הילה =]
עוד פרק עלה!!! אוהבת אין סוף ♥

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 34!

הילה =] 07/05/2015 1033 צפיות 2 תגובות
עוד פרק עלה!!! אוהבת אין סוף ♥

נקודת מבט של נאור-
אחרי שאמרתי למעיין שאני ידבר איתה על מה שקרה עם אבא שלי יותר מאוחר אמא שלי התקשרה אליי, סיננתי אותה לא היה לי כוח אליה, ראיתי שהיא ממשיכה להתקשר אז פשוט כיביתי את הפלאפון ,הלכתי למטבח פתחתי את המקרר ולקחתי חתיכת אבטיח ואכלתי .
מעיין באה למטבח וראתה שאני אוכל אבטיח, "לא יכלת להוציא את כל הקערה של האבטיח שאני גם יאכל?" שאלה והוציאה מהמקרר את הקערה של האבטיח, "מאיפה לי שאת רוצה אבטיח?" שאלתי , היא שמה את הקערה על השולחן לקחה חתיכה של אבטיח וישבה עליי , "נו מאמי הבטחת שתספר לי" אמרה, "אין לי חשק עכשיו לספר" אמרתי וליטפתי אותה בגב , "אויש מעצבן" אמרה וקמה ממני, שטפתי ידיים מהאבטיח ויצאתי מהבית של מעיין , הלכתי לקיוסק הקרוב וקניתי סיגריות ישבתי על המדרכה והדלקתי סיגריה פתאום ראיתי את עומר "הא אחי?" אמרתי , "מה אחי? מה עובר על החיים שלך שאתה יושב פה ?" שאל , "מה לא עובר על החיים שלי ?" אמרתי , "נו ספר" אמר וישב לידי על המדרכה וגם עישן סיגריה , "עזוב, סתם משהו" אמרתי , "אם זה ככה היום אתה מספר לי ולליאור מה קרה" אמר , "סבבה" אמרתי , "אתה תהיה בבית ?" שאל, "לא,אני בבית של מעיין בנתיים" אמרתי , "אז תבוא לבית שלי היום וניפגש אני אתה וליאור" אמר , "טוב אחי" אמרתי קמתי וחיבקתי אותו חיבוק גברי (כמו של הערסים), המשכתי לטייל בחוץ ולהירגע וחזרתי לבית של מעיין .
מעיין פתחה לי את הדלת והתיישבה על הספה,נכנסתי ונעלתי את הדלת והלכתי לחדר של מעיין ולקחתי בגדים ונכנסתי להתקלח ,כשיצאתי מהמקלחת הלכתי לסלון והתיישבתי על המיטה של מעיין וראיתי טלוויזיה , מעיין באה לחדר "תזוז לי מהמיטה אני רוצה לישון " אמרה , "ומה אני מפריע לך ? אני בקצה של המיטה " אמרתי , "מפריע " אמרה ,"זה בגלל מה שקרה ממקודם?" שאלתי , "לא , עכשיו אני יכולה לישון?" שאלה , "כן,בואי נישן ביחד" אמרתי, "לא רוצה " אמרה , "מה לא רוצה ?" שאלתי , "לא משנה הרסת לי כבר את החשק לישון" אמרה ויצאה מהחדר.
הלכתי אחריה "נו אני מצטער , אין לי כוח ליום הזה תביני אותי כבר ס'עמקק " אמרתי קצת בעצבנות , "להבין אותך? אני היחידה שמבינה אותך יותר מכולם ולי אתה אומר תביני אותי ?" אמרה גם היא בעצבנות , "וואי גם את רוצה עכשיו לריב איתי ? לא מספיק שרבתי עם אבא ואמא שלי גם את עכשיו על הפרק?" אמרתי , "לריב איתך? איך אי אפשר לא לריב איתך שאתה לא מספר לי כלום ואני רק רוצה לעזור לך ואתה לא נותן לי איך ? רק צועק ומאשים אותי שאני גם רוצה לריב איתך" אמרה , "מצטער נו" אמרתי והתקרבתי אליה , "די להצטער, אתה רק מצטער ולא מספר לי כלום" אמרה , "בסדר אני יספר לך " אמרתי וישבנו על הספה וסיפרתי לה את כל מה שקרה.

נקודת מבט של ליאור-
אחרי שאני והילה נרדמנו , קמתי מהמיטה וירדתי למטבח ואכלתי משהו מהמקרר לפתע האייפון צלצל ועניתי לעומר "הא אחי ?" שאלתי , "אתה לא יושן נכון? "שאל , "לא" אמרתי , "סבבה אז תבוא אליי לבית כי נאור צריך לבוא אליי גם והוא רוצה לספר לנו משהו" אמר , "מה השעה בכלל ? " שאלתי , "2 לפנות בוקר" אמר , "סבבה אז עוד רבע שאני אצלך" אמרתי ,ניתקתי את השיחה ועליתי לחדר והוצאתי מהארון ג'ינס וחולצה בצבע תכלת , שמתי כפכפים ושמתי בושם נישקתי את הילה בלחי, ירדתי לסלון לקחתי מפתחות של הבית ואת האייפון למקרה ויצאתי לכיוון הבית של עומר.
כשהגעתי לבית של עומר ראיתי שנאור כבר הגיע לשם , "הא אחי?" אמרתי וחיבקתי אותו חיבוק גברי , עומר הביא מהמטבח שלוש בקבוקי בירה וישבנו על הספה ושתינו בירה ונאור התחיל לספר לנו מה שקרה עם ההורים שלו , "אז קיצר בנתיים לארבע ימים אני נמצא אצל מעיין, אבל אני חייב למצוא דירה ועוד עבודה חוץ מהעבודה באולם " אמר , "למה שלא תישאר אצל מעיין יותר מארבע ימים ?" עומר שאל , "וואלה אני אוהב אותה אבל אני רק רב איתה בזמן האחרון ,רבים משלימים רבים ומשלימים ,רק היום הספקתי לריב איתה תאר לך מה יקרה בארבע ימים, ואתה עוד חושב שאני ישאר אצלה יותר מארבע ימים" אמר נאור .
"אז יש לך רק אפשרות אחת שזה להשכיר דירה וללכת לעבוד בעוד מקום כמו שאמרת " אמרתי , "כן" נאור אמר , "האמת? נראה לי שיש מקום למלצרים במסעדה שאני עובד בה" אמר עומר , "סבבה אז נגיד שהחלק הזה מסודר מבחינתי, אבל מה עם דירה ?" נאור אמר, "מי ישכיר לך פה דירה זאת השאלה " אמרתי , "וואלה אין לי רעיון" עומר אמר.
הוצאתי סיגריה והתחלתי לעשן וחשבתי "נראה לי שראיתי מודעה על תחנת אוטובוס היום על איזו דירה פה בעיר אבל בשכונה אחרת " אמרתי , "איפה השכונה הזו?" נאור שאל , "נראה לי בשכונת הדרים" אמרתי , "וואי זה ממש רחוק מהשכונה שלנו" אמר נאור.
השכונה שלנו נקראת הנרקיס וזה במרחק של חצי שעה באוטו בין שתי השכונות.
המשכנו עוד קצת להיות בבית של עומר ובסביבות השעה 4 וחצי כל אחד חזר לבית שלו.
הגעתי לבית שלי נכנסתי לבית ,נעלתי את הדלת ועליתי לחדר לקחתי את המכנס שהיה על הכיסא והחלפתי את הג'ינס במכנס ובטעות הזזתי את הכיסא והוא עשה רעש והילה התעוררה "ליאור?" שאלה , "אני פה חיים שלי תחזרי לישון" אמרתי , "איפה הלכת?" שאלה , "לעומר, יאלה תעשי לי מקום ונישן" אמרתי ונישקתי אותה בלחי ונכנסתי למיטה.

~למחרת בבוקר~
נקודת מבט של לינוי-
התעוררתי בבוקר בשעה 11 ,צחצחתי שיניים שטפתי פנים והלכתי למטבח כדי לאכול ארוחת בוקר, פתחתי את המקרר וחשבתי שאולי אני ילך עם הילה ומעיין לבית קפה כדי לאכול ארוחת בוקר, עשיתי שיחת וועידה ביני לבין הילה ומעיין והצעתי להן ללכת לשופינג ואז לאכול ארוחת בוקר וקבענו שאני באה לאסוף אותן ואנחנו הולכות לתל אביב, אז הלכתי לחדר ועשיתי מחליק, עשיתי איילנר,מרחתי מסקרה ושמתי סומק , שמתי אודם בצבע אדום ופתחתי את הארון ולקחתי שורט ג'ינס בהיר וחולצה פרחונית ,התלבשתי ונעלתי סנדלים בצבע חום,שמתי בושם והנחתי את המשקפי שמש על הראש, לקחתי את התיק ושמתי שם את הארנק ,את האייפון ואת המפתחות של הבית ושל האוטו.
נסעתי לבית של מעיין ואז לבית של ליאור כדי לקחת את הילה ונסענו לתל אביב.

נקודת מבט של הילה-
התעוררתי בשעה 11 וחצי והלכתי לצחצח שיניים ושטפתי פנים, האייפון צלצל ישר רצתי לחדר של ליאור כדי לקחת את האייפון כדי שלא יתעורר בגלל הצלצול והלכתי למקלחת ודיברתי עם מעיין ולינוי וקבענו שאנחנו הולכות לתל אביב, אז ראיתי שהשעה כבר רבע ל12 אז נכנסתי לחדר של ליאור והוצאתי מהתיק את הבגדים שהבאתי איתי, לקחתי חצאית פרחונית וגופייה לבנה ונעליים בצבע ורוד בייבי , עשיתי איילנר וסומק ורדרד ואודם בצבע ורוד בייבי, שמתי בושם ולקחתי את התיק ושמתי בו את הארנק ואת האייפון , תלשתי דף ממחברת של ליאור ולקחתי עט וכתבתי לו "בוקר טוב אהובי, הלכתי עם מעיין ולינוי לתל אביב , אוהבת אותך ♥"
ושירדתי לסלון אמא של ליאור ראתה אותי "מה קורה ?" שאלתי , "הכל טוב מה איתך?" שאלה, "סבבה , מה את מכינה ?" שאלתי אותה כשראיתי שהיא מערבבת משהו בתוך קערה , "עוגת גבינה" אמרה, "וואו , העוגת גבינה המפורסמת שלך , יש מצב שאת שומרת לי חתיכה ממנה? "שאלתי , "אני ישמור אבל בתקווה שהבנים שלי בבית לא יאכלו אותה " אמרה וצחקה , "חסר להם שיאכלו ,יאלה אני הלכתי " אמרתי והתקדמתי לכיון הדלת כדי לצאת , "תהני חמודה " אמרה ויצאתי מהבית ועליתי לאוטו של לינוי וישבתי במושב האחורי.
נסענו לכיון היציאה מהעיר ושמנו שירים והמשכנו לנסוע אחרי שעה הגענו לקניון עזריאלי שבתל אביב, חנינו את האוטו ונכנסו לתוך הקניון, ראיתי חנות של איפור וקפצתי לשם לקנות איפור ואחרי זה קנינו בגדים ואחרי שעה הלכנו לבית קפה כדי לאכול ארוחת בוקר צהריים כזו כי השעה הייתה כבר אחת וחצי , לאחר שסיימנו לאכול המשכנו לעוד כמה חנויות ואז ליאור התקשר אליי "יפה שלי,מה קורה ?" שאל , "הכל טוביק מה איתך?" שאלתי , "סבבה ,איפה נעלמת לי לתל אביב? אני רגיל שאת מעירה אותי בבוקר" אמר , " אתה רגיל שאני מעירה אותך ?אתה זה שתמיד מעיר אותי " אמרתי , "נו למה להיכנס לקטנות ? העיקר אני צריך אותך לצידי" אמר , "אויש,אתה מביך אותי אבל תמשיך" אמר , "סבבה, אני צריך שתהיי 24/7 לצידי,אני אוהב אותך , להמשיך ?" שאל , "לאלא זה מספיק" אמרתי , "יופי ,הא תקשיבי אני צריך ללכת לאימון אז אני ידבר איתך כבר יותר מאוחר" אמר , "אוי עוד פעם אני מפספסת לראות אותך מתאמן?" אמרתי , "אני ישלח לך תמונות שלי שאני מזיע ותחשבי שאת רואה אותי באימון סבבה ?" אמר וצחק , "לאלא זה לא מספיק , מחר אני באה לראות " אמרתי , "סבבה ,יאלה ביי חיים שלי אוהב אותך" אמר , "גם אני אותך" אמרתי , "גם את אותי מה ?" שאל , "אוהבת אותך נודניק" אמרתי וצחקתי , "יופי ביי יפה שלי " אמר וניתק.
הלכנו לעשות מניקור באיזה דוכן של ציפורניים ובחרתי לעשות בצבע ורוד ואחרי עשרים דקות יצאנו משם והמשכנו את הקניות בגדים שלנו.
בשעה שמונה כבר היינו ביציאה של תל אביב לכיוון אשדוד כדי לחזור הביתה ושמענו שירים בדרך וככה היינו עד שהגענו לבית.

נקודת מבט של עומר-
נכנסתי לקבוצה שלנו בוואטסאפ ושאלתי למי בא משחק כדורגל , נאור,אסף ברק,גיא ,יקיר ,נועם אמרו שהם באים וכל השאר אמרו שהם לא יכולים או שהם לא ענו אז קבענו שאנחנו נפגשים במגרש עוד שעה.
בנתיים העברתי את השעה הזאת בלשחק כדורגל בפלייסטיישן 3 ואז אחרי שתי משחקים הלכתי להתארגן ולבשתי מכנס קצר של אדידס וחולצה לבנה של אדידס ונעלי ספורט בצבע לבן של נייק ולקחתי את הכדור ויצאתי לכיוון המגרש , אחרי עשר דקות הגעתי לשם וראיתי את ליאור מסיים את האימון שלו "נסיך שלי " צעקתי בקול של בת , "אהבה שלי " צעק גם בקול של בת , "אתה בא לשחק איתנו ?" שאלתי , "לא איזה אחי ? אני מת" ליאור אמר , ואז רפי אמר "כמה שתתאמן עכשיו יותר טוב לך זה שאני הולך לא אומר שאתה לא יכול להתאמן עם חברים שלך" , "תשמע לרפי " אמרתי , "ס'עממק לא יכלת לבוא עוד שעה כדי שהוא לא יכריח אותי להתאמן עוד? "ליאור שאל , "יאלה לך תתאמן כבר" אמר רפי לליאור , "ואתה תדאג לזה שהוא ישחק " אמר לי רפי , "מוסכם" אמרתי לרפי ולחצנו ידיים.
אחרי חמש דקות כול אלה שאמרו שהם באים לשחק הגיעו ואז ליאור אומר לי "מה אמרת לברק ואסף לבוא לפה ?" , "לא הייתי אמור ?" שאלתי , "לא משנה " ליאור אמר והלך לשתות.

נקודת מבט של ליאור-
ראיתי שאסף וברק הגיעו ודיברתי עם עומר על זה ואז הלכתי לתיק והוצאתי משם בקבוק מים ושתיתי ואז אסף הגיע ואמר לי "תקשיב אני מצטער ,לא ידעתי שאתם שוב חברים" , "עזוב אותי" אמרתי , " אבל נשבע לך שלא ידעתי "אמר , "גם אם לא ידעת היית צריך לתפוס ממנה מרחק " אמרתי , "למה מרחק ?" שאל , "ככה, כי אין מצב שהיא תהיה איתך או עם מישהו שהמצב בינינו מסובך" אמרתי והתקדמתי לכיוון איפה שכולם היו והתחלנו לשחק.
אחרי שעה של משחק אמרתי לכולם ביי והלכתי לכיון של הבית וכשהגעתי ,נכנסתי לבית והרחתי ריח של עוגה ועליתי למקלחת והתקלחתי ויצאתי עם מגבת על המותניים והלכתי לחדר והתלבשתי , ירדתי למטבח והוצאתי מהתיק את האייפון והייתי בפייסבוק וראיתי שיש עוגת גבינה , הוצאתי את העוגה בחוץ ולקחתי חתיכה ממנה ושמתי אותה על צלחת ואת שאר העוגה החזרתי למקרר , לקחתי את הצלחת וכפית והלכתי לסלון ואכלתי את העוגה מול הטלוויזיה, הלכתי למטבח והנחתי שם את הצלחת בתוך הכיור והוצאתי מים מהמקרר ומזגתי לכוס ושתיתי ,לקחתי סיגריה ויצאתי לכיוון החצר ועישנתי שם.
הילה התקשרה אליי "הא יפה ?" עניתי , "ליאורי ,בוא אליי היום" אמרה , "אין לי כוח מאמא " אמרתי , "אוף איתך , נוו" אמרה , "מבטיח לך שעוד מחר אני יבוא לישון אצלך " אמרתי, "גם מחר תגיד לי שאין לך כוח כי גם מחר יש לך אימון" אמרה , "יש לי מחר אימון אבל ישר אחרי האימון אני יבוא אלייך" אמרתי , "טוב תזכור" אמרה , "סבבה " אמרתי והמשכנו לדבר עוד קצת ואחרי זה נכנסתי לחדר ונרדמתי .


תגובות (2)

מתה על הסיפור הזה! תמשיכי!

07/05/2015 23:46

תמשיכי

08/05/2015 07:56
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך