הילה =]
אין צורך להרוג אותי , אני יודעת שאתן כועסות אבל אני מצטערת אבל לא היה לי זמן לכלום,וגם המחשב שלי החליט למות וכל הפרקים שכתבתי נמחקו לי אז ניסיתי לשחזר את הפרקים החדשים שכתבתי כמה שאני יכולה,ואני חושבת שיצא פרק יפה.... אבל גם אם לא אז מצטערת :) וגם מצטערת אם הפרק יצא קצר מידי.... ועכשיו ישלי בעיה,יש לי ידיד שהיינו מדברים כל יום ופשוט סיפרתי לו שאני אוהבת אותו אבל הוא לא אוהב אותי, ומאז הוא כבר לא דיבר איתי כמו פעם אז התעצבנתי ואמרתי לו למחוק אותי אבל הוא אמר שהוא לא רוצה..כי לא עשיתי לו שום דבר רע...אבל התגברתי עליו אבל לפעמים אני נזכרת בו.. יש למישהי פיתרון איך לשכוח אותו לגמרי ? :) וסורי על החפירה...אוהבת מלא :)

“את היחידה שבלבי… חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ” ♥ פרק 28 !

הילה =] 02/11/2014 1120 צפיות 2 תגובות
אין צורך להרוג אותי , אני יודעת שאתן כועסות אבל אני מצטערת אבל לא היה לי זמן לכלום,וגם המחשב שלי החליט למות וכל הפרקים שכתבתי נמחקו לי אז ניסיתי לשחזר את הפרקים החדשים שכתבתי כמה שאני יכולה,ואני חושבת שיצא פרק יפה.... אבל גם אם לא אז מצטערת :) וגם מצטערת אם הפרק יצא קצר מידי.... ועכשיו ישלי בעיה,יש לי ידיד שהיינו מדברים כל יום ופשוט סיפרתי לו שאני אוהבת אותו אבל הוא לא אוהב אותי, ומאז הוא כבר לא דיבר איתי כמו פעם אז התעצבנתי ואמרתי לו למחוק אותי אבל הוא אמר שהוא לא רוצה..כי לא עשיתי לו שום דבר רע...אבל התגברתי עליו אבל לפעמים אני נזכרת בו.. יש למישהי פיתרון איך לשכוח אותו לגמרי ? :) וסורי על החפירה...אוהבת מלא :)

נקודת מבט של הילה-
סיימנו ללמוד בסביבות שלוש בצהריים, יצאתי מהבצפר והלכתי לכיון הבית,שאני מגיעה לבניין אני שומעת צלצול של הודעה,ראיתי שההודעה מליאור והוא כתב "תהיי מוכנה בשמונה וחצי" , למה נראה לו שאני באמת יצא איתו אחרי היחס שהוא נתן לי אז במחששה ? חשבתי,נכנסתי לבית,הלכתי לשטוף ידיים ולקחתי אוכל שאמא הכינה ושמתי בצלחת, הדלקתי טלוויזיה והתחלתי לאכול,לאחר מכן נכנסתי לחדר והייתי במחשב.
בסביבות חמש וחצי הכנתי פופקורן וישבתי בסלון וראיתי סרט, לפתע שמעתי דפיקה על הדלת פתחתי את הדלת ואבא שלי הגיע,הוא נכנס וישב לידי והתחיל לראות איתי קצת את הסרט ואמר "איזה ילדה שמנה יש לי טוחנת את הפופקורן ואפילו לא מציעה לי " ,"מדבר זה שיש לו כרס" והתחלתי לצחוק , "תמשיכי לצחוק בסוף אני יורד את הכרס הזאת ואז נראה מי יצחק " אמר, "נראה" והוצאתי לו לשון, הוא צחק הביא לי נשיקה בראש ונכנס להתקלח.

נקודת מבט של ליאור-
אני ומעיין הלכנו לקניון לקנות להילה מתנה, קנינו לה כרית בצורת לב עם התמונה של שנינו וכתבתי לה על הכרית שתחלמי עליי בכל לילה , בסביבות השעה 6 וחצי נסענו אני ומעיין לכיוון של הבית של נאור, כשהגענו לבית שלו היא ירדה מהאוטו ואמרה לי לספר לה מה היה איתי ועם הילה היום בערב, אמרתי לה בכיף ונסעתי לבית שלי.
פתחתי את הדלת וראיתי את אמא יושבת בסלון ורואה טלוויזיה התקדמתי לספה וזרקתי את התיק על הספה השנייה וישבתי ליד אמא, "מה אמא?" שאלתי , "מה ילד ?" שאלה , "מה את רואה ?" שאלתי , "סתם תוכנית בישול" אמרה , "בישול הא? אל תנסי את זה בבית , את יודעת שאני לא יאכל, ואם כבר בבישול עסקנו הבטן שלי צועקת הצילו אוכל " אמרתי ,"טוב תשב אני יביא לך" אמרה והלכה למטבח להביא לי לאכול .
כשסיימתי לאכול עליתי לחדר,והייתי קצת במחשב ואז כשראיתי שהשעה שבע וחצי נכנסתי להתקלח, כשסיימתי להתקלח יצאתי עם מגבת שעטפה את המותניים ואת הרגליים,נכנסתי לחדר שלי ופתחתי את הארון ,הוצאתי משם חולצה בצבע תכלת וגי'נס משופשף ונעליים בצבע לבן,שמתי עגיל יהלום באוזן,שמתי בושם ושמתי שעון בצבע לבן ,לקחתי את הסיגריות שהיו על השידה בחדר ושמתי סיגריה בפה וירדתי במדרגות "אמא,ליאור מעשן בבית" נועה צעקה , "מלשנית קטנה " אמרתי לה והיא עשתה לי פרצוף מצחיק , "ליאור,אל תעשן בתוך הבית" אמרה אמא , "אני מעשן בגינה " אמרתי ויצאתי לגינה, ישבתי על הכיסא נדנדה והדלקתי את הסיגריה ועישנתי.
ראיתי שהשעה שמונה ועשרים סיימתי את הסיגריה מהר ועליתי לחדר לקחת את המתנה של הילה ,ירדתי שוב לסלון ולקחתי את המפתחות של האוטו ונסעתי לכיון הבית של הילה.
כשהגעתי לבית של הילה,דפקתי בדלת ואבא שלה פתח את הדלת , "מה קורה סער? " שאלתי ונתנו חיבוק אחד לשני, ראיתי שהטלווזיה שלהם דולקת וראיתי שיש גרעינים , "יש היום משחק ?" שאלתי , "בטח מ.ס אשדוד נגד בית"ר " אמר , "וואלה שכחתי מהמשחק הזה" אמרתי , "איך אפשר לשכוח משחק כזה ?" אמר , "וואלה אי אפשר,הייתי עסוק ושכחתי " אמרתי ,"לא נורא תראה פה ,אבא שלך צריך לבוא ועוד 3 חברים שלנו צריכים לבוא לפה " אמר , "וואלה יפה לכם,יאלה אני הלכתי לחדר של הילה" אמרתי , שנכנסתי לחדר שלה ראיתי שהיא לא בחדר ,שאלתי את אבא שלה איפה היא והוא אמר שהיא במקלחת , בנתיים ישבתי על המיטה והייתי בוואטסאפ שלחתי הודעה בקבוצה שלי של נאור ושל עומר עם עוד כמה חברים שלנו מהבצפר.

נקודת מבט של הילה-
אחרי הסרט ,הלכתי לארון והוצאתי משם שורט וחולצה כלומר פיג'מה של הלו קיטי ונכנסתי להתקלח, לאחר שעה יצאתי מהמקלחת ולבשתי את הפיג'מה והלכתי לכיון החדר שלי,לפתע אני רואה את ליאור יושב במיטה שלי, "ליאור ? " שאלתי ,ואז הוא הרים את הראש שלו והסתכל עליי , "חיימשלי ,את לא מוכנה ?" , "מוכנה למה ?" שאלתי , "אמרנו שנפגשים היום,שלחתי לך הודעה " אמר, "הא כן ההודעה , אני לא באה " אמרתי , "ולמה את לא באה ? "שאל , "נראה לך שאחרי מה שקרה היום במחששה אני יבוא ?" אמרתי , "בגלל המחששה את לא רוצה לבוא ?" , "כן" עניתי , "מה הקשר למחששה ?" שאל , "מה שקרה היום שם,שאתה אומר לי לא לבוא ואז שאני באה אתה גם מתעצבן שאני באה לשם " אמרתי , "לא התעצבנתי,הסברתי לך למה אני לא רוצה שתבואי לשם " אמר, "עדיין " , "טוב תקשיבי עזבי את המחששה הזאת בצד רגע, בגללה אנחנו לא נריב עכשיו,בואי תתכונני ואני יחכה לך ונצא " אמר , "לא באלי לצאת " אמרתי, "נו יפה שלי, לא חבל להרוס את ההפתעה שעשיתי לך ?" אמר ,קרץ לי ונתן לי נשיקה בלחי ויצא מהחדר.
חיפשתי בארון מה ללבוש ולבסוף מצאתי מחוך לבן עם חצאית פרחונית שמגיעה קצת מעל הבר,שמתי שרשרת עם השם שלי ונעלי עקב בצבע ורוד עם פפיון בצד, עשיתי קצת תלתלים בשיער, שמתי איילינר שחור,מסקרה ואודם בצבע ורוד חלש.

נקודת מבט של ליאור-
שיצאתי מהחדר של הילה הלכתי לסלון ובנתיים פיצחתי גרעינים , "מתי מתחיל המשחק ? " שאלתי סער (אבא של הילה), "עוד דקה" אמר , "ואיפה כולם?" שאלתי, "בדרך" אמר , המשכתי לפצח גרעינים עד שהוא אמר , "אני יודע שאתה חבר של הילה,היא כבר סיפרה לי ותמיד אמא שלה חפרה לי שאתם מתאימים להיות ביחד, עכשיו אני צריך שתבטיח לי משהו, אני לא רוצה שתפגע בה, כי אם תפגע בה אתה שיהיה לך חבל כי יהיה לך עסק איתי, ולא מעניין אותי שאני ואבא שלך חברים של שנים " , "אני יודע, ותאמין לי שאני לא רוצה לפגוע בה ואני גם לא יפגע בה, עוד לפני שהיינו יחד, שמרתי עליה והשגחתי שלא יפגעו בה, אני האחרון שיפגע בה, למרות כל הצרות שהיא עושה לי " ,אמרתי , "צרות ? הבת שלי ? מסכים איתך משגעת אותי זאת , אבל אני לא יכול בלי הילדה הזאת שמח שזאת הבת שלי" אמר ,האמת ?כמה שהוא יגיד לי את זה לא לפגוע בבת שלי וכאלה ,הוא מכיר אותי הוא יודע שאני לא יעשה את זה, לאחר דקה התחיל המשחק והתחלתי לראות את המשחק, "וואי איזה פספוס של גול" צעקתי, מ.ס אשדוד האלה לא יודע מה יש להם הם במן האחרון התחילו לחרטט במשחקים אבל אני עדיין אוהד אותם, ואז אחרי עשר דקות היה צלצול בדלת הלכתי לפתוח את הדלת ואז ארבע אנשים נכנסו ביניהם היה אבא שלי,הם התיישבו על הספה ואני ישבתי גם על הספה , "חיים של אבא תמזוג לי לשתות" אמר אבא שלי, מזגתי לו לשתות ואז לפתע הילה יצאה וכשראיתי אותה המשכתי למזוג ולא שמתי לב שאני שקוע בלהסתכל עליה נשפך לי כל הקולה מחוץ לכוס שתייה , "נשפך לך הקולה " הילה אמרה ,ואז הסתכלתי על הכוס וראיתי שהקולה בכלל נשפכה על השולחן וכולם צוחקים עליי אפילו אבא שלי שאני בשר מבשרו צחק עליי, הלכתי למטבח ולקחתי מטלית וניקיתי את השולחן מהקולה. לאחר מכן שמעתי שהם צעקו "גוווול" רצתי מיד לסלון לראות את הגול, "נו ליאור אנחנו הולכים?" שאלה הילה , " כן רגע חיים שלי,תני לי רק לראות את הגול ואנחנו יוצאים" אמרתי ,"וואי איזה גול" אמרתי ,לאחר מכן אני והילה יצאנו מהבית שלה וירדנו לכיון האוטו.
שנינו נכנסנו לאוטו ונסענו לטיילת , התחלנו לטייל שם והיו שם אבנים התיישבו עליהם והתחלנו לדבר על שנינו "את באמת כעסת שאמרתי לך ללכת היום מהמחששה ?" שאלתי , "לא,אבל לא אהבתי איך שאמרת את זה" אמרה , "מצטער,אבל יש משהו שאולי תאהבי " אמרתי לה ושמתי לה אגודל על הסנטר וקירבתי אותה ונישקתי אותה, ושהתנתקנו מהנשיקה,לחשתי לה באוזן "נגעת לי בלב" וחייכנו .


תגובות (2)

התגעגעתי אל הסיפור שלך תמשיכייי

02/11/2014 21:29

תראי אין בדיוק דרך לשכוח מישהו את צריכה פשוט לנסות כמה שפחות לחשוב עליו וכל פעם שאת חושבת עליו לשנות נושא בראש
תמצאי כל מני דרכים לדוגמה חברה שלי סיפרה לי על מישהו שהיא ממש אוהבת והוא אמר לה שהוא אוהב אותה עד שבסוף הוא אמר לה שהוא מחבב אותה אז סכמנו שכל פעם שהיא חושבת עליו היא מתקשרת עליי זאת דרך אחת שאני נתתי לה אבל מה שבראש שלך ואם את צריכה לדבר אני פה:)
עכשיו לסיפור מושלמייי כרגיל ינוטשתתת תמשיכייי

03/11/2014 17:41
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך