הילה =]
סוווורי שנעלמתייי מקווה שלא שכחתן ממני :)
מקווה שלא יצא פרק משעמם... (:
שבת שלווום ♥

את היחידה שבליבי…חיים שלמים חיכיתי רק לך… ♥ פרק 15 !

הילה =] 30/08/2013 1618 צפיות 6 תגובות
סוווורי שנעלמתייי מקווה שלא שכחתן ממני :)
מקווה שלא יצא פרק משעמם... (:
שבת שלווום ♥

-למחרת בבוקר (יום שישי)-

נקודת מבט של ליאור-
קמתי בסביבות השעה 10 בבוקר וראיתי את קרין לצידי ,הערתי אותה והיא התלבשה והלכה לבית שלה , אמא קראה לי ואמרה לי שהיום אנחנו הולכים לעשות קידוש אצל הילה , "טוב מאמא " , "מה טוב ? בוא תעזור לי יא סטלן " , "מה לי ולבישולים כפרה ? " , "אין קשר בגלל זה היום תלמד את הקשר ביניכם ,יאלה תעזור לי " ,"טוב מאמא " ,אצל האמא הזאת אני חייל,עושה כל דבר שהיא רוצה או מבקשת,אני לא יכול להגיד לה לא. עד שעה שתיים בערך עזרתי לה אחרי זה הבאתי את כל האוכל המוכן לבית של הילה,הילה פתחה לי את הדלת אמרה לי שלום והתעלמה ממני,שוב פעם היא מעוצבנת עליי ? , הבאתי את כל האוכל וחזרתי לבית שלי . בסביבות השעה 5 וחצי בערב נכנסתי להתקלח,התקלחתי לאחר מכן לבשתי חולצה לבנה ומכנס כחול ונעליים בצבע לבנות , עשיתי קוצים ושמתי עגיל באוזן.
הלכנו לבית של הילה,דיברנו עם כולם ושוב פעם הילה ראתה אותי ושוב פעם התעלמה ממני,נשבע שאני לא יודע מה עובר עליה.
הלכתי למראה שבחדר של הילה כדי לסדר טיפה את השיער ,אחרי שסידרתי יצאתי וסגרתי את הדלת בדיוק שהסתובבתי כנראה היא הייתה מאחורי והתנגשנו היא הלכה ליפול ישר קלטתי את זה תפסתי אותה שלא תיפול,היא קמה , "את בסדר ? " , "כן,ביי ", כן עובר עליה משהו אני חייב לדעת מה קרה לה,אבל אז אבא קרא לי שאנחנו הולכים לבית כנסת.

נקודת מבט של הילה-
התקלחתי,שמתי מכנס שמנת וחולצה לבנה עשיתי פן שמתי עגילים ושמתי עקבים ,התאפרתי ולאחר מכן אבא שלי ואבא של ליאור וליאור הלכו לבית כנסת ,בנתיים שיחקתי עם נועה , "ללי ,בואי נשחק בפאזל " אמרה נועה , "בסדר ,בואי נחפש ביחד " , הרמתי אותה ולקחתי אותה לחדר שלי וחיפשנו פאזל לאחר שמצאתי התחלנו להרכיב אותו לאחר מכן היא התייאשה ואמרה שהיא רוצה לצאת החוצה, לקחתי אותה ויצאנו קצת החוצה,לאחר מכן ראינו את אבא שלי ואת אבא של ליאור ואת ליאור חוזרים אליי לבית , הרמתי את נועה והתקדמתי לכיוון שלהם , ליאור הבחין בנו וחיכה לנו שנבוא,"לא היית חייב לחכות לנו" ,"באלי לחכות סבבה?", "טוב תחכה אני הולכת",הלכתי והוא התקדם,נכנסנו לבית ועשינו קידוש,התחלנו לאכול לאחר מכן לינוי התקשרה אליי , "את באה אליי היום כן ? ","כאילו שאם אני לא יבוא את לא תבואי לקחת אותי בכוח " , "קיצר תבואי כבר עם ליאור וזהו " ,"טוב בסדר י'קרצייה , " עוד שעה תהיו אצלי " , "טוב יאלה ביי מאמי ". אמרתי לליאור שנפגשים אצל לינוי היום,לאחר שעה יצאנו מהבית והלכנו לכיון של הבית של לינוי לא דיברנו כל הדרך עד שלפתע הוא עצר אותי ,"טוב מה הפוזות שלך עוד פעם ? , מפריע לך משהו דברי, לא מתאים לי הפוזות שלך עליי " אמר , "לא עושה עלייך שום פוזות מה אתה רוצה ? " , "לא עושה פוזות ? אז מה את עושה עכשיו ? " , "כלום ,עזוב אותי " , "ספרי כבר,אני יודע שמפריע לך משהו,תגידי לי בפנים במקום לשחק איתי משחקים " , "לא משחקת איתך משחקים ותעזוב אותי כבר " , "ספרי כבר ,את מחרפנת אותי עם הפוזות שלך והעצבים שלך עליי , שנייה אחת הכל סבבה לאחר שתי שניות את מתחילה לכעוס עליי , מה עובר עלייך ? " , "לא עובר עליי כלום " אמרתי, "סבבה,אל תספרי אין לי בעיה,אבל אל תעשי לי פוזות אחר כך שאני לא מתייחס אלייך מספיק " , "אני לא צריכה את היחס שלך",צעקתי, "סבבה" אמר התעלם והמשיך ללכת לכיון הבית של לינוי.

נקודת מבט של ליאור-
הגעתי לבית של לינוי ,הייתי עצבני אבל ניסיתי להסתיר את זה ,הבאתי ללינוי ולמעיין נשיקה בלחי ,לינוי שאלה "מה ישלך אתה עצבני?", "תשאלי את חברה שלך " , לאחר שתי דקות הילה נכנסה ואני הלכתי לחצר וראיתי שם את נאור ועומר, הם הביאו אלכוהול בירות ועוד כמה דברים ,התחלתי לשתות ,ממתי לי אכפת מבנות ? אכפת לי רק מהידידות שלי אבל הילה ? פ'חחח בכלל לא מעריכה חצי ממה שאני עושה בשבילה , אז יאלה מה אני צריך אותה ? שתקפוץ לי , המשכתי לשתות יותר ויותר עד שהייתי מסטול, הלכתי כמה פעמים לשירותים כדי להקיא עד שנאור הגיע נראלי , לא זוכר אפילו מרוב שהייתי מסטול והוא הציע שהוא יחזיר אותי לבית כי הוא עוד איכשהו היה פיקח , יצאנו מהבית והלכנו ברחוב ,התחלתי לשיר וירדתי לכביש ואני ממשיך לשיר עד שבאה מכונית וכמעט דרסה אותי התחלתי לקלל את אותו הבנאדם שנהג בה , "אינעל דודה שלך " ,הגענו לבית שלי, דפקתי על הדלת ואף אחד לא פתח לי המשכתי לדפוק על הדלת בסוף אחרי חצי שעה של דפיקות בדלת פתחו לי ועליתי לחדר,נכנסתי למיטה עם הבגדים שעליי ונרדמתי.

-יום ראשון בבוקר-

נקודת מבט של הילה-
השעה הייתה 6 וחצי בבוקר ,קמתי ,צחצחתי שיניים,שמתי מכנס לבן וחולצה בצבע ורוד בייבי של בצפר,שמתי נעלי ספורט בצבע אפור, התאפרתי והלכתי למטבח ראיתי שהשעה שבע וחצי לקחתי את האוכל וכסף ושמתי בתיק,הכנתי לי נס בבוקר והלכתי לראות קצת טלויזיה,בסביבות עשרה לשמונה יצאתי מהבית ואז לינוי התקשרה אליי "חייימשליייי! " צעקה לי בפלאפון , "חחחח יא מחורפנת מה קורה?" , "הכול סבבי,שומעת ? היום לי ולעומר יש חודשיים ביחד,אז אני צריכה שתבואי איתי לקניון לקנות לו משהו " , "סבבה,אל תדאגי אנחנו נמצא משהו חמוד ".
יצאתי מהבית,והתחלתי ללכת לבצפר עד שליאור בא ועבר לידי,הוא פשוט התעלם ממני והמשיך ללכת , חוצפן גם הוא,הוא בכלל לא שווה את ההתייחסות שלי כלפיו,המשכתי ללכת עד שהגעתי לבצפר הוא כהרגלו הלך למחששה ופגש מישהי מהבצפר והלך איתה לשם. אני עליתי לכיתה,ישבתי במקום שלי ושל ליאור,היה צלצול שמתחיל השיעור הראשון ,המורה לאזרחות נכנסה והתחילה ללמד,ליאור נכנס לשיעור וישב לידי,ואנחנו עדיין מממשיכים להתעלם אחד מהשני,אחרי שעתיים היה צלצול להפסקה וליאור ישר קם מהמקום,כאילו הוא לא רוצה שאני יהיה בסביבה שלו בכלל.
יצאתי עם לינוי ומעיין לספסלים שבחצר,והתחלנו לחשוב על מתנות שלינוי יכולה לקנות לעומר,המשכנו לחשוב עד שהצלצול של הבצפר גרם לנו שוב לעלות לכיתה.נכנסנו לכיתה והמורה למתמטיקה שאלה אותי איפה ליאור, "אני לא יודעת " , "לכי תחפשי אותו ותגידי לו לעלות לכיתה" ,יצאתי לכיון החצר והלכתי לחפש את ליאור במחששה.

נקודת מבט של ליאור-
ישר שנגמר השיעור השני,קמתי מהר והלכתי למחששה הייתי שם במהלך כל ההפסקה,הייתה איזו אחת שפגשתי אותה בבוקר היא גם פגשה אתי במחששה,היה צלצול לשיעור לא היה לי חשק להיכנס לשיעור אז המשכתי לשבת במחששה ביחד עם ההיא שהייתה איתי כל ההפסקה,היא ואני התנקשנו עד שלפתע,מישהי אמרה "ליאור בוא לכיתה " ,התנתקתי מהנשיקה וראיתי שזו הילה אומרת לי לבוא לכיתה,"למה נראלך שאני יבוא ? " ,"כי המורה אמרה לי לקרוא לך עכשיו בוא" , "לא בא" , "בוא כבר יא טמבל" , "אל תקראי לי טמבל אני לא ידיד שלך ובטח שלא חבר שלך אז טמבל תקראי לאופק לא לי" , "מה הקשר לאופק עכשיו ? " צעקתי, "קשר,הוא רק רצה לעשות איתך ולעוף,אני רציתי לעשות את זה ?" ,היא רצתה להביא לי סטירה אבל תפסתי לה את היד חלש ,"הבאת לי כבר סטירה לא רוצה לאכול עוד אחת,הסטירה ההיא שהבאת לי ממזמן זאת הסטירה הראשונה והאחרונה שאת מביאה לי הבנת ? " אמרתי לה רגוע ושיחררתי לה את היד והיא דחפה אותי והתחילה לבכות ורצה בחזרה לבצפר,כוס אמקקק תמיד אני מסתבך איתה,כל הזמן אני רב איתה או שהיא איתי איך זה קורה רק ליי? חשבתי לעצמי, והתחלתי לרוץ לבצפר כדי לתפוס אותה ולהרגיע אותה,נכנסתי לבצפר והלכתי לאולם ספורט היא לא הייתה שם ,עליתי לקומה השנייה וראיתי את לינוי "יש מצב שאת בודקת אם הילה בשירותים ? " , "סבבה,למה מה קרה ? " , "עזבי משהו הזוי ".
"טוב דקה אני יבדוק" ,היא נכנסה לשירותים אחרי שתי דקות היא יצאה והתחילה להאשים אותי ולצעוק עליי שאני רק פוגע בהילה ושלא אכפת לי ממנה בכלל. "טוב חאלס לצעוק,תגידי לה שאני רוצה לדבר איתה רק" ,"היא לא רוצה לדבר איתך" ,"סבבה,שלא תדבר ואז שוב פעם תאשים אותי בהכול נכון ? ",לא היה לי כוח לכל היום הזה אז התקפלתי לבית ,לבשתי בגד ים ואז הלכתי לים,פגשתי שם עוד כמה בנות והתנשקתי עם מישהי אפילו אין לי מושג איך קוראים לה. בסביבות השעה 5 בצהריים הגעתי לבית ואז אמא ואבא קראו לי ואמרו שאבא קיבל קידום ואנחנו עוברים לעיר אחרת,"מזההה ? לא עובר לשום עיר אחרת מי מת ? " ,"ליאור אנחנו עוברים ואין שום וויכוחים" אמרה אמא,"נו לאיפה אנחנו עוברים ? " , "לפתח תקווה " , "נווו מה ישלי לעשות שם ? " , "יהיה לך מה לעשות שם, אתה תסתדר יאלה עוד שלוש ימים אנחנו עוברים" ,"מה שלוש ימים ? איפה את חיה ? אני לא עובר אני מסביר לך " , "ליייאור מספיק כבר תארוז את הדברים שלך" , "לא אורז כלום,תיסעו אתם לשם אני ישאר פה לא יהיה לי רע פה לבד" , "אתה בא איתנו וזה סופי,אל תדאג הבית עדיין ישאר שלנו עד שנחזור".


תגובות (6)

לא שכחנו
מעלף כרגיל
הלוואי שהם יהיו ביחד

30/08/2013 05:09
LOL LOL

מושלם תמשיכיייייי

30/08/2013 05:42

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

30/08/2013 06:44

יפהההה ושהילה וליאור יהיוו ביחדדד!!!

30/08/2013 10:36

תמשיכי סיפור מהמם!

31/08/2013 01:14

תמשייככייי והלוואי שהוא לא יעבור

31/08/2013 12:04
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך