הילה =]
אייך הפרק ? D:

את היחידה שבליבי…חיים שלמים חיכיתי רק לך.. ♥ פרק 14 !

הילה =] 19/08/2013 1290 צפיות 3 תגובות
אייך הפרק ? D:

נקודת מבט של הילה-
בסביבות השעה 4 וחצי לפנות בוקר הפסקנו לשחק,נאור ומעיין ישבו בפינה מסויימת בחדר וככה גם עומר ולינוי,ליאור ישב על השולחן,באתי אליו "באמת התכוונת למה שאמרת ? כאילו שאתה אוהב אותי בקטע של יותר מידידים ? " , "וואלה ? כע " , "ממתי זה ככה ? " , "מאותו יום שהלכנו לבאולינג" , "בסדר " , "בסדר ?זה מה שיש לך להגיד לי? " , "לא…לא יודעת" הייתי כל כך מבולבלת לא הבנתי מאיפה הוא הנחית את זה בכלל והסתכלתי על הרצפה,פתאום הוא נגע לי בסנטר והרים אותו ככה שאני יסתכל לו בעיניים "את אוהבת אותי בכלל ? אהבה של יותר מידידים ? " , "האמת ליאור ? בערך…ליאור בחיים לא חשבתי עלינו בתור חברים,אני מבולבלת מאוד,ואני בכלל עוד לא נפרדתי מאופק עדיין " , "מה עדיין לא נפרדת ממנו ? אמרתי לך שהוא רוצה רק לעשות את זה איתך ולהיפרד ממך " , "אני יודעת,הבנתי מה שאמרת אני הולכת להיפרד ממנו בדיוק שנחזור מהטיול אבל זה לא אומר שנהיה חברים,רק אני נפרדת ממנו וכבר חבר חדש ? לא נראלי" , "סבבה זכותך ,יאלה עפתי לחדר " , "רגע ליאור " , "הא ? לא נפגעת נכון ? " , "לא כפרה הכל טוב " , "אני אוהבת אותך המון אל תשכח " , "גמאני לילה טוב " ,והוא הלך לחדר שלו , אחרי רבע שעה הבנים גם הלכו לחדר שלהם.

-כעבור 4 ימים-

נקודת מבט של ליאור-
ביום האחרון לטיול הלכנו לטייל בעוד מקום,בשעה 5 בערב כבר עלינו לאוטובוסים ונסענו לכיון הבצפר, ישבתי בכיסאות שלפני הספסל האחורי וישנתי שם. "ליאור ? קום , הגענו לתחנת דלק להפסקה " שמעתי את הילה קוראת לי . קמתי וירדתי מהאוטובוס "יאוורדי איזה קור"אמרתי לנאור ועומר והלכתי איתם לעשן , מעיין לפתע באה "מה קורה בינך לבין הילה ? " שאלה , "כלום מה קורה בינינו ? " , "היא לא מספרת לי ורואים שהיא מבולבלת ", "תשאלי אותה כפרה,אני אין לי מושג " , "טוב " , מעיין הלכה,ואז אחרי הסיגריה עישנתי עוד אחת כמו כל הזמן שאני עצבני.
עלינו שוב לאוטובוסים והמשכתי לישון איפה שישנתי כמו ממקודם. בסביבות השעה תשע הגענו לבצפר, המשכתי לישון עד שהעיפו לי סטירה , "א'חחח " צעקתי "אינעל אבוק " , "יאלה קום יא טמבל הגענו לבצפר " נאור אמר.
הורדתי את המזוודות שלי ושל הילה ,אמרנו לכולם ביי וליוויתי את הילה לבית , הגענו לבית שלה , "ליאור אתה לא כועס נכון ? אני מצטערת " , "הכול סבבה ,יאלה אני עף הבית לילה טוב חיימשלי " ונתתי לה חיבוק, "לילה טוב " אמרה וחיבקה אותי גם.
הגעתי לבית ,"מה קוורה אמא ? " , "בסדר,נו איך היה הטיול ? " ,"היה קטלני,וואי כמה צחוקים אני מת " , "יופי לך תתקלח ותבוא לאכול", "סבבה" ,נכנסתי למקלחת אחרי זה לבשתי מכנס אדידס ויצאתי,הלכתי למטבח ואמא הביאה לי לאכול ,אכלתי והייתה לי התראה באייפון ששלחו לי הודעה בפייס,פתחתי אותה וראיתי שאיזו אחת בשם קרין רוצה שניפגש,"מחר ב-11 בפארק? " שאלתי, "סבבה" ענתה.
אחרי שסיימתי לאכול ראיתי קצת טלוויזיה ואז הלכתי לישון.

-למחרת בבוקר-
נקודת מבט של נאור-
קמתי בשעה 12 בצהריים,ירדתי לסלון וראיתי את אמא ובתאל מדברות עם איזה אחד,אחרי שהוא הלך שאלתי את אמא "מי זה ? ", "סתם ידיד" , "ידיד אמא ? פ'ששש סחטיין " , "נאור אנחנו צריכים לדבר,אמרנו שנדבר לפני הטיול ולא דיברנו עד עכשיו" אמרה אמא. "על מה את רוצה לדבר ? " ,"על היחס שלך כלפיי ,אתה מתחצף בקושי יושן בבית אני דואגת לך מה קורה איתך ? " ,"אל תדאגי לישון אני לא יושן ברחוב,אני יושן אצל מעיין ומתחצף אני מתחצף כי את מגנה על אבא אחרי שהוא פגע בך ואני מחרפן מזה,איך את יכולה להגן עליו בכלל?", "נאור,תבין אבא שלך הוא בכל זאת אבא שלך ולפני שהוא אבא שלך הוא בעלי שאני אוהבת אותו,אני יודעת שהוא פגע בי אבל אני עדיין אוהבת אותו " , "אייך את יכולה לאהוב אותו בכלל ? " , "כמו שמעיין אוהבת אותך שאתה מתעצבן עליה כל הזמן " לפתע בתאל אמרה. "וואי שתקי יא כיעור מה הקשר ? " , "יש קשר נאור,היא צודקת " אמרה אמא , "גם אם היא צודקת אני לא בוגד במעיין ולא בגדתי בה " ,הרגל התחילה לרעוד לי מעצבים , "נאור אתה בדיוק כמו אבא " , ירקתי "אפילו אל תגידי שאנחנו דומים,אני לא חרא כמוהו " , "האופי שלך והאופי שלו דומים,אתם מתעצבנים בקלות,דיי נאור איבדתי כבר את אבא בגלל שהוא עשה מה שהוא עשה ,אני לא רוצה לאבד גם אותך ",אמרה אמא והתחילה לבכות, "טוב תפסיקי לבכות,אני לא יכול לראות אותך ככה " . אבל היא המשיכה לבכות ואני מחבק אותה וכל דמעות שלה על החולצה שלי ,ניסיתי להגן עליהן אבל בעצם עשיתי את ההפך הבנתי שאני צריך להתייחס יותר טוב לאמא ולבתאל אחרי שאבא עזב את הבית.

נקודת מבט של מעיין-
קמתי בסביבות השעה 3 בצהריים,אכלתי ארוחת בוקר צהריים אפילו אני לא יודעת איך לקרוא לזה ,שסיימתי לאכול התקשרתי להילה ולינוי,קבענו לעשות יום בנות. נכנסתי להתקלח לאחר שסיימתי שמתי גופייה שחורה וג'ינס בהיר עם קרעים בקטנה ונעלי עקב בצבע שחור,שמתי בושם ,התאפרתי ושמתי עגילים שחורים,בסביבות השעה 7 בערב לינוי והילה חיכו לי מחוץ לבית הן התקשרו אליי ואמרו לי שהן מחכות לי בחוץ,יצאתי והלכנו לתחנת האוטובוס כדי להגיע לקניון, הגיע האוטובוס עלינו עליו , ונסענו לקניון.
כשהגענו לקניון טיילו קצת בקניון ולאחר מכן ישבנו בבית קפה וריכלנו כמו תמיד,ישבנו שם כמעט עד 10 בלילה, נאור התקשר אליי ושאל "מה קורה אהובה ? " ,"הכול בסדר מה איתך ? " ,"בסדר,מזה הרעש הזה?"שאל, "הרעש הזה אלו הידידות שלך שמפריעות לי לדבר איתך". "חח את עם הילה ולינוי?" ," כן" , "טוב תקשיבי קבענו ללכת לפארק אתן באות ? " , "כן" ,"סבבה,עוד שעה אנחנו שם,יאלה תהנו".
אמרתי להן שנאור אמר שהם הולכים לפארק ושנבוא לפגוש אותם , לפתע הילה אמרה שלא בא לה לבוא , "מה למה את לא באה ? בגלל ליאור ?" ,"כן,לא נעים לי ממנו " , "יאלה בואי למה זה רק את והוא לבד שם ? " ,"לא י'דפוקה,עדיין לא נעים לי אחרי כל מה שקרה " , "סתמי ואת באה,אני ולינוי נמשוך אותך מהאוזן כדי שתבואי" .

נקודת מבט של הילה-
מעיין ולינוי אמרו לי לבוא איתן לפארק ,לא היה לי חשק בכלל,בסוף שמנו את את כל השקיות שלנו כל אחת בבית שלה והלכנו לפארק.
"20 שנה עד שאתן באות " צעק ליאור , "לך לוקח 30 שנה ואתה עדיין נשאר מכוער " צחקתי , הם הוציאו את הסיגריות והאלכוהול שלהם והתחילו להתפרק על כמה בקבוקי וודקה, "אם אתם שותים למה קראתם לנו ? " , "סתם כדי שלא ישעמם לנו " אמר נאור , בחיי שאני שונאת שהם שותים ולא זוכרים מה הם עשו לילה לפני ,אחרי שעה בערך הגיעה מישהי היא אמרה שקוראים לה קרין ,והיא הלכה לליאור, עוד אחת שהוא רוצה לבלות איתה את הלילה ?,לפתע היא ישבה עליו והם התנשקו,עוד שנייה והם היו עושים את זה בפארק, כל כך קנאתי והתעצבנתי ,רגע ממתי אני מתעצבנת שליאור עושה דבר כזה ?הוא עשרים אלף פעם עשה את זה ואף פעם לא התעצבנתי, אוווף התאהבתי בליאור נראלי, אבל מה שאני יודעת בטוח? שאני עצבנית עליו כל כך בגלל הקטע הזה עם קרין. אמרתי לכולם שאני הולכת,כולם אמרו לי ביי וליאור לא אמר לי אפילו מילה ,שום דבר כאילו שלא הייתי שם בכלל , הלכתי לבית,החלפתי לפיג'מה נכנסתי לפייס ומעיין שלחה לי הודעה "מה קרה היום נתקעו לך העיניים על ליאור וההיא?", "לא יודעת,האמת ? התעצבנתי על מה שהוא עושה איתה ואין לי מושג למה ,אף פעם זה לא נפריע לי , אז למה עכשיו כן ? " ,"כי יש מצב שהתאהבתתת בוו אולי ? " כתבה, "אוי תפסיקי לדבר שטויות" , "בסדר,רק אני מדברת שטויות,תראי שיום אחד תהיו ביחד" ,"בטחחח מה שתגידי…יאללה אני עפתי לישון,נדבר מחר אהובתי " ,יצאתי מהפייסבוק ונכנסתי למיטה ונרדמתי.


תגובות (3)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

19/08/2013 15:29

מעלףףףףף, תמשיכי
מלא זמן לא עשית פרק
ואני רוצה עוד אחד

19/08/2013 23:31

הורססססס,וואי זה מושלםםם,תמשיכייי מהר מהרר

20/08/2013 01:39
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך