הילה =]
פרק מעבר כזה.... מקווה שלא שיעמם אותכן :<

את היחידה שבליבי…חיים שלמים חיכיתי רק לך… ♥ פרק 13 !

הילה =] 15/08/2013 1474 צפיות 4 תגובות
פרק מעבר כזה.... מקווה שלא שיעמם אותכן :<

נקודת מבט של ליאור-
קמתי בבוקר ,וואי לא היה לי כוח לבצפר,אבל מה ? עוד שבוע טיול שנתי אללה הולכים להתחרפן ! , התלבשתי,שמתי בושם,לקחתי את התיק וירדתי לסלון,שמתי את האוכל בתיק לקחתי את הפלאפון ויצאתי.
התקשרתי להילה כמו כל בוקר,ואמרתי לה שאני מחכה לה מתחת לבניין שלה,היא הגיעה,נתתי לה חיבוק והלכנו לכיון הבצפר,בדרך פגשנו את עומר ולינוי והלכנו איתם לבצפר,הגענו לבצפר אני ועומר הלכנו למחששה והבנות הלכו לכיתה, עומר שאל אותי "מה אתה והילה חזרתם לדבר ? " , "כע" , "וואלה נפלה לקסמייך ? " צחק, "אין אחת שלא נופלת בקסמיו של ליאור" צחקתי , "חכה חכה אני יגיד להילה" , "י'שבור צחקתי י'חמור " , "להההה תשבע באמא " , והתחלנו לצחוק שנינו.
היה צלצול ונכנסנו לכיתה,ישבתי ליד הילה,אבל המורה העיפה אותי לשולחן אחר, שלחתי לה הודעה "קשה למורה לראות את האהבה שלנו הא ?" , "חחחחחח מאוד" , נכנסתי לוואטסאפ ורשמתי בקבוצה שלנו "עוד שבוע קרחנה י'מכועריםם " , "הולכים להתחרפן אחי"
טיול שנתי?? הולך להיות אעעש " , יאללה זורם לי עכשיו חופש של שבוע מהבצפר מזלנו שהטיול הזה יצא על יום ראשון עד רביעי ככה שחמישי ושישי אנחנו לא באים לבצפר.

נקודת מבט של הילה-
המחנכת לפתע נכנסה ואמרה ששיעור הבא ישלנו הדרכה לגבי הטיול השנתי שלנו , היה צלצול לשיעור השני והלכנו לאולם שלנו והסבירו לנו שם על מה נעשה ואיפה נלך בטיול,ואמרו שאין להביא אלכוהול ודברים כאלה לטיול . "צריכים ללכת לקנות דברים לטיול י'מפגרות" שלחתי הודעה בקבוצה בוואטסאפ ,"הינה עוד פעם הן התחילו עם הקניות " ליאור כתב , "כאילו שהן אי פעם יפסיקו עם זה " השיב נאור.
"אתם תמיד מוזמנים לבוא איתנו לשופינג" אמרה מעיין, "כעע ולסחוב לכן את השקיות ? נראלי שאנחנו נוותר על התענוג הזה " ,השיב עומר , "פ'חחח אם תרצה או לא תרצה אתה סוחב את השקיות בכל פעם שאני עושה שופינג איתך " אמרה לינוי, "שתקיי,מה את מספרת לעולם שאני עושה איתך שופינג ? " עומר הגיב , "חחחחח עומר אמר שופינג ? " אמרתי , "יופי תראי מה עשית ממני לינוי,הפכת אותי לבת" . "טוב יאלה י'מכוערים שתקו ,באו נלך היום לסרט ",אמרתי , "אחלה,בשמונה תהיו מוכנות " אמר ליאור.

נקודת מבט של נאור-
הטיול השנתי הזה בא לי בטוב,שבוע שלם בלי החרא שאבא שלי עשה,קצת שקט מזה.קבענו היום כולנו לסרט בערב "בואו נלך למהיר ועצבני 6 ", "זורם רצח" ,אמר עומר.
סוף סוף נגמר יום הלימודים,ליוותי את מעיין לבית והגענו אליה נשארתי קצת אצלה,לאחר מכן הלכתי לבית ושהגעתי ראיתי את הבית הפוך,"בתאללללל ,אמאאאא " צעקתי,הן לא ענו לי התקשרתי לאמא והיא אמרה לי שהיא בכלל עם בתאל בקניון ,"לא יודע כל הבית הפוך פה " , "טוב אנחנו חוזרות לבית " ,"אחרי רבע שעה הן הגיעו וראו את הבית הפוך , "יש מצב שגנב בא לבית "אמרה בתאל , "נראלך גנב ? מילא גנב אבל למה נראלך שהוא יגנוב ביום ולא בלילה ?,הוא יגנוב ביום כדי שיראו אותו ? ,תחשבי קצת ", "טוב מה נפלת עליי ?חשבתי שזה גנב ,תהרוג אותי על זה שחשבתי בכלל " , "לא הורג תירגעי,אבל בדוק זה אבא אני אומר לכן " , "די כבר נאור תפסיק לדבר ככה זה לא אבא,הוא לא יעשה את זה למרות כל מה שקרה "אמרה אמא והזמינה משטרה שתבוא לבית , "תגידי לי גם אחרי מה שהוא עשה לך את מדברת עליו כאילו הוא לא עשה כלום ? את בסדר ? למרות הכל את מגנה עליו ?למה מי הוא בכלל ? ,אפילו לא שווה שנדבר עליו" .
"נאוור,תרגיע את עצמך אני לא צוחקת די כבר מספיק זה אבא שלך למרות הכול " אמרה אמא.
"יודעת מה ?רוצה להגן עליו ?תגני עליו לא מעניין אותי,אבל תזכרי שאני זה שתמיד אמר לך שהוא זבל של בנאדם,אני זה שרוצה לשמור עלייך ועל בתאל מפני החרא הזה ואת בכלל לא רוצה את ההגנה הזאת יאלה גם כן את " , "נאור עוף לחדר שלך עכשיו " , "לא רוצה " , "עכשיו נאור ! אל תעלה לי את העצבים יאלללה ! " צעקה עליי אמא, "עולה,חאלס לצעוק אני לא חייב לך כלום " צעקתי.
הגיע הערב סוף סוף לפחות אני יוצא קצת מהבית , עפתי להתקלח , שמתי ג'ינס וחולצה ורודה ונעלי אדידס לבנות , שמתי בושם ועגיל באוזן,לקחתי פלאפון וכסף והלכתי לצאת מהבית, "לאן זה נאור ? "שאלה אמא , "החוצה " , "טוב שתחזור אני רוצה לדבר איתך " , "סבבה" אמרתי ביבוש.
נכנסתי לאוטו ונסעתי לבית של מעיין.

נקודת מבט של מעיין-
נאור התקשר אליי ואמר לי שהוא מחכה לי באוטו ושאני יבוא,הייתי כבר מוכנה,לקחתי כסף ומפתחות ויצאתי , נכנסתי לאוטו וראיתי שנאור קצת עצבני,אז שתקתי לא רציתי לעצבן אותו יותר, והתחלנו לנסוע . "מה קרה שאת שקטה ? ,את בדרך כלל משגעת אותי" ,אמר נאור במהלך הנסיעה."לא דעת ראיתי שאתה עצבני אז העדפתי לשתוק ולדבר איתך אחר כך " , "לא עצבני פשוט אמא שלי עיצבנה אותי בצהריים אבל עבר " , "מה יהיה נאור ?אתה תעצבן על אנשים כל שני וחמישי ? מה עובר עלייך ? " , "לא דע אני אשם שמעצבנים אותי?".
הגענו לקולנוע וחיכנו עד שכולם יגיעו בנתיים נאור הוציא סיגריה והתחיל לעשן , "טוב דיי כבר,חאלס עם הסיגריות שלך " , "נו חיימשלי אני חייב אני אחר כך יתעצבן יותר ואז יוציא עלייך את העצבים ואני לא רוצה את זה עוד פעם " .
אחרי כמה דקות ליאור והילה הגיעו ,ואז הגיעו גם עומר ולינוי , ראינו את הסרט מהיר ועצבני 6 ,ישבנו כולנו שורה אחרונה,אני ונאור התנשקנו מידי פעם , בסוף הסרט הלכנו לאיזה בית קפה וישבנו לאכול שם,דיברנו עשינו צחוקים בשעה 1 בלילה פרשנו כל אחד לבית שלו,נאור החזיר אותי לבית ונתתי לו נשיקה קטנה על הפה ,"נאור,בוא אליי קצת ואז תלך " , "נו חיימשלי אין לי כוח אני מת מעייפות " , "נו פליזוווש " , "חצי שעה ואני הולך " , "טוב" , נכנסנו לבית שלי ועלינו לחדר שלי החלפתי לפיג'מה במקלחת לאחר מכן נכנסתי לחדר שלי ,ראיתי שנאור כבר נרדם יווואו איזה נסיכוווש הוא,כיסיתי אותו בשמיכה וישנתי לידו.

-כעבור שבוע-

נקודת מבט של הילה-
"מחחחחררר טיוללל שנתייי אתןן קולטוותת ? " דיברתי עם מעיין ולינוי בשיחת ועידה בפלא , "חחח טיול שנתי אבל קרעת לי את האווזן י'מכוערת " אמרה מעיין . "יוואוו חירפון של 4 ימים הולך להיות " אמרה לינוי. "באיזו שעה צריך להיות בבצפר בבוקר ? " , "7 בבוקר " אמרה לינוי , "נו אין מצב שאני קמה " אמרתי , "אני ידאג להעיר אותך " מעיין אמרה , "סבבוש יאלה אני הולכת לארגן את המזוודה נדבר עוד שעה " .
אירגנתי את המזוודה , אירגנתי את התיק שאנחנו סוחבים על הגב.נכנסתי לפייסבוק וראיתי מלא סטטוסים לגבי הטיול השנתי,מי היה מאמין שזה הטיול האחרון שלנו ? , ליאור שלח לי הודעה "דבעית,מחר תתקשרי כדי להעיר אותי " , "חחח אם אני בעצמי יתעורר " , "אז לכי לישון עכשיו ותקומי מוקדם " , "חחח מה שאתה אומר לי אתה יכול לאמץ את זה בעצמך " , "לאא אני לא טיפוס של ללכת לישון מוקדם". "טובטוב י'מכוער אני יעיר אותך ,מחר אתה בא אליי ונלך ביחד ? " , "כן ,תהיי מוכנה " אמר , "סבבוש,יאלה לילה טובייי " , "לילה טוב אהבה " . אחרי כמה שעות בסביבות השעה חמש בבוקר,מעיין התקשרה אליי והעירה אותי, "י'מחורפנת איךך את ערה בשעות האלה ?אני לא מסוגלת לקום אפילו בשש " , "חאלס לחפור ותתחילי להתארגן יא פדלאה" אמרה .
קמתי מהמיטה,צחצחתי שיניים התקשרתי לליאור שיקום והוא לא ענה לי,הלכתי להתלבש שמתי טייצ' כחול וחולצה לבנה נופלת עם קשקושים ונעלי ספורט אפורות התקשרתי שוב לליאור והוא ענה , "הלו ? " , "יא סטלןןן תקום כברר שש בבוקר יאלה כברר " , "תני לי עוד עשר דקות ואחרי זה תתקשרי אליי " ,"טוב י'מעצבן " ,בנתיים התאפרתי בקטנה אחרי עשר דקות התקשרתי שוב לליאור "קוווווום כברררר " צעקתי לו בפלא, "אני קםם הרגת לי את האוזן אני חירששש " אמר , "מגיע לך יאלה קום " , "טוב יא נאג'סית קמתי" , "עוד חצי שעה אני בא אלייך ","סבבה" אמרתי. לאחר מכן עשיתי פן ,לקחתי עוד כמה דברים קטנים ושמתי בתיק לאחר מכן ליאור התקשר אליי ואמר לי "יאלה אני בחוץ צאי יא שמנה " , "באה עוד דקה " , יצאתי והתחלנו ללכת לכיון הבצפר.

נקודת מבט של ליאור-
הגענו לבצפר ,אמרתי שלום לכולם הלכתי לספסל וישנתי שם,פתאום אני שומע מישהי צועקת מרחוק , "ליאוווררר קוםםם " זאת הייתה סופי המחנכת,"אני קם מה הלחץ ? " , "יאלה עולים על האוטובוס " אמרה, " לקחתי את הציוד שלי לכיוון האוטובוס ושמתי את המזוודה שלי בתוך התא מטען,שמתי גם את המזוודה של הילה שם ואחר כך נאור שם את שלו ושל מעיין וככה גם עומר שם את שלו ואת של לינוי.
עלינו לאוטובוס ישבנו בספסל האחרון והשתוללנו שם,שמנו שירים בפול ווליום והתחלנו לשיר,אחרי שעתיים של נסיעה נרדמנו כולם,אחרי שעה הגענו לאיזה הר אחד והתחלנו שם את הטיול שלנו בעצם,הלכנו שם איזה שעתיים בלי פואנטה לבסוף הגענו לאיזה נהר לאחר מכן לקחו אותנו לאיזה סיור אנאערף רק אחרי שכל זה נגמר שזה היה בסביבות חמש וחצי בערב עלינו לאוטובוס שוב כדי להגיע לכפר נופש שאנחנו יושנים בו,עוד שעה נסיעה שבה נרדמנו , קמתי וראיתי שהגענו ,ראיתי גם שהילה יושנת לי על הכתף ממש נסיכה קטנה ,נשבע שאחרי שנפגשנו בבאולינג וסידרנו בינינו את מה שקרה,התחלתי לחשוב עליה יותר ויותר,הערתי אותה בעדינות ,ואז הלכנו לחדרים שנתנו לנו,אנחנו הבנים היינו חדר 300 והבנות היו 309 ,"אוווף למה כל כך רחוק מכם ? " אמרה מעיין, " מה את בבאסה ? אנחנו נבוא אליכן בלילה מה את דואגת ? " ,כולנו שמנו את הדברים שלנו בחדרים,התקלחנו אחרי כל היום הזה,הלכנו לאכול ארוחת ערב והמורים אמרו שבעצם אחרי ארוחת ערב אנחנו עושים איתם פעילות כלשהי שהם עשו ואנחנו חייבים להשתתף בה ורק אחרי זה אנחנו חופשיים ."משועממים המורים האלה באמא " , "וואלה אחי,צריכים לבדר את עצמם מה הם רוצים מאיתנו ? " אמר נאור.
"יאלה בקטנה י'סאטלות שעה שעה וחצי גג אנחנו איתם ואז אנחנו מתחרפנים כל הלילה" אמר עומר.
המורים אספו את כל התלמידים ואמרו לנו שנגיע לאולם הלכנו לשם ואז הם אמרו שהפעילות שלהם זה סרט, "לפחות השנה עשו משהו מעניין ולא כמו כל השנים שעשו לנו הצגות "אמרתי, "יאלה שעה וחצי מתחילה מעכשיו ! " אמרה הילה.
אחרי שעה וחצי הלכנו לספסלים שהיו שם והתחלנו לדבר ,צחקנו והתחרפנו כמו שרק אנחנו יודעים,בשעה 12 בלילה המורים אמרו שזה כיבוי אורות ,חיכנו עד שהמורים ששמרו בחוץ ילכו ואז נאור רץ לחדר של הבנות ,אחרי עשר דקות עומר גם רץ לחדר של הבנות ,אני יצאתי אחרי שתים דקות ובדקתי שאין שום מורה לפתע מאיפשהו סופי צצה לה והתחילה לצעוק עליה ואמרה לי לשבת בכיסא, "אייייך תופסים רק אותייי ? " שלחתי הודעה להילה , אחרי עשר דקות סופי שיחררה אותי לחדר ונכנסתי לשם , אחרי רבע שעה יצאתי מהחדר והלכתי להיכנס לחדר של הבנות דרך הדלת ואז ראיתי שיש מישהו שבא,דפקתי ריצה של החיים שלי ונכנסתי כמו איזה מסתנן לחדר של הבנות.
"אמא איזה מסתנן הגיע אלינוו " אמרה מעיין , "יאלה שתקי את חולה על המסתנן הזה " , צחקנו והחלטנו לשחק אמת או חובה ואין לי מושג למה אפילו אבל זרמתי,מעיין שאלה אותי , "אמת או חובה ? " , "אמת " , "אמת שאתה אוהב את הילה אבל בקטע של יותר מידידים אחים כאלה ? " , "כן " ,היא הייתה אדומה רצח.


תגובות (4)

LOL LOL

ממש לאאאאאאאאאאאא
תמשיכייייייייי :)

15/08/2013 12:37

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

15/08/2013 12:53

לא שיעמם ביכלל
אני רוצה המשך
אני לא רוצה
אני דורשת
ממך
עכשיו

15/08/2013 13:03

מושלםםםםם,הכיי לאא משעמםםםם .

תמשיכייי הכייי מהררר שאת יכולההה ואני רוצה לראות את ליאור והילה ביחדדד!!! הם מושלמיםםםםם ביחדדדד ותעשי דיהיה להם חובה להתנשקק והם יתנשקוו.
סיפור נדיייררר

15/08/2013 14:48
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך