נויה12345
סיפור זה מבוסס על סיפור אמיתי

את הסיבה שלי לחייך

נויה12345 27/02/2016 806 צפיות אין תגובות
סיפור זה מבוסס על סיפור אמיתי

פרק- 1

לפני שנה בכיתה ו'4 היה כיתה שלמה אבל מכולם אני רוצה לספר לכם על שני ילדים מיוחדים בן ובת אז באו נתחיל.
לבת קוראים מאיה לבן קוראים שון מאיה ושון הם באותה כיתה מכיתה א' אבל מה ששון לא יודע זה שבכיתה ד' מאיה התחילה לחבב את שון למרות ששון קטן ממנה ב10.
פה העניינים התחילו כבר להסתבך ובגלל מאיה, מאיה כול פעם עשתה דברים בשבילו בשביל שהוא יראה אותה אבל שון כלום מה אתם מצפים הוא בן.
מאיה הלכה להיות כול הזמן לידו כי זה שהחברות שלה אמרו לה שתעשה כי זה מה שיגרום לו להסתכל עליי אבל איזה הפתעה זה לא עבד ממש "מופתעים" יום אחד מאיה החליטה ללכת לעשות מעשה מאיה הלכה למורה שלה וביקשה ממנה עם היא יכולה לתת משימה בזוגות ושהיא תחלק אותם לזוגות אז המורה אמרה למאיה בסדר מאיה ממש התרגשה כי היא אמרה שזה תהיה ההזדמנות שלה מאיה כול יום ראשון חיקתה למשימה שהמורה תיתן אבל שהיגע היום הזה מאיה הייתה בכיתה בציפה ואז פתאום שון היגע ושאל את מאיה שאלה.
שון: מאיה הכול בסדר את נראתה נורא מתרגשת ממשהו יש משהו שקורה היום ואני לא יודע?
מאיה לא ידעה מה לענות לשון כי עם היא תספר לו שהיא מחכה למשימה של המורה בזוגות אז הוא יחשוב שיש משהו שמאיה אוהבת ואפילו שון יכול לעלות על זה שמאיה אוהבת אתו אז מאיה אמרה לו תרוץ עלוב.
מאיה: לא, לא כלום למה?.
שון: לא סתם את נראת נורא מתרגשת טוב עם את אומרת שזה כלום אז זה באמת כלום טוב אז נדבר?.
מאיה: כן, כן ברור ילאה ביי.
המורה היגע לכיתה והתחילה לחלק לזוגות ואז היא היגע למאיה והיא אמרה מאיה את עם… מאיה נורא בכתה.
הכול בפרק 2 למה מאיה בכתה? עם מי מאיה? האם מאיה עם שון? הכול בפרק 2.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך