פירפיר
עוד פרק להיום כי אני חמודה חחחחחח נמנמנמנ פליזז לא להרוג!! אוהבת המונים ועכשיו, אני אשמח אם תספרו לי מה אהבתם בפרק, מה הכי כאב לכם או העציב אותכם... פרק הבא של ליאב ואסיפוש הנסיכים!! אוהבת המוניםם ותודה לlovE12 הנסיכה שהמציאה את הכינוי 'תביאל'

את חידה לא פתורה, גם לא לעצמך- פרק 10.

פירפיר 08/06/2014 2682 צפיות 18 תגובות
עוד פרק להיום כי אני חמודה חחחחחח נמנמנמנ פליזז לא להרוג!! אוהבת המונים ועכשיו, אני אשמח אם תספרו לי מה אהבתם בפרק, מה הכי כאב לכם או העציב אותכם... פרק הבא של ליאב ואסיפוש הנסיכים!! אוהבת המוניםם ותודה לlovE12 הנסיכה שהמציאה את הכינוי 'תביאל'

נקודת מבט של אריאל.
התהלכתי בחדר בעצבים, כועס על כולם ובעיקר מאוכזב.
"מה קרה אחי? קיבלת מרץ התחלת להתהלך במקום? זה לא שורף קלוריות, רק לידע אותך" ליאב נכנס לחדר.
"ליאב בלי זיוני שכל, לא היום" אמרתי.
"מה יש?" הוא התיישב על המיטה.
"הלל בן זונה, זה מה שקרה" אמרתי בעצבים.
"עוד פעם לא משחרר אותך שבת?" הוא שאל וצחק.
"יותר טוב", גיחכתי ללא הומור "הוא בדק היטב את חלל הפה של חברה שלי" השלמתי את המשפט והרגשתי את הלב שלי נצבט.
"הלל נישק את תבל?" ליאב שאל המום ופעור פה.
"והיא רק העמיקה את הנשיקה" אמרתי ושמתי ידיים על הפנים, לא בכיתי אבל נשברתי.

נקודת מבט של תבל.
"ברביות לא בוכות.. ברביות לא בוכות" התחלתי לחזור על המשפט הזה שוב ושוב תוך כדי שאני מתהלכת בחדר.
"מה קרה?" אסיף נכנסה ושאלה. באותו רגע פשוט התקדמתי אליה במהירות והתפרקתי על הכתף שלה.
היא חיבקה אותי וליטפה לי את השיער.
"הרסתי הכל" מלמלתי בבכי, לעזעזאל, ברביות כן בוכות.
"מה הרסת תותי?" אסיף שאלה, לא מרפה ממני את החיבוק.
"נישקתי את הלל ואריאל תפס אותנו" התחלתי לבכות יותר חזק.
"מה?!" היא שאלה בהלם.
"אסי אל תשפטי אותי, הוא היה כל כך קרוב, כל כך יפה ולא עמדתי בפיתוי" בכיתי.
"לא שופטת חיים שלי" היא אמרה ברוך.
אם אהבתי את הנשיקה עם הלל, למה אני מרגישה ריקנות מבפנים?

הערב הגיע.
"תבל, בואי נרד לארוחת ערב" אסיף אמרה תוך כדי שהיא עונדת את השרשרת מול המראה.
"אין לי תיאבון" אמרתי, מהצהריים לא קמתי מהמיטה, אני שוכבת על הבטן והכרית על הראש שלי. הסדין סופג את הדמעות.
"נו תות, אל תיכנסי לי לדיכאון עכשיו" אסיף התיישבה לידי במיטה.
"לכי תאכלי, אני לא רעבה" אמרתי לה.
"ומי יגן עליי שליאב ינסה להתחיל איתי שוב?" אסיף שאלה וצחקה. עלה לי חיוך קטן מבעד לשמיכה.
"טוב אני עוד מעט אחזור תות" היא אמרה ויצאה מהחדר.

אחרי כמה דקות שמעתי את הדלת נפתחת שוב.
"מה שכחת?" צעקתי לאסיף.
"זה אני" שמעתי את קולו של הלל ושמתי לב שהוא התיישב לידי במיטה.
"לך מפה" אמרתי והצצתי בקטנה מתחת לשמיכה.
"אני לא אלך, אנחנו צריכים לנהל שיחה על מה שקרה, את לא חושבת?" הוא שאל.
"לא חושבת ולא נעליים. קדימה הדלת שם" אמרתי בקול אטום והצבעתי על הדלת.
"אני לא זז מפה עד שאנחנו לא מדברים על הנשיקה הזאת" הוא אמר.
"על הטעות" תיקנתי אותו.
"אני לא רוצה לדבר איתך, לך בבקשה הלל" ביקשתי והוא לא קם.
אם מוחמד לא יבוא אל ההר, ההר יביא אל מוחמד. ניסיתי לדחוף אותו כמה שיותר רחוק ממני, אבל כוסעמעאק, מוחמד כבד.
זה לא הזיז לו כל המאמצים שאני משקיעה בדחיפה שלו.
הוא השתעשע עם זה.
"נו לך כבר" ניסיתי לדחוף אותו עד שבסוף נפלתי והוא נפל עליי.
או או, לא טוב תבל, לא טוב.
"פעם אחרונה שהיינו ככה קרובים גרמה לך להיפרד מחבר שלך" הוא לחש.
"אתה המדריך שלי, זה אסור" לחשתי גם אני.
"ואני אוהבת את אריאל" הוספתי.
"אז למה אני מרגיש את הלב שלך משתולל בצורה מטורפת שאני לידך?" הוא שאל.
"כי אתה משגע אותי הלל" אמרתי וניסיתי להסתכל על כל נקודה אחרת חוץ מלפגוש את העיניים שלו.
"תסתכלי אליי" הוא אמר. לא הקשבתי.
"תסתכלי לי בעיניים" הוא תפס לי בסנטר בזהירות והכריח אותי להסתכל לו בעיניים.
"אני מצטער שגרמתי לך לכל הבלאגן עם אריאל, לא התכוונתי" הוא אמר.
"אבל זה כבר קרה" אמרתי.
פתאום, הוא קם ממני ויצא מהחדר בטריקת דלת.

נקודת מבט של אריאל.
"שמעתי שאתה רווק" באה אליי איזה מישהי בזמן שישבתי עם ליאב ואכלתי את האוכל.
"שמעתי שאת כונפה" אמרתי ביובש וחזרתי להתעסק בפתיתים.
"למה אתה קשה? תזרום קצת" היא חייכה והושיטה לי פתק עם הטלפון שלה.
"מה את סתומה? אנחנו בפנימייה, מי צריך טלפונים?" שאלתי בעצבים.
"ליאב תגיד לו משהו" הטמבלית פנתה אל ליאב.
"שמע אריאל, היא כונפה, לך על חברה שלה" ליאב אמר, המכוערת קיבלה שיתוק ואני צחקתי.

נקודת מבט של תבל.
טוב זהו, אי אפשר ככה. אני הולכת לדבר עם אריאל.
שטפתי פנים, התאפרתי קצת כדי שלא יראו זכר לבכי.
לבשתי את הגופייה הזרוקה והלבנה שהוא אוהב ויצאתי לכיוון החדר שלו.
שמעתי רעשים מהחדר שלו.
בבקשה שזה לא מה שאני חושבת שזה, אם זה כן, אז בבקשה שזה ליאב ולא אריאל.
נכנסתי לחדר.
"אומייגאד, אומייגאד, אומייגאד" מלמלתי מהר וכיסיתי טת העיניים.
יצאתי מהר מהחדר וכל המאגר של הדמעות התחדש.
אריאל יצא אחרי שתי שניות, פלג גופו העליון חשוף והרגליים שלו מכוסות בטרנינג אפור.
"מה את עושה פה?" הוא שאל.
"שכבתם?" שאלתי בקשר אליו ואל ההיא שהייתה איתו בחדר.
"ברור, מה ציפית? שנשחק טאקי?" הוא שאל כאילו זה מובן מאליו שחמש שעות אחרי הפרידה שלנו, הוא הולך ושוכב עם מישהי אחרת.
"אז עברת הלאה?" שאלתי.
"את וויתרת קודם" הוא אמר בקול אטום שגרם לי להתחיל לבכות.
"היי היי אני לא יכול שהחולשה שלי בוכה" הוא קירב אותי אליו. נשענתי על החזה שלו ובכיתי.
"אני מצעטרת יפה שלי, זו הייתה טעות חד פעמית וגם אני וגם הלל מצטערים על זה" אמרתי וליטפתי את פניו הדוקרניות כתוצאה מהזיפים שלו.
"גם חד פעמי בא בחבילות של מאה" הוא אמר.
"אני מצטער תותי, אני לא חושב שאני ואת נחזור להיות אי פעם ביחד" הוא אמר בעצב. הוא נישק לי את קודקוד הראש ונכנס חזרה לחדר שלו.


תגובות (18)

מה לא להרוג??? את מתה!!!!!
עם הם לא חוזרים עד סוף שבוע…..
שאני לא ימשיך כי לא ראית בלונדינית עצבנית!!! (או שכן♥)

08/06/2014 23:22

הכי אהבתי?? שהוא אמר לה שהוא לא יכול לראות את החולשה שלו בוכה..
דיי הם כאלה נסיכיםם ביחד!!
תמשיכיי דחוף פיר3>

08/06/2014 23:24

באלי קצת תבל והלל =הבל

08/06/2014 23:25

    תלל *** לא הבל אני מבקשת

    08/06/2014 23:28

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הבל , די אני מתה ממה שיוצא שמחברים שני שמות

    08/06/2014 23:29

    חחחחחח נודרת שכן,זה מרגיש כאילו יש איש חדש אם שם מוזר תקחי את תלל (לא הבל מה הם באבל?חחחח שנינוש חיים שלי את ) הקיצור תקחי את תלל זה נשמע כמו טלה שעבר שני צדדיים.

    08/06/2014 23:32

אעאעאעאעאעאעאעאעאע אהבה שליייייייי המשכת ווהווווו אבל למה את עושה את זה?!
אוף מה נראה להלל המפגר הזה שהוא ככה משחק בה ואריאל בכלל מעצבן אותייייייייי אוף!!!
נתנחם בזה שהפרק הבא הוא של אסיאבבבבב הנסיכיםם !
פירוששש הסיפור שלך בין היפים ביותר שקראתייי אוהבת אותך מיליוניםםםםםםםם♥♥

08/06/2014 23:27

תבל לא כול בחור שהוא חתיך מנשקים,את יודעת כמה חתיכים אני רואה ואני לא מנשקת(חחח איזה שקרנית אני יוצאת פה חחח סתם אני ילדה טובה עמוק בפנים פשוט אני לא מפגינה את זה) ליאב אתה מושלמי מאמי'היא כנופה לך על חברה שלה' חחח חונק.אריאל מעצבן בסוף הלכת עם החברה של הכונפה 100% היא דומה לתחת אוופ עצבים.
הוא אמר שהיא חולשה שלו,למה הם לא זוג. דיי ני טו בי ביחד (אנגלית יענו).
הקיצורני תמשיכי והכינוייי שלייי תביאל ייאייי,רואים זה יותר יפה תלל זה נשמע כמו טלה מיובש,תביאל זה גבר מיוחד. ליסיף מושלמים (זה נשמע כמו שתי בנות אבל נזרום)
את יכולה לקרוא לי רוני LOVE12 זה לא השם שלי חחחחחח

08/06/2014 23:28

זוזו כולם תנו לי מרחב אני צריכה אוויר, והרבה כי לא נשאר לי מרוב הבכי שלי…
זהו אני לא הולכת לקרוא את הסיפור הזה יותר, הווו על מי אני עובדת?!

08/06/2014 23:58

זהו אין לי אוויר, אין לי יותר כוח לבכות!! זה בגללך!!!!
את גרמת לי לבכות כי הפרדת ביניהם!!!
אני אוהבת אותך הכי בעולם <3
אבל פגעת בי שהם נפרדו!! אני רוצה אותם ביחד! תבריאל לנצח!! <3 <3

09/06/2014 00:11

״אבל כוסעמק מוחמד כבד!״ חחחחחחחחחחחחחחח אין זהו!!!!!!!!! אני מתה!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחח הרגת אותי מה זה הרגת רצחת החזרת לחיים ורצחת שוב מרוב צחוק!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!

09/06/2014 00:50

"אני לא יכול שהחולשה שלי בוכה" את לא יכולה להפריד בניהם ככה!!
תביאל לנצחח. עזבי לנצח- פוראבררר!!

09/06/2014 02:31

אבל שיחזרו הם מושלמים למה הוא בן זונה עם הוא אוהב אותה

09/06/2014 08:48

נשבר לי הלב

09/06/2014 10:10

אב..אבל..אב…אב..אבל…אווף איתך!!!! זה היה גלכך מושלם שהם היו ביחד זה עדיין מושלם אבל … אתגורמת לי לגמגם…:-( אני מבקשת המשף במיידי…..סליחה אני דורשת המשך במיידי!!

09/06/2014 12:28

'המכוערת קיבלה שיתוק ואני צחקתי', זה הקטע שהכי העציב אותי.
השורה הזאת כל-כך כואבת, לא יודע למה.
בכל מקרה, את כותבת נהדר. תמשיכי!
תלל לנצח! :-)

09/06/2014 12:49

תחזיריייייי אותםםםם

09/06/2014 14:33

אין מצב את נשארת חייה אחרי הפרק הזה כל הפרק אני עם דמעותתתתתתתתתתתת זה לא אמיתי הוא לא רוצה אותה זה לא נורמלי הם מאוהבים אחד בתחת של השני והם לא ביחד זה כואב!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייי

09/06/2014 15:52
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך