פירפיר
הרגעע הזהה שהחשק לכתוב גבר על העצלנות חחחחחחח פרק עצוב טיפה אבל דונט וורי מבטיחה לכם יהיה טוב חחח. מי אתם חושבים הלשין לאבא של תבל?? מה אתםם חושבים על הפרק?? אמן אמן תגיבו יותר מתמשיכי!! אה כן, הסיפור מתקרב לסוף, אני חושבת על סוף פתוח.. אבל זה לא סגור עדיין. יש לי שני סופים בראש. לשניהם אני ממש מתחברת ואוהבת אותם חחחחח. אוהבתת המוןןן המון ותהנו!!

את חידה לא פתורה, גם לא לעצמך- פרק 21.

פירפיר 04/07/2014 2535 צפיות 43 תגובות
הרגעע הזהה שהחשק לכתוב גבר על העצלנות חחחחחחח פרק עצוב טיפה אבל דונט וורי מבטיחה לכם יהיה טוב חחח. מי אתם חושבים הלשין לאבא של תבל?? מה אתםם חושבים על הפרק?? אמן אמן תגיבו יותר מתמשיכי!! אה כן, הסיפור מתקרב לסוף, אני חושבת על סוף פתוח.. אבל זה לא סגור עדיין. יש לי שני סופים בראש. לשניהם אני ממש מתחברת ואוהבת אותם חחחחח. אוהבתת המוןןן המון ותהנו!!

נקודת מבט של תבל.
"אבא?" שאלתי בהלם. הוא לא בחוץ לארץ? מה הוא עושה כאן?
הוא הסתכל עליי במבט עצבני. לא ידעתי אם זה בגלל שהוא יודע משהו או בגלל הפיגמה הקצרצרה שלי שלבשתי באותו רגע.
"שלום," הוא סוף סוף דיבר.
"היי, מה אתה עושה כאן?" שאלתי.
"תעני לי בכן או לא. את בקשר עם הבן של רוזי?" הוא שאל.
איך הוא יודע?!
"איך אתה יודע?" שאלתי.
"כן או לא?" הוא זירז אותי כדי לדבר.
הידיים שלי התחילו להזיע מהלחץ. איך הוא יודע?! הוא היה בחצי השני של כדור הארץ!
לאחר כמה שניות הנהנתי לחיוב.
"הבנתי. יש לך עשר דקות לארוז את החפצים שלך. אנחנו חוזרים הביתה," הוא אמר.
מה הביתה?! זה הבית שלי! אני לא רוצה לעזוב.
אסיף עדיין ישנה. אבא שלי נכנס בשקט מופתי לחדר והתיישב על המיטה שלי.
לקחתי את המזוודה הוורודה שלי מעל הארון, פתחתי אותה.
התחלתי לקחת את הבגדים המקופלים מהארון שלי ולהכניס אותם לתוך המזוודה.
דמעה קטנה ירדה לי במורד הלחי. אני לא רוצה לעזוב את אסיף, ליאב, הלל ובמיוחד לא את אריאל.
אני אתגעגע אליו. אבל מה אני יכולה לעשות?! עם אבא שלי לא מתווכחים, זה חוק!
לקחתי עוד קבוצת בגדים מקופלים. הייתה שום חולצה של אריאל. הייתה לי מין התכווצות קטנה בלב. כאילו הפסיק לזרום שם דם לרגע.
קירבתי את החולצה אליי והרחתי אותה. היה לה את הריח של הבושם שלו.
"קדימה, יש לי עוד פגישות היום," אבא שלי העיר אותי מהמחשבות.

סיימתי לארוז את הדברים. סגרתי את המזוודה.
"תות? לאן את?" אסיף התעוררה. היא שפשפה את העיניים וכשהתעוררה לגמרי, הסתכלה עליי בחוסר הבנה.
"אני עוזבת, תשמרי על עצמך ועל אריאל בשבילי. טוב?" שאלתי והתיישבתי על המיטה שלה.
"לאן את עוזבת? למה?" היא שאלה.
"כל מיני סיבות.." שידלתי חיוך בשבילה.
היא חיבקה אותי חזק ולא הרפתה.
"תמסרי לאריאל שאני אוהבת אותו," לחשתי לה באוזן.
היא התחילה לבכות והנהנה.
"היי, אל תבכי. את לא זוכרת את המשפט שלנו? ברביות לא בוכות!" חייכתי אליה וקמתי מהמיטה.
התקדמתי לעבר הדלת, יצאתי ממנה. אבא מוביל.
עברתי את המסדרון.
הגענו לשער של הפנימייה. זה שנכנסתי ממנו ביום הראשון שהגעתי לפה.
הסתובבתי לאחור. מסתכלת בפעם האחרונה על המקום שהפך לבית שלי. המקום שהפך אותי למאושרת.
הסתובבתי בחזרה לכיוון האוטו, משאירה את הזכרונות שלי מאחור.
את הנשיקות עם הלל, את הצחוקים עם ליאב, את החברות עם אסיף, את האהבה אל אריאל… לא, בעצם אותה אני משאירה אצלי בלב. האהבה הזאת תמיד תהיה קיימת בי.

נקודת מבט של אריאל.
אני וליאב יושבים כמו זומבים מול המסך. שקועים במשחק.
ספרד כרגע מובילה.
"אריאל!!" אסיף נכנסה בסערה לחדר והבהילה אותי ואת ליאב.
"מה קרה?!" שאלתי לחוץ.
"תבל.. היא.. היא עזבה", אסיף הסדירה את הנשימות שלה והעבירה חתיכה מהשיער שלה אל מאחורי האוזן.
"מה זאת אומרת עזבה?" שאלתי לא מבין.
"אבא שלה. הוא בא ולקח אותה מפה. היא אמרה לי למסור לך שהיא אוהבת אותך," אסיף אמרה.
התיישבתי על המיטה, קברתי את ראשי בין הידיים שלי. היא לא עזבה. אין מצב. היא לא הייתה משאירה אותי לבד.
"אחי, אל תדאג, אנחנו נחזיר אותה לפה. צריך זוג קיטשי ודביק שימלא את המקום שלי ושל אסיף," ליאב טפח לי על השכם.
עלה לי חיוך קטן.

קמתי מהמיטה, יצאתי מהחדר לכיוון החדר של תבל.
אין מצב שהיא עזבה בלי להשאיר לי איזה סימן או משהו.
נכנסתי לחדר שלה. חיטטתי בכל המגירות.
מצאתי! מכתב.
פתחתי אותו.

'לריאלי שלי, אין לי הרבה זמן לכתוב.
רק רציתי שתדע שאני אוהבת אותך יותר מכל דבר שבעולם.
אתה הבן אדם שלימד אותי מה זאת אהבה.
החיוך שלך, עושה לי רטטים בכל הגוף וגורם לי לחייך באופן אוטומטי.
העיניים שלך, גורמות ללב שלי לצנוח כשאתה מסתכל עליי.
אני לא יודעת איך, אבא אבא שלי יודע על הקשר בינינו.
תשמור על עצמך ותגרום לי להיות גאה ומאושרת.
מי יודע, אולי ניפגש מתישהו.
אוהבת המון, תבל.'

היא כתבה. ממילה למילה הלב שלי נשבר.
למה זה מפריע לאנשים שאנחנו אוהבים אחד את השני?!
אני אוהב אותה ואני לא הולך לוותר עליה בחיים.
עכשיו לחלק הקשה. לגלות מי הזבל שאמר לאבא שלה שאנחנו ביחד.


תגובות (43)

s~s

מושלםםםםםםםםםם
תמשיכי!!♥

04/07/2014 18:37

כמהה שאני אוהבתת אותך ככה א

04/07/2014 18:38

כמהה שאני אוהבתת אותך ככה אני רוצה לרצוח אותך!!
מה א

04/07/2014 18:38

מושלמיייייייי
העלתי פרק חדש ! אשמח שתקראי !

04/07/2014 18:40

אבא זבל שייתן להם להיות ביחד

04/07/2014 18:41

    אייזה זבלל של בן אדם מה כואב לו שהבת שלו מאושרתת מה ?!
    אייזה נסייך ארייאל אייך הוא נלחם עלייה אחריי הכוול ולייאב בכלל נסייך, אייך הוא מעודד אותוו !!
    אניי במקוום תבל הייתי נלחמת באבא שליי לא סוופרת, מטוומטמת שמוותרת על האהבה שלה בגלל מילה אחת של אבא, על אהבה לא מוותריים בטח לא בגלל מעמד כספיי !!
    בבקשהה תעשיי סווף טוב הכול טווב לא פתווח, סווף קיטשיי כזה.
    בכללי פרק מוושלם מרגש ועצווב, תמשייכי !!

    04/07/2014 18:58

אהוובתיייי פרק מהממם כרגיל!!!
כרגיל אני שונאת את אבא של תבל ומאוהבת בריאלי♥
אבל יש לי בעיה אחת בפרק… אין את ליאביי!!!!!
אני מצפה שזה ישתנה!!!
אוהבת מלאאא♥♥♥

04/07/2014 19:31

בן זונהההההההההההההההההההההההההה אבא כלב!!!!
ריאלי אל תדאג אתם תחזרווווווווו אני אוהבת אותווווווווווו
אני מקווה שהם יחזרו יש מבין? יופי
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

04/07/2014 19:40

וואוי נודרת לך זאת מאייייייייי הזאתי טפו אליה ואבא שלה הזה לא יותר טוב כן?! חתיכת זבל תמשיכיייייייי

04/07/2014 20:08

אעעעעעעעע פרק מושלםםםם אני כול כך שונאת את אבא שלה ואני מתערבת איתך שזאת מאי שסיפרה לו !!!!!!!!!!!
אוףף אני לא וכנה שהם יפרדו פשוט לא מוכנה!!!!!!!!!
תמשיכייי דחוףףף

04/07/2014 21:16

אני אהיה איתך הכי כנה [אפילו שזה קצת מעצבן] הפרק שלך לא ממש השתנה, מאז הערותיי. אני מצטערת. אני לא אהיה צבועה ואמליץ לך לקרוא את הסיפור שלי על מנת שתביני מהי באמת כוונתי לתיאורים, אז אני אמליץ לך על של שנהב. נדמה לי שהיא כותבת יותר טובה ממני.
הנה קישור לפרק האחרון שהיא העלתה:
https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94/%D7%94%D7%A6%D7%93-%D7%94%D7%90%D7%A4%D7%9C-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%97-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-3-%D7%99%D7%A8%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%93%D7%99%D7%9C%D7%9F-%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%A1.html
[אפילו שזה מדע בדיוני].
לזכותך יאמר שהעלילה מעניינת ומתקדמת בקצב מעולה! אוהבת♥

04/07/2014 21:20

    את באמת חושבת שזה שאת אומרת שהעלילה מעניינת ומתקדמת בקצב מעולה גורמת לביקורת שלך להישמע יותר טוב? כי אם כן אז לא.
    כמו שהבנתי היא לא ביקשה ממך להעביר ביקורת על הפרק הזה.
    זאת הכתיבה שלה, ככה היא אוהבת בלי הרבה תיאורים ועם יותר דיבורים,ויש הרבה בנות שאוהבות את זה ככה וקוראות ומי שלא אוהבת שפשוט לא תיקרא.
    מצטערת להגיד לך שהביקורת שלך לא עוזרת אלה להפך פוגעת.
    ולא אני לא סתם עוד אחת שמתערבת בסיפור שלא שלה,פשוט לא מזמן גם לי רשמת ביקורת בלי שיבקשו ואת האמת הוצאת לי את החשק לכתוב.

    04/07/2014 21:33

    חחח אז קודם כל- היי :-)
    אני מצטערת אם יצאתי ביקורתית מידי, כי זו ממש לא היית המטרה שלי.
    לפני, אני מניחה, יומיים היא ביקשה ממני ביקורת- ונתתי לה אחת כזאת [אני מוזמנת לבדוק].
    ממש לא ניסיתי להציג את הביקורת פחות "פוגענית" [אין לי מילה אחרת] אפילו שהיא לא אמורה להיות כזאת. כתבתי לה את כל מה שאני חושבת, אני כנה בחיי. זה האופי שלי.

    אני כן אמשיך לקרוא את הסיפור ולתת הערות פה ושם על מנת לתקן אותה. תאמיני לי שיש בנות באתר שממש רוצות [לא דווקא ממני] ביקורות על מנת לשפר את הכתיבה שלהן. לשם כך נועד האתר.
    אם לא היית רוצה להשתפר היית כותבת את הסיפורים שלך בדף Word. הייתי בוכה אם היו מגיבים לי תגובות טובות כל הזמן. הגיעו לכאן המוני משתמשים על מנת להשתפר ולקבל את הביקורות. הביקורות לא באות לפגוע. לא כתבתי לה: "חרא, כתיבה נוראית. ממש לא אהבתי." [וכבר ראיתי תגובות כאלה].

    הביקורות שלי באות על מנת לתקן שגיאות, וסליחה אם כתבתי לך ביקורת ונעלבת. את מוזמנת גם לתקן את בסיפורים שלי.
    אוהבת ושבת שלום♥

    04/07/2014 21:44

    את לא מבינה מה שמסבירים לך? היא לא רוצה את הביקורת שלך היא לא עוזרת לה בכלום.
    אם מבקשים ממך ביקורת בכיף תבואי תעבירי אני לא מתנגדת,אבל לא ליפול על בנאדם באמצע החיים עם הביקורת הזאת.
    ותתפלאי יש בנות כמוני וכמוה שבאות לאתר לפרוק ולרשום כמו שאנחנו אוהבות ולא לצפות לביקורת כי לא באתי להיות סופרת באתי נטו לרשום מה שאני אוהבת איך שאני אוהבת.
    וזה לא עוזר שאת רושמת שסליחה שכתבת ביקורת ונעלבתי זה לא באמת ישנה לי משהו הסליחה הזאת.
    מקווה שהפעם הבנת את המסר

    04/07/2014 21:54

    חדשה אני דווקא חושבת שאת טועה, אני באותה דעה עם אלין.
    היא לא פגעה או משהו בכיוון אלא רק תיקנה ושיפרה, אני מעדיפה ביקורות בונות מאשר שסתם יבואו ויגידו מושלם.
    יש לפירפיר סיפורים על רמה אבל תמיד יש איפה לשפר, צריך גם לדעת לקבל ביקורות ולא רק תגובות כמו ״מושלם״ ו״מדהים״.

    פירפירושה אהובתי סליחה אם נפגעת מהתגובה שלי אין לי מה לומר על הפרק כי עוד לא קראתי אותו, אבל עפתי לקרוא❤️

    04/07/2014 21:55

    לא בבקשה בלי ריבים!! פליז. מילים תודה על הביקורת אבל אני באמת לא יודעת איפה עוד לשפר. ניסיתי ולקח לי מלא זמן. אני פשוט לא רוצה לשעמם את הקוראים ביותר מדי תיאורים..
    חדשה- כבר אמרתי שאני מאוהבת בך?? אני מאוהבת בך!!
    יובלה אהובתי זה בסדר. אני יודעת שלא הייתה לך כוונה לפגוע :))

    כל הקוראות המדהימות, אני אוהבת אתכן הכי שבעולםם

    04/07/2014 22:03

    יובל, תודה לך(:
    חדשה, תביני (בפעם המאה שאני אומרת) לא הגעתי לפגוע. אני מניחה אולי שאת הגעת לפה כדי לעשות את מה שאת אוהבת בדרך שלך ללא תיקונים (כולל פריקות). אני אהיה כנה (שוב), שאני מרגישה שתגובתך ממעט ילדותית. סלחי לי.
    אני מאוד מצטערת אם זה מה שאופיר (אני טועה בשם?) מרגישה, בכלליות- אל תדברי בשמה.
    חבל לי מאוד שאני מגיעה לתקן מישהי ולתת לה עוד כלים לכתיבה, תרתי משמע, וככה אני מקבלת תגובות.

    04/07/2014 22:04

    פירפיר, ראיתי את תגובתך עכשיו… באמת אף אחד לא רוצה לשעמם קוראים ולהתקדם עם העלילה בקצב שרוצים. אני מבינה אותך. אבל עדיין, אכן צריך לכתוב ולתאר עד רמת שעמום. אין לי דרך אחרת להגדיר את זה :)
    אוהבת!!

    04/07/2014 22:07

    אני חושבת כמו חדשה. לפעמים פוגעים בלי לשים לב.
    אופיר לא ביקשה עצה או שיעזרו לה להשתפר, הכתיבה בשבילנו אך ורק בשביל לפרוק, לברוח ולשכוח לרגע מהמציאות.
    כשרושמים את צריכה לתקן את זה ואת זה ואת זה אבל העלילה מתקדמת טוב לא ממש משפר לאף אחד את ההרגשה.
    גם כשרושמים כל הזמן תמשיכי זה יפה זה כיף כי יודעים שמישהו אוהב את זה לא תמיד חייב לרצות את ביקורת כדי להשתפר. ולא את טועה לא חייבים לכתוב בוורד כדי לפרוק אפשר לפרוק בפומבי וזה ירגיש יותר טוב כי מישהו שומע אותך.
    אז לדעתי מי שלא מבקש ביקורת לא צריך לתת לו כי הביקורות פוגעות גם עם אתם רושמים בסוף לא התכוונתי לפגוע.

    04/07/2014 22:15

    מסכימה איתךךך טולטוליתתת במיליון אחוז .!

    04/07/2014 22:17

    תעשו מה שבא לכן אני יודעת שאליו לא התכוונה לפגוע.

    04/07/2014 22:19

    הרגע הוכחתם לי שלא צריך לתת ביקורות באתר. מאוד חבל.
    אני מנסה לתקן ולשפר מישהי וישר אתן כותבות לי שזה ממש מיותר… אז סליחה ושבת שלום.

    נ.ב
    אני מרגישה שיצאתי צבועה, שיפרתם לי ממש את ההרגשה… תודה.

    04/07/2014 22:20

    תקשיבי לא אני ולא חדשה ניסינו לפגוע. אנחנו מכירות את פיר אישית ואנחנו יודעות כמה היא נפגעה. אני יודעת שאני נפגעתי מלא מהביקורות ואפילו חשבתי על פרישה בגללן בגלל זה אני תומכת בדעה שאם לא מבקשים ביקורת לא צריך לתת. כדי לא לפגוע בילדים.
    אני ממש לא רוצה לריס איתך או כל דבר אחר אבל זאת הדעה שלנו.

    04/07/2014 22:29

    טולי, אני פשוט אסיים את זה פה ואגיד שאני מבינה את הדעה שלכן. להבא, פשוט לא אכתוב ביקורות לסיפורכם. אגב, ״מושלםםםם״ לא נחשב ביקורת.
    להת׳

    04/07/2014 22:32

פירפיר חיימוש אני לא מוצאת את חלק א של הפרק בפיישל הזה ואני מתה לקרוא אותו כי קראתי קצת את פרק 7 וראיתי שהם הפכווו לזוגג עאעא אז אל תיהיי רעה ושלחיי לי קישורים לחלקים בפרק ספיישל מכורה לסיפור שלך בדםםםם

04/07/2014 21:32

    שלחתי לך למייל :))

    04/07/2014 21:48

תודהההה (: עפתי להטעין רגע ישלי 4 אחוז חוח

04/07/2014 21:49

לא בבקשה שזה סתם פרק של צחוקים, עד שהם מאושרים והכל באים והורסים להם!
למה היא לא ניסתה לפחות להילחם על אריאל, על הדברים שחשובים לה.
זזתי לבכות, שונאת אותך (לא באמת).

04/07/2014 21:58

תמשיכייייייייייי

05/07/2014 00:28

לאאאאאאאאא אבללללל למה היא וויתרה ככה??????????
אבא שלה הזבללללללללל מה מפריע לוווווווו??
זה לא אמיתי נכוןן?זה סתם פרקקק:(((((((
אני בוכההה תמשיכייייי!!!

05/07/2014 09:30

פירפיררר העלתי פרק !
אשמח שתקראי (:

05/07/2014 17:49

לאלאלאלאלאלאלאלא!!! מאיפה אבא שלה צץ פתאום?!
בטוח זו מאי שסיפרה לאבא שלה.
אוף למה עד שהם סוף סוף מאושרים ביחד,תמיד הורסים להם:(
פרק מושלם,תמשיכי הכי מהר שתוכלי.ואשמח אם תקראי את הסיפור שלי.

05/07/2014 20:12

יואוו איזה עצובבב הם היו כאלו חמודיםםם וכן גם אני חושבת שמאי סיפרה לאבא שלה
איזה הורים מניאקים מה מפריע להם מה כל כך קשה להם הם להם בכלל זכות לדבר מה נראלהם!
ובבקשההה לא סוף פתוח
ומושלםם כמו תמיד ^-^
תמשיכיי בהקדם :)

06/07/2014 14:26

זה לא הפרק שרציתי לקרוא ממש לא!!! אני בוכה פה!!! למה?? איזה אבא חרא אבא חרא!!! מה עשייית הרסת לי את האמא של היום.
פעם הבאה עדיף שלא תגידי שזה מושלם נגמר לי כול הטישו ברוב דמעות סההה מה נראלך. אריאל שלי (ושל תבל נדחפת שכמותה) תהייה חזק,תבל שלי (ושל אריאל נדחף שכמותו) תהיי חזקה ממש חזקה ותני לאבא שלך בעטה בביצים ותבריחיי מהרר
בנוגעעע עלייך גברת פירפיר 1- תמסרי לחדשה שאני אוהבת אותה מאוד מאוד ובל שהיא פרשה.
2-תכינייי קדיש זה לא פייר
3- אם זאת מאי שתתקשר למתח פלסטי כי אני אפנצ'ר לה תציציקלך שלה.
-לאב יוווו המונים רונצ'ה-

06/07/2014 15:37

    אני חולה על התגובות שלךך חחחחחחחחחחחחחח כל פעם מצחיקה אותי מחדש.
    אני אמסור להה דונט וורי!! אוהבתת מלא מלאא ואני אגלה לך סוד? זאת לא מאי חחחחחח

    06/07/2014 15:39

    אה ווואהה עם זה הללל שהוא יקנה דילדוו כייי לא היה לו זיןן (דלידו זה זין מפסטיק לכול אלה שלא יודעות) זה הווא נכון????

    06/07/2014 15:51

    יחחחחחחחחחח סוד.

    06/07/2014 15:52

    פירפיר סודות בחברה ??? נוט יפה נוט טוב נוט ווארי יפה
    אנגליתוש אנייי … נונונו ספרי לי בשישושי

    06/07/2014 15:57

    חחחחחחח אני אספר לך במייל

    06/07/2014 15:58

    אעעעעעעע שניייה אני נכנסת ייאא גוו רוני גוו פירפיר
    גווו יובלה גוו טולי שלא תגידו ששכחתי אותכן סההה

    06/07/2014 16:24

עוד עוד עוד עוןד עוד עוד עדו עווודודודודודווגעלץוגיכעהשחע. כעהחךדםעוןטדרלךי ךלנידכץעןךניגכהשחךכיךשכנחגהחך נידרליזגכה.דכחני5890א7ו'39ף4עידלהנמזגרשקרםףעי
עעעעעוווווודדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09/07/2014 11:42

נו נו נו תמשיכייי אני קוראת חדשה אני ממש אוהבת אתהסיפור שלך יש פעמים שאני בוכה ביגללו ( כע בוכה ) חחח נוו תמשיכיי !!
ואשמח אם תיקראי את שליי

09/07/2014 12:34

יואווו פירפיר ימלכהההה סתכלי כמההה תגובותתת ושלא נדבר על הצפיות את האיידול שלי את כותבת כלכךךך מושלםםםםם

09/07/2014 21:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך