פירפיר
שנה לכתוב את הפרק הזה שנה!! גם האתר בקושי עבדד וגם נתקעתי איתו. פרק לא משהו.. טנקיווו לטולי אהובתיי שעזרהה לייי אוהבתת מיליוניםם יפתיי!! אז.. מה אתם חושבים על מאי והלל בתור זוג?

את חידה לא פתורה, גם לא לעצמך- פרק 23.

פירפיר 18/07/2014 2915 צפיות 18 תגובות
שנה לכתוב את הפרק הזה שנה!! גם האתר בקושי עבדד וגם נתקעתי איתו. פרק לא משהו.. טנקיווו לטולי אהובתיי שעזרהה לייי אוהבתת מיליוניםם יפתיי!! אז.. מה אתם חושבים על מאי והלל בתור זוג?

נקודת מבט של תבל.
קמתי מהשינה, העיניים היו אדומות ונפוחות.
פחות מיממה בלעדיו ואני לא מתפקדת. הוא חסר לי. אני רגילה לקום בבוקר מהנשיקות שלו, רגילה להירדם בלילה עם הליטופים שלו. הוא פשוט חסר לי.
"תבל, ארוחת בוקר." עמליה, העוזרת החדשה נכנסה לחדר.
"עמליה, אל תקחי את זה אישית, אני בטוחה שאת בן אדם מדהים אבל רוזי גידלה אותי. " התנצלתי על ההתנהגות של אתמול.
"זה בסדר, אני מבינה אותך." היא ליטפה את פניי ברכות.
היא הייתה יותר צעירה מרוזי, היא גם הייתה ממש יפה. היא הסיתה חתיכה משיערה בלונדיני אל מאחורי האוזן וחייכה אליי עם שפתייה הקטנות.
"טוב, מה את אוהבת לאכול?" היא שאלה וקמה מהמיטה.
"טוסט יהיה נחמד." חייכתי.
היא יצאה מהחדר והשאירה אותי לבד, מעניין מה אריאל עושה עכשיו.. עם מי הוא מסתובב.. אם הוא קם בכלל.

נקודת מבט של אריאל.
התהלכתי במסדרון, בלעדיה הכל נראה כל כך ריק. אני מרגיש כאילו לקחו לי את האוויר לנשום, לקחו לי את החיוך.
"בוקר טוב." מאי הצטרפה אליי בדרך לכיתה.
"בוקר טוב." עניתי לה בחיוך.
"אז מה? תבל ואריאל כבר לא?" היא שאלה. הצליחה להרגיז אותי על הבוקר.
"תבל ואריאל מאוד כן. עכשיו אם לא אכפת לך, תפסיקי לדחוף את האף בעניינים שלא שלך." התרגזתי והתקדמתי קדימה, נותן לה מכה עם הכתף שלי.
"חבל, אני דווקא יכולה להגיד לך הפריד ביניכם." היא אמרה בקול המתנשא שלה.
הסתובבתי אליה, היא התעסקה בציפורניים שלה.
"מי זה?" שאלתי בחוסר סבלנות והחזקתי את הידיים שלה.
היא הסתכלה עליי בהרמת גבה. כאילו מרמזת לי להוריד את הידיים שלי ממנה. נאנחתי והורדתי את הידיים ממנה.
"אריאל, אני אעזור לך לגלות מי הלשין עליכם, רק בשבילך. הפעם אין לי שום אינטרס. נמאס לי שכולם חושבים שאני מכשפה פה בפנימייה." מאי אמרה וראיתי איך העיניים הכחולות שלה התרכחו.
"תודה מאי," אמרתי. "חוץ מזה, אני אף פעם לא חשבתי שאת בן אדם רע. את פשוט.. רכושנית." חייכתי אליה. היא חיבקה אותי.

"מה קורה פה?" אסיף שאלה בהרמת גבה.
אני ומאי הסתכלנו אחד על השני. לא עשינו שום דבר רע אז פשוט אין מה להסתיר.
"אמור לקרות משהו?" מאי עקצה בתגובה.
"אריאל תרגיע את המכשפה שלך, לפני שאני אשלוף ציפורניים ויהיה חבל." אסיף התעצבנה.

"הופה קרב חתולות." ליאב בא וחיבק את אסיף מאחור.
"אתם פשוט חבורה של אדיוטים. אריאל, כשתתפנה, דבר איתי." מאי נאנחה ונישקה אותי בלחי. כשהיא הלכה אסיף הפנה אליי מבט רצחני.
"מה?" שאלתי את אסיף בתמימות.
"היא לא פה יום ואתה ממשיך הלאה?!" היא צעקה.
"תירגעי אסיף, אני יודע מה אני עושה." אמרתי באדישות.
"אה שמעו קטע, רציתי להיכנס אתמול בלילה לחדר שלי ואיזה שוק? היה נעול." אמרתי בשוק מדומה. אסיף הסמיקה וליאב גיחך וגירד בראשו.
"מקווה שנהנת גבר." טפחתי לליאב על השכם והתקדמתי לכיוון החדר אוכל.

נכנסץי לחדר אוכל, מחפש מקום פנוי.
לשם שינוי, החדר אוכל היה מלא בילדים.
השולחן הריק היחיד היה ליד מאי..
היא הרימה מבטה מהצלחת ונופפה לי.
"ריאלי, בוא!" היא קראה מהצד השני של חדר האוכל.
הייתה לי צביטה בלב שהיא קראה לי בשם שתבל קוראת לי.
אני מתגעגע לתות שלי, לריח שלה, לזה שהיא מחייכת ומסמיקה כל פעם שאני אומר לה כמה היא יפה. אני מתגעגע לשיער שלה. כל לילה לפני שהיינו הולכים לישון, הייתי מלטף לה את השיער הארוך והחום שלה.

התקדמתי למאי, מתיישב בכיסא לידה ומתחיל לאכול את הפסטה והשניצל.
אני ומאי שתקנו. אין לנו נושאי שיחה משותפים, זו אחת הסיבות שניפרדנו בפעם הקודמת.
"טוב אני לא יכולה עם השתיקה הזאת." מאי שברה את השתיקה.
"אז תני נושא לדבר עליו.." אמרתי והרחקתי ממני את הצלחת.

"ריאלי, אני חושבת שאני מחבבת מישהו." מאי אמרה לאחר כמה דקות של שקט.
"מאי.." אמרתי באנחה, איך בדיוק היא תעזור לי, אם יש לה משהו אלי?
"זה לא אתה." היא אמרה לפתע והרימה את מבטה אליי. הסתכלתי עליה, חיכיתי לתשובה, לדעת מי בר המזל. מאי אולי ילדה רכושנית, אבל יש לה לב זהב.
"אני חושבת שזה הלל, אבל זה אסור. ראית מה קרה כשהייתה את הנשיקה של תבל והלל. רצו להעיף אותו מכאן." היא אמרה והתחילה לשחק עם האוכל.
"אולי גם הוא מרגיש אלייך משהו. אי אפשר לדעת." אמרתי. אני זוכר את הרגע ההוא, כעסתי.
"רצו לפטר אותו בגלל המכות לדעתי. אז תנסי, אין לך מה להפסיד." אמרתי בחיוך קטן.
במשך כל השיחה אסיף נעצה בי ובמאי עיניים. היא הייתה בסוג של כוננות, לקום ולהרביץ למאי. שמחתי שאסיף התחברה ככה לתבל, אבל היא יכולה לסמוך עליי. אני ילד גדול, אני יודע מה אני עושה, וכרגע אני מנסה לדעת מי הלשין לאבא של תבל.


תגובות (18)

מושלםםםםםםםם !!
העלתי פרק אשמח שתקראי (:

18/07/2014 22:53

פרק לא משהו?!!! אני אתן לך מכות אחרי זה נראה מה לא משהו!!!
פרק מהמם פיר!! ואני לא אומרת את זה כי עזרתי לך איתו.. הוא באמת יפה!!!
מאי והלל חמודים.. אבל את יודעת מי יותר? ליאב ואסיף!! רק אמרתי..
אוהבת הכי בעולםם ❤❤

18/07/2014 22:54

אריאל ותבל הכי מושלמים תבל חייבת לחזור

18/07/2014 23:05

יא אללה מאי? הלל? מי היה מאמין?
מקווה שימצאו תחרא הקטן שהלשין לאבא של תבל… שזה לא יהיה מישהו שאני אוהבת (אחמ ליאב אחמ אסיף).
פרק מושלם אהובתי❤️

18/07/2014 23:07

לא לא לא לא לאאאאאא שאפילו לא תחשבי על זה איכסה טפו בלי מלל תמשיכיייייי

19/07/2014 01:08

הסיפור שלך מושלם! אני פקינג יושב פה בשלוש בלילה וקוראת את הסיפור שלך
את כותבת מדהים!
ומה אכפת להורים של תבל שהיא תהיה עם אריאל במילא הם בקושי מדברים ביחד והם לא מתייחסים אליה אז מה אכפת להם וגם מאי הזונה הזאת מה את לא מבינה בזה שאריאל לא אוהב אותך?! הוא אוהב את תבל תקבלי את זה או שתיחנקי עם זה!
ואסיף וליאה אתם מושלמים ביחד! אני מאוהבת בכם ואל תיפרדו לעולם כי אתם פשוט שלמות ביחד!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףף

19/07/2014 03:28

יא הלל ומאי זה די מוזר כאילו אני עוד לא כל כך יודעת אם אני מחבבת את מאי או שונאת…
ותמשיכייייי

19/07/2014 11:12

תגידי אין לך לב ככה להפריד ביניהם?! קדימה שיחזרו כבר!!
ומאי והלל זה מצוין ככה הם לא יפריעו לזוג היפה שלנוו:)
את רוצה כאפה בכוח?! עלאק לא משהו שבי בשקט לכי לירשום עוד פרק!
תמשיכיי כבר אוהבת המוןן3>

19/07/2014 15:22

אהמ היי, עשיתי מרתון של הסיפור שלך.
יש לי כמה הערות לגבי זה שהעלילה רצה די מהר. כאילו, פרק 8 היא מגלה שהיא מתאהבת בו? זה הרגיש לי די ריק. כאילו, לא ציינת את התיאורים של הרגשות. היא התאהבה בו ממעשים.
אבל התקדמנו בעלילה ועכשיו אנחנו כאן. פרק 23, סטוויסט בעלילה. אני לא אגיד שלא ציפיתי, אבל בדרך כלל אני די טובה בניחושים.
אבל הסגנון כתיבה הוא מה שאכפת לי ממנו כרגע.
ראיתי את השיפור שלך במהלך הפרקים, שהתחלת לכתוב בתוך המרכאות ולפסק.
אבל עדיין, יש לך כמה בעיות.
תיאורים ותיאורי רגשות. תזכרי – אנחנו לא בראש שלך! תמיד לתאר ולפרט.
דוגמא מתוך הסיפור שלך –
נקודת מבט אריאל
הלכתי לבדי במסדרון, זה הרגיש לי ריק. המסדרון היה הומה אדם אבל הלב היה ריק. זה היה שונה בלעדייה, אני לא יודע איך יכולתי לקום ככה כל בוקר מחדש. רק אחרי שמאבדים שמים לב לשינוי שחל בך, זה כאילו כל היום שלי היה תבל. רק היא. כל הזמן. ועכשיו? זה אני. כאן לבד.
יצאתי מהבניין אל החצר, צפיתי מרחוק בחלקה עם העץ. שהייתי אוהב לשכב מתחת הצל שלו. העץ הזה, תמיד היה שם במצבי הרוח המשתנים שלי. כבר הרבה זמן א שמתי לב לשינוי שחל בו בעקבות העונות שחולפות, את ענפיו עיטרו פירות ועלים יפהפיים. איך זה שבתקופה שהעץ פורח ומלבלב, הלב שלי נובל?
– ממ ניסיתי, לרגשות ולתיאורים יש הרבה חשיבות! התיאורים של המקומות באים לידי ביטוי לפני הרגשות לפעמים. וזה יפה, כי זאת יכולת אומנותית לשלב בין הדברים.
ואהמ ראיצי שיש לך כמה מעידות עם זמן עתיד.
תזכרי, כשמישהו מדבר על עצמו בגוף ראשון ומדבר על משהו שיקרה בעתיד זה מתחיל בא׳.
אני אלך. אני אאסוף. אני אקפןץ. אני אשיר.
בנושא אחר, אני אמשיך לעקוב, תמשיכי! ❤️

19/07/2014 17:56

    היוש!! קודם כל תודה רבה על הביקורת.. העלילה רצה מהר מדי כי הקטע שהם מתאהבים לא הקטע המרכזי בסיפור..
    אהמ.. תיאורים? אני ממש גרועה בתיאורים. אני תמיד חושבת שאני אשעמם את הקוראים עם התיאורים שלי..
    טעויות כתיב? אני אשמח אם תגידי לי איפה יש לי טעויות כדי שאתקן אותן.
    תודה רבה על הביקורת♡♡

    19/07/2014 18:05

    לא טעויות כתיב, מעידות חד פעמיות כאלו.
    פעם את כותבת ״אני אסיים.״ ופעם את כותבת ״אני ילך.״
    לא קריטי כל כך.
    ממ לגבי התיאורים, גם אני די שונאת אותם. [וראיתי גם שאלין נתנה לך קישור לאחד הפרקים שכתבתי.] בלי תיאורים, הסיפור שלך יראה ככה-
    ״הי.״ אמרתי.
    ״הי.״ הוא אמר.
    ״מה קורה?״ שאלתי.
    ״הכל טוב, איתך?״ שאל.
    תיאורים הם ההפך מכל המוסיף גורע.
    הם מוסיפים כל כך הרבה! גם עומק וגם לדימיון.
    בגלל חוסר התיאורים שלך [לא מאשימה] לא התגבשתי על המראה של הדמויות.
    הם נראות לי כאלו בעלות גוף וחסרות פרצוף ולהפך.
    את צריכה למלא את החורים האלה.
    ואני אשמח לעזור לך לגבי התיאורים, הזמן עתיד או כל דבר אחר (:

    19/07/2014 18:19

    אוקיי חחח תודה רבה רבה רבה!! אני אשתדל ליישם הכל בפרק הבא..
    תודה שנהב!!

    19/07/2014 18:22

אריאל תגיד אתה מטומטם?!??!?!? אתה לא רואה שזאת מאי זאת שהלשינה!!?!?!?
וואי תפקח תעיינים!!!!!!
פרק מושלםםם תמשיכיי והלוואי שאבא של תבל הבן חרא הזה ידקרו אותוווווו

19/07/2014 18:07

הסיפור פשוט מושלם, אוף שיחזרו כבר הם כאלה חמודים ביחד. תמשיכי במהירות!!!!!!!!!!!!!!!!

20/07/2014 11:00

נונונונוונ למה את מחכה? תמשיכיי ! ותיקראיי את הסיפור שלייייי בבקשהה אני ישמחחח

20/07/2014 18:09

ריאלי♥
אוי פיר זה כזה מהמם!
התגעגעתי לסיפור שלך ואלייך עוד יותר, תמשיכי כשתוכלי. נשיקות♥

21/07/2014 19:55

פאק אחותיי קראתי את הסיפור בשעתיים! התאהבתיי בו! וגם בליאב חחחחחח תמשיכייייי מהר ❥ -ניני ✬

01/08/2014 22:04

יאאא התמכרתי לסיפורים שלך אין סיפור יותר נדיר מזה
חחחח אני בדיוק כמו אסיף זה כאילו היא לקחה לי את כל המשפטים חחח

04/08/2014 15:36
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך