את פרי לא בשל ואני צריך להבין את זה פרק 1

מוזר 30/01/2015 1586 צפיות 3 תגובות

הסיפור אותו אני כותב הוא סיפור אמיתי שקרה וקורה לי עכשיו.
אני בא מבית חרדי, למדתי בבית ספר חרדי ובישיבה חרדית, עד שנמאס לי מסדר היום הרגיל והמשמים הזה.
ניגשתי אל "המשגיח" שהוא בעצם המחנך הראשי של כל התלמידים, וספרתי לו שאני מרגיש שנמאס לי, מתוך יום לימודים שלם אני לומד שעתיים, וזהו, נמאס.
המשגיח חייך, "אין לך מושג כמה אתה עזרת לעצמך בכך שסיפרת לי, בוא אחרי".נכנסנו למשרד שלו, הוא התחיל לשאול אותי כל מיני שאלות, כגון: איזו סוג ישיבה יכולה לעניין אותי?, אם אני מעוניין לעשות בגרויות?, ולבסוף למרבה הפתעתי הוא שאל אם אני רוצה לעשות צבא, כמובן שבהתחלה חשבתי שהוא מנסה להתקיל אותי אך משהו במבטו גרם לי לענות בכנות,"כן אני חושב שבסוף אני אכן אשרת בצבא"
המשגיח חייך, "אוקי אז בוא נמצא לך מקום".
הוא סידר לי ישיבה דתית לאומית שהתאימה לי וכך השתנו חיי מן הקצה אל הקצה, מהישיבה הליטאית הכי מובחרת שיש, לישיבה דתית עם ראש פתוח, ואני חייב לומר שהן היו הפוכות בהכל!
כך עבר לו הזמן, בהתחלה עוד הייתי קצת סגור בדעותי אך לאט לאט הראש נפתח.
הסיפור מתחיל כשהייתי בשנתי השניה בישיבה התיכונית דתית, התחלתי לבקר לעתים יותר ויותר קרובות, משפחה חמודה שגרה ליד הבית שלי (בבני ברק.)
איך היכרתי את אותה משפחה זה סיפור קצת משעמם, הם מתפללים בבית הכנסת שלנו, עזרתי להם לארגן את ה"בר מצווה" של בנם( בתור מתפלל שהחליט להתנדב ולעזור ללא סיבה ) ועוד כל מיני דברים קטנים שגרמו לכך שאהיה בן בית בביתם, אך בחרתי לספר מדוע אני מבקר שם לעתים קרובות. הרבה יותר מעניין.

המשך יבוא בקרוב…


תגובות (3)

מה מה מה זה אמיתי?

02/02/2015 17:20

כן
קורה ברגעים אלו ממש

02/02/2015 18:20

עכשיו הבנתי לגמרי למה התעניינת כל כך בסיפור שלי..

16/02/2015 09:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך