נטלי16
תגיבו.........

אהבה במלחמה \ 2

נטלי16 28/01/2011 865 צפיות 2 תגובות
תגיבו.........

יולי היתעוררה בבוקר ועדין לא קיבלה הודעה מגיא. "יהיה בסדר " אמרה לעצמה והתחילה להיתארגן לבית ספר. כרגיל יולי איחרה לכיתה המורה כבר הפסיקה לישאול למה היא מאחרת ופשוט נתנה לה להיכנס. "מה התירוץ להיום? " שאל שקד , "לא היה לי כוח ללכת מהר" אמרה בלי חשק יולי והיתיישבה לידו. שקד ויולי מכירים מהגן וגם למישפחות שלהן יש קשר קרוב . בגלל זה הוא ידע מה עובר עליה גם אם היא לא מדברת . הוא ידע שהיא לא מפסיקה לחשוב על גיא אבל לא רצה להיתערב כי ידע טוב מאוד שיש לו יותר מידי רגשות בעניין הזה. ההפסקה הגיעה ושקד רצה להיות קרוב אליה אבל היא היתרחקה "אני אם הבנות " אמרה מחויכת והלכה. הוא ראה אותה יושבת אם הבנות ופשוט ידע שזה טעות להגיד לה מה הוא חושב ומרגיש כי הוא יאבד אותה גם בתור ידידה.
אחרי בית ספר הלכו יולי ושקד אל הבית של שקד לעבוד על עבודה משותפת הם צחקו , עבדו , ובסוף ראו סרט , הוא בהחלט הצליח להשכיח ממנה את הדאגות.
בשעה תשע חזרה יולי הביתה , היתקלחה וישבה על המיטה אם הלפטופ וראתה את הסדרה האהובה עליה . אחרי שעה גיא היתקשר.
"היי" אמר רגוע מהצד השני
-"אתה נישמע עייף "
-"מאתמול בלילה אני ער , רק עכשיו אני במיטה " אמר
-"אכלת? " שאלה יולי דואגת .
– "יולי , אכלתי שתיתי נשמתי הכל אני לא רוצה לדבר על זה "
-"אז אל מה אתה רוצה לדבר? " שאלה מיתעניינת,
-"איך עבר עליך היום ?" שאל , יולי סיפרה לו מה היה בבית ספר וגם שהלכה לשקד כסיימה שמעה מהצד השני שקט .
-"גיא?" שאלה יולי
"מה עשית אצל שקד?" שאל מרים את הקול , "לא עשינו כלום רק שיעורים " היתגוננה יולי ,
"יולי לא נולדתי אתמול מה עוד היה !" אמר עצבני
"וראינו סרט " אמר בשקט . "לבד בחושך? " שאל . "אויי גיא" אמרה יולי מיתעצבנת .
"תעני " ציווה , "גיא אני והוא מכירים מהגן הוא כמו אח שלי " ניסתה לשכנע אותו .
"יולי מיליון פעם אמרתי לך אני לא רוצה שתיהיה איתו לבד שקוף שהוא אוהב אותך " אמר מיתעייף כבר ,
"גיא די " ביקשה יולי והוסיפה "בוא נחליף נושא " . הוא עדין כעס ולא התכוון לעבור על זה בשקט .
"איך היה אצלך? " שאלה , "בסדר " ענה לה גיא ביובש והיא הבינה שהוא כועס " ככה עכשיו יהיה ?" שאלה עצבנית , כשהוא לא ענה היא היתעצבנה מאוד " לילה טוב שיהיה לך גיא" אמרה וניתקה .


תגובות (2)

למה הם רבים עכשיוווווו!!!!
אוווףףףף!!
את כותבת מעולה וזה מעצבן אותי!

28/03/2011 21:18

מהמם!

24/05/2011 17:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך