אהבה במלחמה \ 3

נטלי16 04/02/2011 884 צפיות 4 תגובות

יומים יולי וגיא לא דיברו אחד אם השניה , הוא היתגעגע אליה בטירוף וגם היא אליו , היא לא רצתה להיתקשר אליו כי היא מכירה אותו טוב והיא יודעת שהוא עדין כועס .
גיא היתגעגע אליה בטירוף כל יום הלחימה נעשתה קשה יותר ויותר .
"אתה נוסע לבית לסופ"ש " אמר המפקד של גיא (גיא מפקד של פלוגת גבעתי , ומעליו יש עוד מפקד )
גיא לא היסס לשניה הודה לו על המחווה ונסע הביתה.
יולי חזרה הביתה ב 7 בערב אחרי שסיימה ב3 נישארה לתיגבורים ואז הלכה לחברה שלה חן , היא עשתה הכל כדי לישכוח את הויכוח שלה אם גיא . אבל בכל זאת חזרה מבואסת הביתה , "הי.. " אמרה אמא של יולי , יולי אפילו לא ענתה לה והמשיכה לחדר שלה , "אני מניחה שאת לא רוצה…." אמא שלה לא סיימה וחשבה היא כבר תראה בעצמה .
יולי עלתה לחדר כשפתחתה את הדלת ראתה את גיא , החדר שלה היה בנוי כך שכשנכנסים לחדר מול הדלת יש סיפריה אם מחשב ומצד ימין עומדת מיטה ממש מתחת לחלון ומשמאל ארון בגדים אם מראות .
גיא נישען אם גב אל הסיפריה והישיר מבט לעניים שלה , לקח לה מספר שניות לקלוט שהוא עומד מולה ומחכה לחיבוק . אחרי שקלטה שהוא עומד . גיא היתיישב על המיטה שלה , והיא היתקרבה אליו לאט בוחנת אותו הוא לבד מדים ירוקים וקלטה המאחורי הדלת עומד הרובה שלו , הוא לא היה מגולח אבל היא אהבה את הזיפים שלו . "היי " אמר מחייך , יולי חייכה אליו מאושר והחזירה "היי" . יולי היתקרבה אליו ועמדה מולו כשהוא יושב על המיטה . הוא פתח את היידים לחיבוק ויולי נכנסה בין זרועותיו .
הם היתנשקו …… "היתגעגתי אליך , דאגתי לך , פחדתי ו…." , "וכלום אני פה עכשיו " היתפרץ גיא בלחש למילים שלה . "ומה אם אבא שלך?" , (גיא גדל אם אבא שלו לבד אמא שלו עזבה אותו כשהוא היה ילד קטן ).
"בא לך לעשות שבת אצלי? " שאל . יולי חייכה ונישקה אותו שוב , "היתגעגתי אליך , לחיוך שלך, לריח שלך , להיתעורר לידך בבוקר , להיסתכל עליך כשאת ישנה " אמר גיא מלטף את פניה .
הם שכבו אחד מול השני והיסתכלו אחד על האחר , "אני לא רוצה שנריב " אמרה יולי מסרקת לו את הזיפים באצבעותיה . "בואי פשוט נשאיר את הבעיות לאח"כ " אמר והיתקרב אליה .
הבוקר הגיעה יולי וגיא עדין ישנו כשפאלפון של גיא צילצל גיא המבובל חיפש את הטפון עד שיולי חצי ערה הושיטה לו את הפאלפון מהשולחן , "אה… אבא? , הכל טוב , כן אבא איך אני לא יבוא לבית גם אליך היתגעגתי טוב אני יגיד לה , ביייי אבא "
יולי היסתובבה אל גיא ופתחה עניים , "הוא מזמין אותך , הוא אמר אם את לא באה הוא לא מדבר איתך " אמר גיא עייף , יולי חייכה אליו חיוך ישנוני וכיסתה את פניה אם הסמיכה. " ועכשיו בואי ותגידי בוקר טוב "
אמר ומשך אותה אליו . הפאלון שלו שוב צילצל והפעם זה היה המפקד של גיא….


תגובות (4)

סיפור יפהה… אני מחכה להמשך!!

23/02/2011 12:17

תמשיכייייייייייייי

10/03/2011 15:03

דייייי איזה יפה!!!!

28/03/2011 21:22

ממממשששש יייפפפפההההההה שזה מעצבן

24/05/2011 17:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך