סיפור אהבה בלתי אפשרי בין סטודנטית לפסיכולוגיה המתקיימת מריקוד במועדון בלילה,לבין המרצה הבכיר שלה .

אהבה בלתי אפשרית

02/10/2010 1087 צפיות אין תגובות
סיפור אהבה בלתי אפשרי בין סטודנטית לפסיכולוגיה המתקיימת מריקוד במועדון בלילה,לבין המרצה הבכיר שלה .

פרק ראשון: המפגש.

זהו יום חמישי העמוס שלה, השעה עשר בקירוב.
היא מגיעה לעבודה ללא חשק ,מודעת להקרבה הרבה שלה.
התשלום המעולה שמציע לה בעל המועדון כל כך טוב שהיא בולעת את עלבונה.
נכנסת לתא ההלבשה,מכינה עצמה לעוד ערב של ריקוד ומשכנעת עצמה שהתשלום יעזור לה מאוד לקיומה.
כהרגלה מציצה מבעד לוילון על מנת לסרוק את המועדון . רואה שחלקם שותים ומעשנים חלקם עם בנות זוג וחלקם סתם יושבים להם ומשוחחים להם בכיף.
סורקת את המועדון בעיניה ומייחלת שיסתיים הערב ותלך לדרכה.
מבעד לוילון מבחינה במישהו שלא שייך,אותו לא ראתה מעולם.פנים לא מוכרות.
לבושו האלגנטי משך את תשומת ליבה,מדוע יושב הוא בקידמת הבמה חשבה, מדוע הוא לבד.
בעוד היא מהרהרת בליבה נכנס בעל המעדון לוודא שהכל בסדר ושעליה לעלות לבמה בעוד כ- 8 ד' .היא הודתה לו בנימוס ומיד החלה להתארגן.
האורות העמומים והמוזיקה המיוחדת הופסקה לקול הדי ג'יי שהציג בפני הקהל את הרקדנית מס' 1 בשם "סילבי" ומיד לקול צלילי המוזיקה החלה לעלות לבמה בריקוד מיקצועי ומיומן .
ריקודה היה עדין וסוחף כולם נעצו בה עיניים למראה יופיה המיוחד כאילו באה מעולם אחר .
מתבוננים בה בהערצה רבה ולא מאמינים למראה עינייהם.
היא ממשיכה לרקוד לצלילי המוזיקה וכל העת בטוחה שאף אחד לא יזהה אותה כלל.
על עיניה מסכה אדומה ,שערה השחור הארוך מתנפנף בריקוד. לבושה חשוף בגד גוף אדום נוצץ ולרגליה גרביים שחורות מיוחדות ונעלי עקב שחורות היא ממשיכה לרקוד ומחליטה לרדת לקידמת הבמה קצת להתגרות באדם שיושב מעונב בשורה הראשונה. היא רוקדת סביבו ומריחה את הבושם הנהדר שלו מתבוננת בו קלות ורואה כיצד הסומק עולה על לחייו מסתובבת סביבו וכל המועדון רועש ומוחה לה כפיים.
לפני שהיא חוזרת לבמה החליטה להוריד מרגלה את הסרט האדום שהיה מוצמד אליו ולכרוך אותו סביב ידו . לקול מחיאות הכפיים של הקהל עולה לבמה קדה קידה ומסתלקת לה חזרה אל תא ההלבשה . מערערת בליבה מיהו אותו אדם שישב שם ומדוע היא לא מפסיקה לחשוב עליו. זה אבסורדי לחלוטין חשבה בליבה .ריחו לא מש ממנה . היא החליטה לנסוע הביתה מהר ולסיים עוד יום של עבודה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך