היא מטורפת עליו. הוא דר' ומרצה שלה באונוברסיטה . היא מתפרנסת מריקוד במועדון . הוא לא יודע מי היא .מה קורה בינהם קראו .

אהבה בלתי אפשרית

16/11/2010 1093 צפיות תגובה אחת
היא מטורפת עליו. הוא דר' ומרצה שלה באונוברסיטה . היא מתפרנסת מריקוד במועדון . הוא לא יודע מי היא .מה קורה בינהם קראו .

כל השבת היא לא מפסיקה לחשוב על המעונב. מדוע הוא לא הופיע היום, זה די מטריד אותה.
אבל מתנחמת שמחר אמור להיות לה שיעור בקורס שלו . היא מחכה לזה בכליון עיניים לראותו.
העבודה שעליה להכין היא עבודה מורכבת מאוד ואין לה עדיין רעיון. דבר זה די מטריד אותה . היא מנסה לתכנן משהו התחלתי זה לא כל כך הולך לה. היא יודעת שהיא צריכה לראיין ולנתח מערכת יחסים וללות את כל העבודה בתזה ובמסקנות . היא מחליטה להגיע לקורס ולהתייעץ עם חברים . לשמוע מה הם עושים ואז אולי יעלה לה רעיון .

בבוקר היא מתעוררת בהתרגשות . היום יש לה שיעור בקורס בהדרכתו של "המעונב" היא מתארגנת בזריזות . מחליטה להיות בכיתה לפני הזמן . להיות רגועה .

בעוד היא מתארגנת ליציאה , הפלאפון שלה מצלצל צילצול של הודעה . היא מחליטה לראות איזו הודעה נשלחה לה. היא מחסירה פעימה. "שיעור תורת ההתנהגות להיום מבוטלת" היא קוראת שוב את ההודעה ולא מאמינה. מה קורה פה? מדוע אין שיעור היום? מה קרה לד' דן? . היא מתקשרת מיד לסמדר .
"סמדר קיבלת את ההודעה? " שואלת
"כן" משיבה סמדר .
"את יודעת מדוע התבטל השיעור?"
"לא" אין לי מושג " משיבה סמדר .
"אני אגיע ב- 11 לערך ואז נדבר "
או קי " משיבה סמדר . להתראות .
חוסר שקט תוקף אותה . עצבנות וחרדה לדר' דן . האם הוא חולה? האם קרה לו משהו? חושבת בליבה
היא מחליטה להגיע לאונוברסיטה ולברר .

היא נכנסת למזכירות . שם פוגשת את רחל. רחל היא המזכירה החביבה של כל הסטודנטים. להם עוזרת בכל ניירת ובכל בקשה ואפילו המגוחכת ביותר. כולם מעריכים את רחל ומחזירים לה אהבה רבה. רחל כמו אמא לכל סטודנט. ובמיוחד לסטודנטים שרחוקים מאוד מהבית. ומצבם הכלכלי והמשפחתי קשה .
היא דואגת שתיהיה משפחה שתארח בליל שישי לארוחה חמה .סטודנטים שלא נסעו הביתה. לא פעם דאגה להוציא סטודנטים שבמצוקה כלכלית לסרט או הצגה או סתם ארוחה מתרומות שגייסה עבורם. כך שתהיה להם הרגשה טובה. כמובן שגם דואגת לעזור גם לתשלומים עבור קורסים מתרומות .
"רחל , בוקר טוב. מדוע אין שיעור היום " שואלת.
"דר' דן הודיע ברגע האחרון שלא יוכל להגיע הוא נאלץ לנסוע לפגישה חשובה . " משיבה רחל .
או קי תודה " משיבה היא.
היום יום עמוס . יש לה עוד המון קורסים . זה אולי ישכיח ממנה ולו במעט את דר ' דן .

ימי השבוע חולפים במהירות. ביום חמישי אמורה להיות לה הופעה. היא מחכה לזה ומקווה שתוכל לראותו. היא כל כך מתרגשת.
היא מגיעה למועדון . פרפרים בבטן שלה. כל כך מתרגשת, מקווה שהמעונב יגיע . לא מפסיקה להתפלל שהיום יופיע. היא רוצה לחבקו בכל הכח. לקרב את שפתיה אליו ולנשקו ברוך . וחלילה, לא להפסיק כלל. ללטף את שערו ולהריח את גופו.כמה שרק אפשר. היא לא מפסיקה לחלום ולדמיין את המפגש הלוהט בינהם. מפנטזת שהוא אוחז ומקרב אותה אליו ולא מפסיק לנשקה.הם צמודים וקשורים באהבה .
דפיקה בדלת מעירה אותה . מחזירה אותה למציאות .
בדלת נמצא מנהל המועדון. בא בהרגלו לשאול לשלומה. היא מודה לו ומבקשת ממנו להמליץ לה מה ללבוש היום. הוא מתבונן בכל התלבושות ולוקח את התלבושת האדומה. "אני מת על זה" "זה סקסי מאוד ומחמיא לך מאוד" היא מתבוננת קלות ומחליטה לשמוע בעצעתו.
"תודה. עכשיו תלך אני צריכה להתארגן" מחייכת ומסלקת אותו בעדינות מחדרה .
"אני במשרד לשירותך תמיד " עונה לה מנהל המועדון וסוגר הדלת אחריו.
היא מביטה מבעד לוילון . היא לא רואה את המעונב. "אולי מוקדם " חושבת בליבה .
היא מתארגנת. בגד גוף אדום לגופה בנוי מחזיה אדומה ותחתון נמוך אדום .. גרביונים אדומים מתחרה ונעלי עקב כסף משובצות אבנים .לרגליה . כהרגלה על ראשה הפאה השחורה. כעת השער ארוך ומתולתל גולש עד מותניה .לעניה כמובן מסכה כסף משובצת אבנים שתואמים לנעלים .
היא שוב מביטה מעבר לוילון . בעוד מס' דקות היא תעלה לבמה. את המעונב היא מחפשת בעיניה .
היא לא רואה אותו.
שוב תוקף אותה דיכדוך . האם גם היום המעונב לא יגיע מהרהרת בליבה .
אורות הבמה מתחליפים . המוזיקה החלה. "קבלו את סילבי, קורא הדי ג'י . היא עולה לבמה . מחליטה שלמרות הכל היא תירקוד מהנשמה. ותיתן את כל כולה . לא תיתן לאף סיבה לפגוע בעבודתה.
גופה מתפתל לקול הצלילים. היא רוקדת בחושניות . גופה מושלם ויפה . הצלילים שנשמעים והתנועות שלה אחד הם. היא רוקדת כל כך יפה וכל כך מקצועי. כל הגברים מקרקרים לפניה. למרות הכל היא דואגת שלא יעברו את הגבול. כולם כבר מכירים ומכבדים אותה.
היא אומנית מס' 1 ולה מעריצים רבים. הם מגיעים למועדון בזכותה. הריקודים שלה מרגשים את כל באי המועדון .
היא מחפשת בעיניה אחר המוענב . היא לא מצליחה לראותו. היא מחליטה לרדת מהבמה אולי משם תוכל לראותו. היא ממשיכה לרקוד ברחבת המועדון . בין כל הנוכחים .בזוית עינה היא רואה את המעונב נכנס זה עתה ועומד בצד . היא ממשיכה לרקוד בהתרגשות רבה. היא מרגישה כמו נערה מאוהבת . מחליטה להתקרב אליו ולראות לאן זה יוביל . היא רוקודת ומתקרב לאט לאט אליו. היא רוקדת סביבו. המעונב קצת במבוכה. היא נצמדת אליו קלות ונושקת לליחיו . המעונב נשאר המום . לא זז ממקומו. הריח שלו מטריף אותה . היא מצליחה ללחוש לאוזנו שהיא מחכה לו אחרי ההופעה. וממשיכה לעבור בין הנוכחים.
היא עולה לבמה ומודה לכלם . רצה לחדר ההלבשה. מקווה שהמעונב יגיע לשוחח איתה בחדר ההלבשה.
היא ממתינה לו .

.


תגובות (1)

מדהים כרגיל D:
בבקשה תמשיכי^^

27/11/2010 20:57
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך