סיפור שקרה לי באמת אתמול אני ישמח לכמה עצות טובות ואם אתם רוצים שאני ימשיך לספר לכם עוד תרשמו לי תמשיכי ואני בכיף ימשיך יש לי עוד המון מה לספר :)

אהבה שבורה חלק 2

31/03/2011 787 צפיות 3 תגובות
סיפור שקרה לי באמת אתמול אני ישמח לכמה עצות טובות ואם אתם רוצים שאני ימשיך לספר לכם עוד תרשמו לי תמשיכי ואני בכיף ימשיך יש לי עוד המון מה לספר :)

לפני כמה זמן קרה לי משהו יש לי חברה טובה מאוד שאני ממש ממש אוהבת.
והיא תמיד נדבקת לילד שאני אוהבת היא תמיד מחבקת אותו מנשקת אותו ותמיד יושבת לידו כאילו שהוא חבר שלה והיא עושה את זה תמיד אז פעם אחת אמרתי לה שזה מציק לי כי תמיד כשהיא עושה את זה אז כולם חושבים שהוא חבר שלה וזה ממש מעצבן אותי!!
אז אמרתי לה שזה מעצבן והכול והיא התחילה לצעוק עלי ולריב איתי היא אמרה שאם אני אוהבת אותו אז לא אומרת שלאף אחת אסור להיתקרב אליו בקיצור רבתי איתה ואז השלמנו אחרי כמה ימים.
ואתמול זה שוב התחיל היה לנו שיעור חופשי כי המורה לא באה אז הילד שאני אוהבת ישב לבד היא הלכה לשבת לידו והתחילה לדבר איתו לגעת בו לצחוק איתו לחבק אותו ואני הססתכלתי עליה והיא ראתה אותי והמשיכה אני ממש רציתי לקום ולהרביץ לה אבל היא חברה שלי ולא חשבתי שהיא תעשה לי בכוונה ושתגנוב אותו אוו משהו אז לא הגבתי ואז בשיעור אחר (חינוך) ישבתי לידו ואז היא רצתה לשבת ביננו אמרתי לה לא והוא גם אמר לה לא אז היא ישבה עליו וצחקה איתו וחיבקה אותו אז אני יצאתי מהכיתה כי לא יכולתי לסבול אותה יותר יצאתי וכולם ראו אותי מעוצבנת חזרתי ישבתי ולא פתחתי את הפה שלי וכעסתי עליה ממש כי היא עושה הכול כדי להפריד ביננו ורבתי איתה בפייסבוק שוב אני מנסה להסביר לה שזה מעצבן ושהיא עושה בכוונה והיא לא מבינה עכשיו אני בריב איתה ואני מפחדת שהיא עוד יותר תדבק אליו ותעה לי בכוונה כי אני בריב איתה אז מי יודע למה היא מסוגלת.


תגובות (3)

אני מציעה לך לא לדבר עם הילדה הזאת יותר וכדאי לך ללכת לילד הזה ולהגיד לו מה את מרגישה לכי תדעי אולי גם הוא מרגיש אותו דבר כלפייך
תמשיכיי

01/04/2011 14:52

אני מציעה לך לא להיות עם הילד הזה, הוא סתם מנצל אותך!
והחברה הזאת אל תדברי איתה ותהרסי לה גם קצת כדי שהיא תרגיש מה זה:)
ותמשיכי!!!

02/04/2011 17:27

תודה ואני ימשיך :)

15/04/2011 09:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך