אלה החיים

12/05/2011 935 צפיות 5 תגובות

שוד – גורמים – חטיפה !

' חמודה שלי ' אמרה לי אימא ' כן אימא ? ' שאלתי אותה ' לכי לבנק ותבדקי את המצב ' היא אמרה לי ' טוב ' אמרתי ' ויצאתי מהבית .. טוב אני טל בת 21 אחרי צבא , אז אני יכולה ללכת לבנק כשאימא שלי אומרת לי … לאחר כמה זמן הגעתי לבנק ' שלום ' אמרתי לאחת העובדות ' כן בבקשה ' היא השיבה ופתאום שמענו פתיחת דלת חזקה
' לא לזוז , זה שוד ' הסתובבתי לאחור וראיתי גבר רזה לבוש שחור וכובע גרב על ראשו . ' לא לזוז , אמרתי ' השודד אמר מאיים עם האקדח … הוא התקדם לעבר המקום שאני הייתי בו ' כולם לשכב על הרצפה , עכשיו ' הוא צעק ואראה את האקדח … ירדתי לרצפה רועדת מפחד ' לא את ' הוא אחז בידי ושם את האקדח על ראש ' תביאו את הכסף או שאני יורה ' הוא אמר , דמעות ירדו מעיניי קולות בכי ויבבות יצאו מפי ' תסתמי ' הוא צעק . ניסתי להירגע אך כל שנייה ושנייה פחדתי , ראשי היה כפוף במצחי היה זיעה קרה ידי הזיעו לא יכולתי עוד לעמוד ' בבקשה אדוני תשחרר את הילדה ' המזכירה אמרה ' לא ! ' הוא קבע ' תביאו את הכסף או שאני יורה , אתם לא רואים את האקדח ביד ?! ' הוא אמר . העובדים בבנק הכניסו את הכסף ולאחר כמה דקות נשמעה סירנה , המשטרה הייתה בדרך ' עוד לא סיימתי איתכם , אני לוקח את הילדה ' הוא אמר ואחז בי ' עזוב אותי ' אמרתי בוכה ' תסתמי ! ' הוא צעק עלי ואחז בידי כ " כ חזק עד שלא הרגשתי אותה … הוא הכניס אותי למכונית וקשר את ידי וחגר אותי … הוא לקח את הלחם שהיה לו באוטו והתחיל לאכול ולנהוג . ' רוצה ביס ' הוא אמר וגיחך , הוזזתי את הראש לצד השני והתחלתי לדבר ' חורשה , תל – אביב ' עשיתי טעות שאמרתי בקול ' שיט ' הוא עצר בפינה לוקח חתיכת בד שהייתה זרוקה באוטו וקשר אותה סביב עיני ' זה לא כ " כ נעים לי ' אמרתי ' תתגברי , את הולכת להתרגל לזה 'הוא אמר ופתאום עשה פניה חדה ' זהו חמודה הגענו ' הוא אמר ושיחרר אותי מהחגורה נכנסו למין מקום כזה לא כ " כ ראיתי אבל הרגשתי שאני בתוך בית .
הוא סגר את הדלת והושיב אותי על כיסא והוציא את הבד . ' נו אתה מפחד תראה את עצמך ' אמרתי ' שקט , אני לא מפחד ' הוא אמר והוציא את הכובע ' תסתובב ' אמרתי
כדי שאוכל לראות אותו הוא הסתובב נפעמתי מיופיו פניו , פניו היו צעירות בערך בן 22 , עיניו היו חומות היו לא זיפים ושיער חום ' אתה לא ניראה שודד ' אמרתי ' מה לעשות לחלק מהאנשים אין כסף ' הוא אמר וראשו נפל למטה , הרגשתי חמלה כלפיו ירדו לי דמעות .. הוא הרים את ראשו והסתכל עלי ' והווו מה את בוכה לי עכשיו ? ' הוא שאל
' תשחרר אותי ' אמרתי ' צוצו ' הוא אמר ועשה לא עם האצבע ' אני במילא לא אצליח לברוח אני לא יודעת את הדרך ' אמרתי ' טוב , אבל בלי שטויות ' הוא אמר והתכופף
אלי ושיחרר אותי . ' סוף – סוף ' אמרתי והחזקתי בידי עם סמני החבל . ' איך קוראים לך ? ' שאלתי אותו … ' מה אכפת לך ' הוא אמר ולקח כוס ומזג לה מים ' נו ' אמרתי
' גיא ' הוא אמר ונתן לי את הכוס ' שלא תתייבשי לי פה ' הוא הוסיף ' אוקי גיא בשביל מה לקחת אותי ?' שאלתי אותו ' מה בשביל מה , בשביל כסף ' הוא אמר וחייך חיוך צידי ' אבל אם תבקש כסף בכל מיקרה יתפסו אותך כי יבאו לשחרר אותי , וגם יבאו להביא לך את הכסף ' אמרתי ' את חכמה …, תסמכי עלי ' הוא אמר בארסיות ' ולך ? ' הוא שאל ' מה לי ? ' השבתי ' איך קוראים לך ? , לא רק אני צריך לתת פה פרטים ' הוא אמר ' טל ' אמרתי .. ידעתי שהוא לא יפגע בי אם הוא רוצה את הכסף . נזכרתי לשנייה שיש לי פלאפון בכיס ' אפשר ללכת להתפנות ? ' שאלתי ' מה את חושבת שאני טיפש ? , את תברחי דרך החלון ' הוא אמר – סס'ה דפוק הוא ! ' נו אסור לעשות פיפי ?! ' אמרתי ' אני בא איתך ! ' הוא קבע ' אבל אתה לא נכנס … ' אמרתי ' אני כה אני פשוט אסתובב ' הוא אמר וגיחך .. לא ידעתי מה לעשות . חשבתי לפחות לסמס למישהו ! אני פשוט אבודה ! …


תגובות (5)

תמשיכיייי

12/05/2011 21:17

תמשכי…..

12/05/2011 22:40

תמשייכי : ]]

14/05/2011 01:19

ממשיכה ( =

14/05/2011 16:52

מדהים !
עפה לפרק הבא ;- )

18/06/2011 20:49
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך