כתבתי את הסיפור הזה פעם, והפסקתי ופה יש לי את האפשרות להמשיך אותו.. מקווה שתאהבו.

בגדתי באהבה שלי = פרק 1

18/06/2012 660 צפיות 9 תגובות
כתבתי את הסיפור הזה פעם, והפסקתי ופה יש לי את האפשרות להמשיך אותו.. מקווה שתאהבו.

" מה המצב שלו ?" שאלתי את הרופא.
" הוא גוסס, איני יודע אם יוכל להחזיק מעמד "
עמדתי מול החדר של מתן מלאת דמעות לא יודעת בדיוק מה לעשות.

החיים לא מחייכים אליי , ידעתי שכל האושר הזה לא יישמר , יבוא יום וזה יהרס, אבל למה דווקא לו ? למה אלוהים למה אתה ממרר אותו ?

—-
קוראים לי מורן , אני לומדת בכיתה י"א , אני בת יחידה לאמא עורכת דין שלא כלכך מעניינת אותה הבת שלה, ואבא שוטר , שעסוק בשלו.
ישלי רק חברה אחת הכי טובה וקוראים לה בר, ועוד בנאדם שהכי חשוב לי בעולם-
ישלי חבר כבר שנה וחצי שמסובך מפה עד למעלה עם כל העבריינים שיש , אני אוהבת אותו כלכך שלא שינה לי כלום , ולמרות הכל הוא השתנה הוא השתנה בשבילי , למה דווקא שהכל נהיה טוב פתאום הכל נהרס ?
—-

" תתעודדי יפה שלי , הוא חזק הוא ישרוד בשבילך , תזכרי מה הוא אמר אתמול " אמרה לי בר.
הסתכלתי עליה , ונזכרת…
' עיינים שלי , אני נשבע לך אם הכל ילך לי כלכך טוב כמו עכשיו עוד שנה אני מבקש אותך מהעורכת דין והשוטר ואני ואת מתחת לחופה , נושא אותך לאישה '
התחלתי לבכות , פשוט פרצתי לדמעות..
נכנסתי לחדר של מתן והסתכלתי עליו, חבוש בבטנו , רדום לא יכול לדבר, לחייך , להגיד לי שוב כמו תמיד " אני אוהב אותך מורן אני באמת אוהב אותך "
עם הדמעות שזולגות מעיניי , שמתי את ראשי עליו ופשוט עצמתי עיניי ונזכרתי בכל מה שהיה בלילה האחרון.
—-
" מאמי אני אוהבת אותך כלכך אבל ישלי פחד בלב " אמרתי למתן, בזמן שאנחנו הולכים לכיוון הבית שלו.
" איזה פחד יפה שלי מי עומד לנו בדרך ? "
" לא יודעת , כאילו תחושה כזאת שהכל לא מושלם כמו שנראה "
" לא כל הנוצץ זהב תמיד .. אבל אני מקווה לטוב מאמי תהיי אופטימית "
" אני מקווה , " אמרתי וחייכתי
" בואיי אליי בואיי " הוא חיבק אותי כלכך חזק.
תוך שניות ראיתי מאחורי הגב של מתן עומדים כל החברים שלו לשעבר.
הם תפסו את מתן מהידיים שלי ובלי לחשוב פעמיים התחילו להרביץ לו , 5 בנים מול בחור אחד חזק.
" מורן לכי הביתההההה , תקשרי אליי שאת מגיעה " צעק לי מתן , שמנסה להרביץ להם אבל הם חזקים יותר.
" אני לא זזה מפהה !! תעזבו אותו תעזבו " אמרתי מנסה לדחוף אותם , ורק חוטפת.
עמדתי חסרת אונים , מבולבלת לא יודעת מה לעשות , לא היה לי כלום בראש חוץ מזה שהחבר שלי הולך לי לאט לאט מול העיינים.
" סער דייייי סער תעזוב אותו סער הוא הפסיק עם השטויות האלה "
" הפסיק ? אל תצחיקי אותי , חרא תמיד ישאר חרא מורן "
עמדתי בוכה, לא יודעת מה לעשות , רואה את החיים שלי מול עייני מלא בדם, לא יודע מה לעשות.
" מורן תלכי הם יהרגו אותך מורן " צעק לי מתן מעולף , שעוד חוטף מכות מסער.
" אני לא יעזוב אותך, שיהרגו אותי אני רוצה למות איתך סער בבקשה תפסיק אני מתחננת "
סער הסתכל עליי במבט שלו , נתן למתן בעיטה בבטן והרחיק את כל החברים שלו .
" מורן אני רק עושה לך טובה הוא יפגע בך , הוא לא אוהב אותך מורן הוא עבריין היה ועבריין ישאר, הוא בגד בנו אז הוא יבגודד גם בך מה את לא מבינה "
" הוא לא יבגוד בי אתה לא מבין מה שיש בנינו זה אמייייייייייתי י'חסר חיים תרד ממנו , תעופו מפה " צעקתי ורצתי למתן.
" זוזי " צעק לי אחד מהחברה, ודחף אותי לריצפה.
" אל תיגע בה ימפגר מה אתה עושה " אמר סער והרים אותי .
" אל תיגע ביייייייי י'מגעיל " צעקתי עליו ורצתי למתן, אבל שוב הם הרחיקו אותי.
סער הוציא תסכין , ודקר את מתן שלוש פעמיים מול העיינים שלי.
דקירה – וירדה לה דמעה
דקירה – וירדה לה שוב דמעה
דקירה – וכבר לא יכלתי , פשוט התמוטטתי.
שקמתי ראיתי את מתן על הריצפה, איך זה שאף אחד לא קולט את זה ולא בא לעזווווווור !?
" מתן תתעורר מתן חייים שלי , מאמי שלי בבקשה אני צריכה אותך איתי אני מבקשת תחזיק מעמד מאמי אני כבר באה " קמתי להזעיק עזרה, והוא תפס את היד שלי .
" אין לך מה להזעיק עזרה יפה שלי, את יודעת שזהו שזה נגמר , אני רוצה שתשמרי על עצמך , ואני מבטיח שמלמעלה אני ישמור וידאג שרק טוב יהיה לך .. תבטיחי לי שלא תבכי עליי את חזקה אני יודע "
" אני מתחננת לא מתן בבקשה לא…. אל תעזוב אותייייייייייייייייייי מתן!!!!!!!!!!! " צעקתייי שעינייו נסגרו.
רצתי להזעיק עזרה, ותוך שניות אחדות היינו בבית חולים.

פתאום שמעתי רעש כזה טוטוטו , ומהר קמתי לרופא..
עמדתי מול החדר של מתן עם אמא שלו, רועדות , לא מסוגלות להוציא מילה.
פתאום הרופא יצא.
" תדבררר כבר " צעקתי כולי עם דמעות .
" אני .. מ..צ..ט..ע..ר " אמר הרופא.
" על מה אתה מצטער ? " שאלה יפה אמא של מתן.
" הוא לא שרד את זה. " אמר
" לא שרד ? " נכנסתי לחדר של מתן ואמרתי לו חד משמעית " אתה לא אהבת אותי , אם היית אוהב אותי היית נלחם להישאר איתי " ובכיתיייי פשוט כבר לא יכלתי, באמת לא יכלתי לשאת את הכאב.


תגובות (9)

יוואו!זה כזה מרגש ועצוב!!!!
לא…הוא לא יחיה?
~פרצוףעצוב~
לא!!!
יוואו,זה היה ממש מקסים!
תמשיכי?פליז?פליז?פליז?
ממש אהבתי!פרק מעולה…
תמשיכי!

19/06/2012 09:02

אני לא אוהבת אותו

19/06/2012 10:29

אני. מאוהבת בו תמשיכי

19/06/2012 10:29

יפהה תמשיכי

19/06/2012 10:50

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/06/2012 11:59

מושלםםםםםםםםםםםםם תמשיכי

20/06/2012 12:50

איזה פרק מרגש!
תמשיכי:)

20/06/2012 12:54

ברוכה המצטרפת לאתר סיפורים אהבתי מאד את הסיפור שלך תמשיכי ♥♥♥

20/06/2012 13:03

תודה בנות כבר ממשיכה!

23/06/2012 17:23
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך