בגדתי באהבה שלי פרק 3

25/06/2012 837 צפיות תגובה אחת

הבטתי בו כמה שניות, וידעתי שמילה שלו אצלי זה מילה !
כל מה שהוא יבקש אני יתן לו, את החיים שלי אני ימסור לו במגש.
" אני יעשה את זה מאמי שלי, אני ינקום את המוות שלך. הוא יסבול כמו שאתה סבלת, ואפילו יותר גרוע " השנאה סנוורה לי את העיניים, ידעתי שעם מדובר במתן, במתן שלי אני מסוגלת להכל.
" יפה שליי אני סומך עלייך אני כלכך אוהב אותך ותמיד יאהב אותך , את תמיד תהיי פה בלב שלי לא משנה איפה זה יהיה , תזכרי את זה תמיד אני עוד יבוא לבקר "
" מתןןןןן " הוא התחיל להעילם לי מהעיינים " מתן…….. " צעקתי מיואשת. יודעת שזהו זה , זה נגמר. רציתי לגמור עם החיים שלי , אבל אני את שלי עוד לא עשיתי, אני יעמוד במילה שלי. לא ממש הבנתי למה מתן התכוון שהוא אמר שהוא יבוא לבקר. אבל אני מקווה לפחות בחלמות לראות אותו.


עברה שנה מאז מותו של מתן…

" בר את יכולה לבוא אליי ? " התקשרתי לבר.
" ברור נסיכה שלי 5 דק' אני אצלך, את בסדר ? "
" אני בסדר גמור, רק תבואי "

ישבתי על המיטה ובהיתי בשמיים..
" אלוהים , אלוהים שבשמיים בבקשה תשמור על מתן שלי , תשמור עליו כמו שאתה שומר על החיים של כולנו פה, זאת הבקשה היחידה והאחרונה שלי "

" מאמי מה קורה באתי הכי מהר שיש " פתאום נכנסה בר, וקטעה את מחשבותי.
" מה עניינים ?" שאלתי והבטתי בה.
" מה עניינים איתך תראי את העיניים שלך , מה קורה מורני צבע החיים שלך השתנה , מכחול שמיים הוא נהיה שחור ואפל עד מתי מורן עד מתי כבר שנה שאת ככה "
" זה גם לא ישתנה בזמן הקרוב, בר עד שמתן לא ינוח אני לא ינוח "
" על מה את מדברת ? "
" על נקמה… "
" איזה נקמה מורן על מה את מדברת ? " בר התיישבה, והסתכלה עליי במבט חשוד כזה.
" נקמה נקמה בר, אני ינקום את המוות של מתן , את לא מבינה הוא בא אלייי בדיוק לפני שנה וביקש ממני לנקום את המוות שלו, הוא אמר לי שהוא רוצה את סער איתו ואני נתתי לו מילה שסער יגיע אליו "
" מה על מה את מדברת מווווווורן ? מפתאום נקמה , תגידי לי את השתגעת מתן בחיים לא היה מבקש ממך משהו שיסכן אותך לכל החיים, חוץ מזה שסער בכלא "
" בדיוק , אז למה נראה לך שעכשיו החלטתי לפעול ? כי עוד יומיים סער משתחרר, בערבות! ועל הרצח של מתן הוא צריך מאסר עולם, ואת המאסר שלו הוא יסגור עם אלוהים לא עם המשטרה "
" מה עובר עלייך מתן לא היה מבקש ממך בחיים דבר כזה, זה היה לפני שנה בזמן המוות שלו זה כנראה עם כל הכאב עלה לך דבר כזה מאמי, זה שטויות תעבירי את זה. "
" אני לא יעביר את זה בר. אני התקשרתי אלייך כי אני רוצה שאת תעזרי לי , אם את לא מתכוונת לעזור לי את מוזמנת ללכת ולא לתת לי ביקורת ."
" אפשר להבין משהו, למה רק עכשיו החלטת לספר את זה? "
" כי רק עכשיו אני יכולה לפעול בר !! " היא כבר התחילה לעצבן אותי, והצטערתי שהתקשרתי אליה.
" אני איתך מורן. אני נגד את זה, אבל אני תמיד איתך "
" אני שמחה "


הגיע הלילה ובר הלכה הביתה.
שכבתי על המיטה חושבת על מתן, על כמה שהוא חסר לי, הוא בחיים לא ישכח מהלב שלי.
**
" סתמיייי את הפה שלך את לא תלכי לאן שאת רוצה ואיך שאת רוצה הבנת אותי ? "
" מתן תירגע כבררררררררר !! אני יעשה מה שבאלי "
" תחליפי תדבר הזה ועכשיייייייייו את שמעת אותי "
" לא רוצה תעוף מפה !! "
" אני עף ומבטיח לך שאם את יוצאת ככה מהבית את יכולה למחוק אותי "
ישבתי בוכה, על המדרגה בבית, מפחדת לאבד אותו, הלכתי והחלפתי מהמיני לג'ינס.
" ככה אתה גם יפה וגם נראת כמו בחורה נורמלית " הוא חייך חיוך גדול.
" אל תחייך "
" כפרה אני חיים שלי , חברה שלי צריכה להיות יפה רק בשבילי לא בשביל אף אחד ומצידי תהיי שמנה עם בגדים קרועים את תהיי מדהימה, רק לא כמו חשפנית מהשוק שכל אחד תוקע מבטים ברגלים שלך "
**

מתן אני מתגעגעת מתןןןןןןן !!!
התחלתי לצרוח , ולבכות ביחד .
שמתי את השיר של שרון זריהן על פול ווליום, והדמעות פשוט פשטו מעייני.
' תספר לי איך למעלה ,
תספר לי מה אתה מרגיש , אני תמיד חושב עלייך
הכל שונה לי בלעדייך , הלב כואב לא מאמין
איך נקטפת כה צעיר , לגורל אין רחמים הוא לוקח רק את הטובים… '

" מאמי מה קרה לך ?" נכנסה אמא לחדר.
" כלום מה קורה לי מה יכול לקרות כברררררררר מה "
" תפסיקי מורן את חייבת לקחת את עצמך בידיים , את רק שוברת את מתן ואת כולם שאת ככה , את לא יכולה להמשיך ככה, את לא הולכת לבית הספר , את לא יוצאת , לא מבלה כמו פעם, לא מדברת, כל היום סגורה פה, לא מתאפרת כבר, את צריכה לקחת את עצמך בידיים! את צריכה להשתנות ולשמוח שמתן ידע שלמרות הכל את עדיין מאושרת ושמחה, כי כל דמעה שלך תאמיני לי עושה לו ולכולם רע יותר "
" אמא סיימת ? " התבוננתי בה, שכל מילה שלה מאוזן אחת ויוצאת מאוזן שנייה.
היא נאחנה לה והתייאשה כבר " סיימתי כן, אם תצטרכי אותי אני בחדר "
" אוקיי , תודה "
אחרי שאמא הלכה לחדר שלה, אני ירדתי למטה.. והתחלתי ללכת.. הרגליים שלי הוליכו אותי למקום הרצח של מתן.
הסתכלתי על המקום, והכל עלה לי בחזרה…. " מתן אני זקוקה לך מתן בבקשה תחזור אליי, אני לא מסוגלת יותר להתמודד פה בלעדייך "..
רציתי פשוט למות באותו רגע.

" מורן ?" שמעתי פתאום קול מוכר, הסתובבתי אחורה וראיתי את סער למולי.
" סער כבר השתחררת ? " הופתעתי.
" כן אתמול " שהסתכלתי עליו הוא השפיל את מבטו.
" אוקיי "
" מורן " הוא אמר ותפס לי את היד.
" תעזוב " צעקתי ומיד התרחקתי, התצמררתי, הנגיעה הזאת הזכירה לי את הדקירות של מתן, רציתי להרוג אותו באותו רגע.
" אני מצטער " הוא אמר והשפיל שוב מבט.
" תיקח צעד אחורה "
הוא התרחק שני צעדים, ושילב את ידיו מאחורה.
( סער- גלח, עיינים ירוקות, רזה , גבוהה , שרשרת זהב על צווארו )
" למה עשית את זה סער לממה למה לקחת לי את מתן, אני בלעדיו כלום, תראה אותי אני בנאדם מת , אני לא מסוגלת לתפקד סער, אתה דקרת אותו , אתה בעצם דקרת אותי "
" מורן… " הוא שתק, לא יכל לדבר.
" מה מורן מה סער ? תדבר אליי , תפסיק לשתוק כבר, הרי זה נגמר ואתה מודע לזה. "
" אצלנו לא בוגדים, הוא בגד ובגידה זה מוות "
" מה אתה מפגר? מה אתה חש לי במאפיה ? מזה השטויות האלה ? אתה לקחתתתתת חיים של בנאדם !!!!!!!!!!!!!! סער תפנים את זה ריבון העולמים!! " נפלתי על הריצפה והתחלתי לבכות.
" אני מצטער מורן, אני יעשה הכל , תסלחי לי , כל מה שתרצי אני יעשה , אני מצידי ישב עוד שנתיים בכלא אם זה יעשה לך טוב , רק אל תסבלי ככה אני לא שווה את זה "
הרמתי את ראשי, ושנאתי אותו כל כך רציתי לרצוח אותו הוא הרס אותי בנאדם אחד הרס לי את כל החיים.
" בטח שאתה לא שווה את זה!!! מתן שווה את זה ואת כל הדמעות שלי, אני לא יראה יותר גברים בחיים שלי, הוא הלך והלך גם הלב שלי אני לא מסוגלת לאהוב יותר אתה מבסוט ? "
קמתי ועמדתי ללכת.
" מורן חכי שנייה" סער צעק והתקדם אחריי..
" מה סער ? "
" אני רוצה שנדבר, יש דברים שאת לא יודעת "


תגובות (1)

ואווווו תמשיכי זה מדהים !

30/06/2012 17:29
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך