Love11298
אני יודעת שמלא זמן לא העלתי את פרק הייתי ממש עמוסה בלימודים היו לי מלא מבחנים מבחן אחרי מבחן. היה לי גם מחסום כתיבה לא ידעתי איך לפתח את הסיפור שיהיה יותר מעניין.
כתבתי פרק ארוך כפיצוי.
ואני מקווה לעלות פרקים יום אחרי יום!!
הסיפור הולך ונהיה יותר ויותר מותח מקווה שתמשיכו לקרוא אותו ותישארו בענייינים אוהבת המון וחנוכה שמחחח!! ♥
אה ותגיבו, ואני ישמח אם תדרגו את הסיפור!!

התחלה חדשה ♥ – פרק שביעי

Love11298 29/11/2013 715 צפיות אין תגובות
אני יודעת שמלא זמן לא העלתי את פרק הייתי ממש עמוסה בלימודים היו לי מלא מבחנים מבחן אחרי מבחן. היה לי גם מחסום כתיבה לא ידעתי איך לפתח את הסיפור שיהיה יותר מעניין.
כתבתי פרק ארוך כפיצוי.
ואני מקווה לעלות פרקים יום אחרי יום!!
הסיפור הולך ונהיה יותר ויותר מותח מקווה שתמשיכו לקרוא אותו ותישארו בענייינים אוהבת המון וחנוכה שמחחח!! ♥
אה ותגיבו, ואני ישמח אם תדרגו את הסיפור!!

תקראו את רציתי להוסיף..

מארועי הפרק הקודם!!

ניק: חשבתי שאת מפחדת שהן ירביצו לך חחחחחחח
אני: זה היה בהתחלה לפני שהם קיללו את אמא שלי!!!
ניק: חולה עלייך.
אאני: ראית את החמור?
ניק: מי ג'סטין, לא.
אני: הנה הוא.
קלטתי אותו יושב עם חברים שלו מסתכל עליי ואל הבנות שבורחות ונקרע מצחוק.
נראה מי יצחק עכשיו!

-פרק שביעי-
נקודת המבט ג'סטין:

יואו איזה קשוחה היא, איך אני אוהב אותה! לא, תפסיק אם זה אתה לא יכול לאהוב אותה היא לא אוהבת אותך בחזרה!! המשכתי לצחוק עם החבר'ה, הסתכלתי עליה היא כל כך יפה. היא מדברת עם ניק, היא מסתכלת עליי, אוי לא יש לה את המבט הזה שיט שיט שיט אני מת. הסתכלתי עלייה עוד פעם חייכתי חיוך שובב ודפקתי את הריצה של החיים שלי. הסתכלתי אחורה, היא רצה אחרי, המשכתי לרוץ יותר מהר. הסתכלתי אחורה עוד פעם היא לא הייתה שם, יופי אולי היא וויתרה. נשענתי על הקיר מתנשף, לא היה לי אוויר. הרמתי את הראש וקלטתי אותה מול הפרצוף שלי עם פרצוף מאוד עצבני, היא גם התנשפה. רגע מה אני אומר?! היא הולכת להרוג אותי כמו שהיא כמעט הרגה את המעריצות שלי היא עוד שנייה הרגה אותם רק מלהסתכל עליהם. היא הסתכלה עליי עם אותו מבט, זהו ג'סטין ביבר ז"ל!!!

"מה נראה לך?" היא אמרה אחרי דקות של שקט. "מה עשיתי?" אמרתי חושש ממה שהיא עומדת להגיד עכשיו. "אתה עוד שואל מה עשית? מה אתה רציני?" היא מאוד מאוד מאוד כועסת לא כדאי לי להכעיס אותה עוד יותר, זה לא שאני עכשיו איזה כוסית ומפחד ממנה. אני ממש לא מפחד ממנה. אני יודע פשוט שאם אני יריב איתה אני יגיד דברים שיפגעו בה, ואני לא רוצה שהיא תיפגע.
"נשבע לך שאני לא עשיתי כלום!!!" זאת האמת אני חף מפשע גם אני לא ידעתי מזה.
"מה אתה אומר? אז אתה רוצה להגיד לי שאתה לא ניצלת את ההזדמנות שאני בוכה כדי לצלם את זה ולהראות לכל העולם איך אתה משחק איתי כמו כל הזונות שלך????" היא אמרה את זה בנימה מזלזלת. נפגעתי, היא חושבת שהיא אחת הזונות שלי? "את ממש לא אחת הזונות שלי, תקשיבי אני לא יודע מה איתך אבל מתי ששמעת את מה שהשדרנית הזאת אמרה גם אני שמעתי את זה בפעם הראשונה סבבה? את יודעת אני די מפורסם, אז יש פפארצי בכל מקום, כל דבר קטן שאני עושה הם מקומים מהומה ויוצרים שקרים על גבי שקרים .ואל תחמיאי לעצמך יותר מידי את לא אחת מהזונות שלי ואת גם אף פעם לא תהיי!!" הסתכלתי עליה עם פרצוף רציני. "סליחה, לא ידעתי" היא אמרה מסמיקה מעט חח. "זה בסדר" אמרתי ללא קול.
"אז מה עושים לכתבת הבת זונה הזאת?" הסתכלתי עליה גיחחתי "אני עושה לה, לא את." היא ממש לא הולכת להיות מעורבת בזה היא יותר מדי קטנה בשביל זה.
"מה אתה אומר? אתה יודע שבסוף אני ילך. אחרי וויכוח ארוך שאני ינצח בו, אז בוא נקצר תהליכים" היא אמרה עם מבט מנצח. "טוב" אני יודע שהיא צודקת, ואין לי ממש כוח להתווכח. "אז מה עושים לכתבת הבת זונה הזאת?" היא אמרה עוד פעם עם חיוך גדול, מודעת לעובדה שהיא אמרה את זה כבר. "הולכים לחבר קרוב שלי" אמרתי עם חיוך, "טוב אז למי אתה מחכה בוא ניסע?!" היא אמרה מתקדמת למכונית שלי, נכנסנו לתוך המכונית והתחלתי לנסוע.

נקודת המבט מאיה:
אנחנו נוסעים, לא בטוח לאן, אני יושבת לידו והפקינג לב שלי לא מפסיק לדפוק סתום כבר טיפש.
אני חייבת להפסיק להתרגש כל פעם שהגוף שלו מתקרב לשלי או שאנחנו מדברים זה מתחיל קצת לעצבן שכל פעם שהוא מסתכל עליי הלב שלי דופק, אני מזיעה מהידיים ומכל מקום אפשרי בגוף וכל פעם מחדש להילחם עם החיוך הטיפשי שנתקע לי בפרצוף כשאני חושבת עליו. אני חייבת להפסיק עם זה, הוא אף פעם לא יסתכל עליי במובן הזה, יש לו כל כך הרבה בנות יפות עאלק יפות מהממות!! למה שהוא ירצה אותי? אני סתם עוד בחורה, שאין לה חברים, לא יודעת להתלבש, או להתאפר, או לסדר את השיער שלה. אני סתם עוד מישהי אני לא יודעת לעשות כלום, כמו שבחורה רגילה יודעת, אפילו את הדברים הפשוטים.
הלוואי והייתה לי חברה, יש לי את ניק אבל זה לא אותו דבר. אני לא יכולה לדבר איתו על דברים של נשים, והוא לא יכול לתת לי עצות נורמאליות כי הוא בן, אבל אני עדייך חולה עליו.
הייתי רוצה חברה שתייעץ לי מה ללבוש איך להתאפר שתלמד אותי הכל מהבסיס כמו ילדה קטנה:) כי בנוגע לאופנה ואני אנחנו לא ממש חברים טובים. היא הייתה עזרת לי ללמוד איך לצאת מהקשר הזה עם ג'סטין זה אפילו לא קשר, יותר נכון אהבה צדדית, אני אוהבת אותו והוא לא אותי, זה אפילו לא יכול להיקרא מעריצה איך קוראים למעריצות שלו בליבריות? אותן הוא כן אוהב.
בינתיים אני ייעץ לעצמי אני חייבת לשכוח ממנו!
המכונית נעצרה, ג'סטין ירד. מה כל כך מהר הגענו? "את יורדת או מה?" אוי לא שמתי לב שאני עדיין באוטו חחחח. הסתכלתי מסביב, זה לא נראה כמו מקום שמצלמים בו תוכניות, זה מקום שומם, אפל, מפחיד. ג'סטין הושיט לי יד, כנראה הוא שם לב לפרצוף המפוחד והמובהל שנתקע לי חח.
חייכתי, אבל לא החזקתי לו את היד, אני מתכוונת לעשות מה שאמרתי במכונית- לשכוח ממנו.
התקדמתי במבט אמיץ לכיוון הדלת מברזל. "אתה בא או מה?" אמרתי מגוחחת למראה ההמום שנתקע לג'סטין אחרי שסירבתי להחזיק לו את היד. הוא התקדם אליי. העמדתי פנים שהכל בסדר ואין פה שום דבר מפחיד, אבל בפנים הלב שלי עוד שנייה מתפוצץ מרוב פחד.
מישהו שרירי התקרב אלינו עם מבט של רוצח, הוא החזיק מין מסור כזה ביד, כל הגוף שלו היה קעקועים היא לו עגיל מפחיד כזה באף הוא היה נראה כמו שור עצבני איתו. ג'סטין להפתעתי נראה מאוד רגוע ושלו כאילו מי שעומד מולינו הוא כלום, כאילו האיש הגדול הזה לא יכול לאכול את שתינו לארוחת צהריים. "מייק?" ג'סטין קרא לבחור הגדול. "ג'סטין?" עכשיו הבחור הגדול אמר,הקול שלו יותר מפחיד מהגודל שלו אמאלההההההה.
הוא זרק לצד את המסור, "מה קורה גבר?" הם התחבקו כזה חיבוק של גברים. הגוף התחיל להירגע הדם המשיך לזרום כמו שצריך, מייק- הבחור הגדול לא מתכוון לאכול אותנו!!!!! הללויהההה!!
ושקט אני לא משוגעת חח אולי קצת.
"מה אתה עושה פה? הרבה זמן לא באת לפה, התגעגענו פה החבר'ה, חכה אני יתקשר אליהם" מייק אמר, עם חיוך? זה חיוך? יאווראדי אם זה חיוך ה' תהפוך אותי עכשיו לברווז, עכשיו !!
"לא, לא צריך זה בסדר אני יבוא עוד פעם בהזדמנות אבל לבד". ג'סטין אמר עם פרצוף רציני והסתכל עליי. מייק גם הסתכל עליי, כאילו רק עכשיו שם לב שאני פה, הלב שלי ירד לתחתונים!!! אמא איזה מבט מלחיץ הוא תקע לי. "אתה לא מתכוון להגיד לי מי זאת?" הוא אמר עדיין מסתכל עליי ובוחן את כל הגוף שלי. איכס. "כן, זאת מאיה, מאיה זה מייק" הוא בא ללחוץ לי את היד, לחצתי לו בחזרה. מה אם הוא ישנה את דעתו ויחליט בסוף כן לאכול אותי? אני לא לוקחת סיכונים!!
איזה יד ענקית יש לו אמאלההה, זה כמו יד של פיל מול יד של עכבר בלי הגזמה!! הסתכלתי על ג'סטין שהסתכל עליי במבט לא ברור. "לו את כן מחזיקה את היד אה?" הוא אמר. מה הוא רציני? אני לא מבינה מאיפה היציעה המטומטמת הזאת?. הסתכלתי אליו והוא פשוט דפק את החיוך הכי גדול שלו, לא יכולתי להסתכל עליו מבלי לחייך בחזרה חחחחחחחחח הילד הזה דפוק!! הסתכלתי על מייק, שהסתכל עלינו לא מבין.
"אז ג'סטין מה אתה צריך?" ג'סטין הרצין פתאום פנים והסתכל על מייק וסימן לו ללכת אחריו לצד.
הם דיברו לא יודעת על מה, לא הצלחתי להקשיב הסתובבתי, והסתכלתי על המכוניות שהיו במוסך.
פתאום אני מרגישה מישהו מרים אותי, לא הבנתי מה קורה. טוב מאיה מה שאת צריכה לעשות עכשיו זה קודם כל לפתוח את העיניים, יופי אחרי שסיימנו עם זה עכשיו תבדקי מי זה שמרים אותך!!!
אומייגד זה מייק הסתכלתי על ג'סטין, שהסתכל עליי ולא עושה כלום!!! מה הוא רציני? בטח מייק לא היה יכול להתאפק והוא כבר רוצה לאכול אותי:( הוא לקח אותי למין חדר כזה שיש לו רק חלון אחד ומיטה חוץ מזה לא היה שם כלום. הוא הושיב אותי על המיטה. נעל את הדלת והלך.
התחלתי להילחץ מה הוא והחברים שלו מתכוונים לעשות לי? "ג'סטין, ג'סטין, גסטיןןןןןןןן" התחלתי לצעוק שוב ושוב בלי לחשוב יותר מידי.
אחרי זמן ארוך שנראה כמו חצי שעה של צעקות, שבטח זה היו רק 10 דקות, לא היה לי כוח יותר לצעוק. ופשוט שכבתי חסרת אונים על המיטה.
שמעתי מכונית מתניעה, ישר קפצתי מהמיטה לעבר החלון, ראיתי את ג'סטין בתוך המכונית שלו, סוגר את הדלת ונוסע. אחרי כמה דקות שכבר לא ראו את המכונית שלו באופק.
הוא הלך.
הוא נטש אותי.
הוא השאיר אותי פה לבד עם מייק ובטח עם החברים שלו שגדולים כמוהו.
ירדו לי דמעות. לא הייתי יכולה לעצור אותם, וגם לא היה לי דבר יותר טוב לעשות חוץ מלבכות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך