_love_
אהבתם?
רוצים את הפרק הראשון?
תגיבו. (אני לא אבקש כל פעם הרבה תגובות כי זה משתמש חדש אז מבחינתכם אני כמו חדשה פה ;))
גמר חתימה טובה אהובים ♥

"בואי ילדה קטנה…" – הקדמה

_love_ 14/09/2013 1442 צפיות 7 תגובות
אהבתם?
רוצים את הפרק הראשון?
תגיבו. (אני לא אבקש כל פעם הרבה תגובות כי זה משתמש חדש אז מבחינתכם אני כמו חדשה פה ;))
גמר חתימה טובה אהובים ♥

הקדמה:
היושש לכם ♥
אני שנאל ורוסו חצי צרפתייה מצד אמא שלי וחצי ספרדייה מצד 'אבא' שלי טפיי עליו אפילו אבא אני לא יכולה לקרוא לנבלה הזה!, בת 15 וחצי (אמצע כיתה ט'),אני לא עשירה ולא ענייה אני חייה במעמד הביניים כזה.., כל חיי אני גרה בצרפת ובגלל שאני יהודיה ויש לי דודים מצד אמא וגם מצד אבא, עם המשפחה של 'אבא' שלי אין לי בעיה רק אותו אני שונאת, שגרים בישראל אנחנו עוברים גור שם ועכשיו אנחנו בתהליכים סיום המעבר, כל הבית כבר ריק ונשאר לי בחדר רק מזרון ובגדים למחר כי מחר בבוקר אנחנו טסים לישראל.
כולם בהתחלה חשבו שאני יתנגד לעבור לישראל אבל תכלס אני מאושרת שאנחנו עוברים, שלא תבינו לא נכון טוב לי בצרפת, יש לי פה חברים טובים, אני טובה בלימודים, יו"ר מועצת התלמידים וקפטן המעודדות של בית הספר אבל אי אפשר להשוות את ישראל, הארץ הקדושה, מדינת היהודים ל…צרפת, וכן אני מהציונים האלו שמתלהבים מישראל אז סתמו.
אז אני אספר לכם למה אני שונאת את אבא שלי, הוא הכה בעבר את אמא שלי ולעיתים רחוקות גם אותי ועד היום יש לי צלקת על המותן השמאלית שלי מכד שהוא זרק עלי כשהייתי בת 10 ואחרי שהשכנים איך שהוא גילו את מה שהוא עושה לנו ושלחו אותו למשפט הוא אשכרה הכחיש את כל מה שהוא עשה וניסה להתנהג כאילו כלום מזה לא קרה אבל לפני שנתיים הכניסו אותו לכלא ל16 שנים וזה מגיע לו!!
יש לי שיער ארוך וחלק כמו מים שמגיע עד הישבן בצבע חום, עיניים גדולות ירוקות עם גוונים/נקודות מוזרות כאלו בצבע כחול וחום, אני שונאת את העיניים שלי הן מוזרות, יש בהן גם ירוק גם כחול וגם חום יותר מידי צבעים ויש לי משקפים מכיתה ג' אבל אני הולכת לכל מקום רק עם עדשות כבר מכיתה ו' (עדשות שקופות שזה רק מספר), אני טיפ טיפה שזופה, יחסית נמוכה 1.60, ישל לי שפתיים די עבות, מסורטטות ואדמדמות, יש לי גוף סבבה כזה, אומרים לי שאני רזה אבל תאמת אני לא כזאת רזה, אני לא שמנה אבל גם לא איזה רזונת כמו שמטהרים אותי, יש לי חזה גדול יחסית לגוף שלי, יש לי נקודת חן מעל השפתיים מצד שמאל, על הלחי הימנית שלי ושתי נקודות חן אחת ליד השנייה על הצוואר מצד ימין, אני אוהבת את הנקודות חן האלו זה נראה כמו נשיכה של ערפד זה מגניב כזה..
יש לי אח גדול בן 17 וחצי (אמצע כיתה י"א) שבצרפת קראו לו אנרה שבצרפתית זה אומר אמיץ/גיבור/גברי אבל כשהוא היה בן 13 הוא עלה לישראל לבד וגר עד דודים שלי מהצד של אבא והחליף את השם שלו לנתנאל, אני אוהבת את השם החדש שלו אבל אני עדיין קוראת לו לפעמים אנרה, הפעם האחרונה שראיתי אותו הייתה שנה שעברה כי הוא בא לביקור בצרפת רק פעם בשנה ל4 ימים אני עדיין לא מאמינה שלו הרשו לעלות לישראל בגיל 13 ולי לא, זה כל כך לא פייר אבל נעזוב את זה עכשיו, על כל המקרה עם 'אבא' שלנו הוא לא יודע כלום כי זה התחיל בדיוק כשהוא עלה לישראל ולא רצינו לערב אותו בזה.
לאנרה כלומר לנתנאל יש שיער חום-שחור בתסרוקת מארינס, אני בדברת איתו בסקייפ כל הזמן אז אני מעודכנת בהכל, יש לו עיניים מדהימות בצבע כחול-תכלת כזה מעורבב, הוא בגובה של 1.81 הוא ענקי!! הוא שרירי רצח ואני מאוהבת בו הוא האח הכי מדהים שיכולתי לבקש, באמת אכפת לו ממני והוא דואג לי, לפעמים קצת יותר מידי אבל לא נורא.
הדברים היחידים שאני לא אוהבת בנתנאל זה שהוא כל הזמן מסתבך, שהוא מעשן ושהוא שותה אלכוהול בלי הכרה, באמת שאני מרחמת על הכבד שלו והריאות שלו..
(נ.ב. אני יודעת עברית טוב כי מכיתה א' עד היום היו לי 3 שיעורים פרטים בשבוע בעברית ואמא שלי כל הזמן מדברת איתי בעברית אז הבעיה היחידה שיש לי זה המבטא הצרפתי שלי)


תגובות (7)

תמשיכי :)

14/09/2013 14:06

אוקיי קראתי את העלילה..
הרעיון בעיקרון די נחמד אבל יש לך כמה בעיות בכתיבה (לא מבחינה של דקדוק, אלא מבחינת זכר\נקבה או השתמשות קלה במילות סלנג..)
אני מחכה לפרק הראשון ♥♥
אני מצטערת אם ההערה שלי פגעה בך..
גמר חתימה טובה!!
– אני אשמח אם תקראי את הפרק ה17 בסיפור שלי פרחי מונטריי ותתני לי עליו את הביקורת שלך :) –

14/09/2013 14:09

תמשייכייי ♥

14/09/2013 14:16

אני חוללה על השיר הזה*~*
יש לך קצת שגיאות כתיב והם קצת מציקות לעין
אבל בכל זאת תמשיכי כי זה ממש יפה;)

14/09/2013 14:17

סיפור מהמם אבל יש מצב שיהיה לה מבטא קטן לא יותר מידי אם באלך זה לא שנה הסיפור שלך עדיין מהמם

14/09/2013 14:30

תתחילי

14/09/2013 15:04

שגיאות הכתיב שלך לא כל כך בולטות, פשוט הקטע הוא שהטעויות שלך הופכות את המילה למילה עם פירוש אחר, וזה קצת מבלבל. רק תשמשי קצת פחות בסלנג, ואולי תוסיפי פסיקים ומילות קישור, וזה יהיה מושלם!

נ.ב
אני לא מבינה את הביטוי "אח שלי כזה מדהים, אני מאוהבת בו" (או לחלופין חברה הכי טובה, או הורים). כאילו, אני מבינה למה מתכוונים, אבל זה לא דבר מוזר לומר, "אני מאוהבת באח שלי"? זה נשמע מגעיל.. למה פשוט לא להגיד שהוא אח טוב, וכו' וכו'?

סתם, אני שופכת עליך את השקפות העולם שלי… חחח :)
מצטערת אם חפרתי :)

14/09/2013 15:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך