_love_
נו אהבתם???
♥שיהיה לכם שבוע מעולה אהובים♥

"בואי ילדה קטנה…" – פרק 12

_love_ 29/09/2013 2015 צפיות 11 תגובות
נו אהבתם???
♥שיהיה לכם שבוע מעולה אהובים♥

צעקתי על אליעז "תגיד לי מה אתה מפגר?! יודע מה אל תענה לי על זה אפילו כי אתה בפרוש מפגר! באמת נראה לך שברחתי מהבית ושהלכתי לבלות? בוא תנסה יותר בכיוון של חטפו אותי והייתי צריכה למיין סמים ולעבוד בזנות!!" ובדיוק ראיתי את נתנאל עומד בכניסה, ישר סתמתי את הפה שלי עם היד, פאק אני לא מאמינה איזה דפוקה אני שאמרתי את כל זה.
פרק 12:
כולם בחדר היו בהלם ושתקו עד שאחד השוטרים שבר את השתיקה ואמר "אני חושב שכדי שתתלווי איתנו לתחנה כדי שנעבר כמו שצריך על כל הפרטים"
קמתי בהמיטה ואליעז תפס אותי בדיוק רגע לפני שנפלתי, אמרתי לו בשקט יחסית "תודה" ולקחתי את הקביים, יופי הכיעור בהתגלמותו ואליעז אמר כאילו הוא קרא את המחשבות שלי "זה לא נראה כזה נורא"
העברתי עליו מבט ואמרתי "זה מזעזע"
אליעז "טוב צודקת זה באמת לא משהו"
אמרתי בציניות "תודה על העידוד"
אליעז "תבואי כל יום"
אני "הייתי צינית"
אליעז "את תמיד צינית"
ואז נתנאל התערב "הלו הלו אפשר בבקשה לדעת על מה אתם מדברים?"
אני ואליעז אמרנו ביחד "לא" ואז הוספתי "זה בינינו"
נתנאל אמר "אין פה שום בינינו ואליעז אם אתה נוגע באחותי אני אזיין אותך" וואו זה מטריד, מה שנקרא 'פה חשדתי'
אני "איכ למה אתה רוצה לזיין אותו?"
נתנאל ואליעז אמרו ביחד "זאת צורת דיבור" ונתנאל הוסיף "אני לעולם לא אזיין את הקוקסינל הזה"
אליעז "קוקסינל תקרא לאחותך"
אני "מזה?! קראת לי קוקסינלים עכשיו? חכה אני עוד אתנקם בך על זה"
אחד השוטרים צעק "אפשר בבקשה ללכת עכשיו לתחנה?"
הילדה שהייתה איתנו בחדר כנראה התעוררה עצבנית ואת האמת בצדק וצעקה על השוטר באותה נימה שהוא צעק "אפשר בבקשה לשבת עכשיו בשקט?"
השוטר "ילדה שמרי על הפה שלך אני שוטר"
הילדה "מעניין את הכוס של הסבתא שלי מי אתה, תתחיל לסתום את הפה שלך כי אנשים מנסים לישון פה" ואי בחיים שלי לא חשבתי שילדה קטנה תדבר ככה ועוד לשוטר, נתנאל דפק מבט לאליעז, אליעז אמר "היא מלוד" ונתנאל אמר "אהה" (אם יש פה מישהי מלוד אז שתדע שהכל מאהבה, פשוט יש לי משם כמה חברות וכל אחת יותר ערסית מהשנייה)

יצאתי עם הקביים הארורות האלו מהחדר כשנתנאל מאחורי ומאחוריו שני השוטרים ופתאום נזכרתי שאני צריכה לצחצח שיניים בדחיפות ואני צריכה את העדשות מגע שלי או לפחות המשקפיים אז עצרתי בפתאומיות באמצע המסדרון ונתנאל כמעט נתקע בי אבל עצר את עצמו ושני השוטרים נתקעו אחד בשני, חחח יאמה איזה גאונים
נתנאל שאל אותי "מה נעצרת?"
אני "אני צריכה לצחצח שיניים דחוף ואני צריכה את עדשות המגע שלי, אני רואה מטושטש ככה"
נתנאל "פייי את באמת צריכה לצחצח את השיניים שלך"
אמרתי לו בעצבים "נתנאל זה לא עוזר לי"
נתנאל "בסדר בסדר רק אל תהרגי אותי"
אני "נחשוב על זה יותר מאוחר"
נתנאל יש לך החדר שיצאנו ממנו עכשיו שירותים ויש לך שם מברשת שיניים חשמלית ורודה שלך ויש לך זוג עדשות ליד הכיור"
אמרתי לנתנאל "תודה" וחזרתי לחדר.
ראיתי את אליעז מרים את החולצה שלו ובוחן את התחבושת שנמצאת על בטנו, התקדמתי אליו בשקט שהוא לא שם לב ואמרתי לו "התחבושת שלי יותר יפה"
הוא קפץ מבהלה ואני מתתי מצחוק ואמרתי צוחקת ומחזיקה את הבטן "אמלה איך נבהלת, יאו אסור לי לצחוק זה כאב" וניסיתי לסדר את הנשימה
אליעז שאל "זהו? סיימת לצחוק עלי?"
עניתי בחיוך "בינתיים כן"
אליעז "תגידי את לא אמורה ללכת לאיזו חקירה עכשיו?"
אני "לא, אני אמורה ללכת לשירותים עכשיו, ביוש"
תוך כדי שהלכתי לשירותים שמעתי את אליעז אומר לי "סלאמת"
צחצחתי שיניים טוב טוב איזה שעה, שמתי את העדשות מגע שלי וסוף סוף ראיתי הכל טוב ובבירור, ראיתי שיש מאחורי מקלחת ובצד היו 3 מגבות עם שמות מעל המגבות אז החלטתי לעשות מקלחת קטנה, פשטתי את בגדים ונכנסתי למקלחת.
יצאתי מן המקלחת, היבשתי את גופי עם המגבת שמעלייה רשום "שנאל", לבשתי את בגדי ויצאתי מהמקלחת, ראיתי את אליעז שוכב על המיטה שלו עסוק באייפון שלו אז תוך כדי שהלכתי אל מחוץ לחדר אמרתי לו "ביי ילד מכוער"
כשיצאתי מהחדר הוא צעק לי בחזרה "היית מתה" טוב צודק הוא באמת חתיך אבל מישהו פה חייב להוריד לו קצת מהאגו והמישהו הזה יהיה אני ;)
הלכתי במסדרון עד שהגעתי ללובי ושם ראיתי את נתנאל ושני השוטרים נראים משועממים ומיואשים, המקלחת הזאת ממש הביאה לי אנרגיות, אמרתי להם "יאללה יש תחנה שמחכה לנו" והתחלתי לדלג עד למעלית, נתנאל ושני השוטרים נכנסו גם הם למעלית לנתנאל שאל אותי "מה לקח לך כל כך הרבה זמן? ולמה השיער שלך רטוב?"
אמרתי "התקלחתי"
נתנאל מלמל לעצמו "עכשיו הכל מובן"

הגענו לתחנה, הכניסו אותי לחדר שחור עם שולחן וכיסאות שמעליו על התקרה יש מנורת פלורסט אחת שהאירה את החדר, מלמלתי לעצמי "וואו זה נראה כמו סרט אימה"
פתאום מישהו אמר מאחורי "זה דווקא לא כזה נורא"
קפצתי תוך כדי שצעקתי "סמאלה" ראיתי את השוטר שמאחורי ואמרתי לו "מה נסגר עם אנשים מזמן האחרון? תפנימו את זה שאי אפשר לבוא אל בנאדם מאחורה ולהבהיל אותו!"
השוטר אמר "מצטער" וישב על הכיסא
ישבתי על הכיסא ממולו והוא פשוט ישב שם והסתכל עלי עד שנמאס לי ושאלתי עצבנית "טוב מה נסגר איתך? למה אתה מחכה?"
הוא נשען על השולחן ואמר "אני מחכה שתתחילי לספר לי איפה היית, מה עשית ומה קורה בשבועיים האחרונים. בינתיים כל המידע שקיבלתי זה שנחטפת, היה לך קשר לסחר בסמים, זנות ושאיך שהוא זה קשור לקריית שמונה"
השפלתי את ראשי ושתקתי
השוטר "שמעי אני פה בצד שלך, כמה שתספרי את הפרטים המדויקים יותר מהר כך נוכל לעזור לך יותר מהר ולתפוס את מי שעשה לך את זה"
אני "אתם אפילו לא הצלחתם למצוא אותי אז באמת נראה לכם שתצליחו לעצור אותם? את כולם?"
השוטר "אנחנו נעשה את המיטב כדי שזה יקרה אבל אם את לא תדברי זה אומר שלא נוכל לנסות אפילו, זה לוותר עוד לפני שהתחלנו"
טוב הוא צודק ואם אני רוצה נקמה אני חייבת לדבר, נקמה בשביל נטשה, בשביל טליה, בשביל שאר הבנות, בשבילי והכי חשוב נקמה בשביל נועה, לנקום את מותה של ילדה קטנה, תמימה ומסכנה ששלושה ימים לפני שברחתי ראיתי איך שורפים אותה ב4 לפנות בוקר כשהיא בחיים.
לקחתי נשימה עמוקה והתחלתי לספר לו הכל, מהרגע שיצאתי מהבית עד שהגעתי לבית חולים, לא החסרתי אף פרט גם לא את הפרטים המזעזעים ביותר.
פתאום נכנסו עוד 4 שוטרים ונתנאל ישר בא אלי וחיבק אותי חזק כשהוא אומר לי "אני כל כך מצטער שעברת את כל זה"
אמרתי באדישות "וואו איזה כיף זה לדעת שמצוטטים לכל מה שאני אומרת" והלכתי להכין לי שוקו במטבחון בשיש בתחנה.


תגובות (11)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

29/09/2013 07:26

תמשיכיייי
ושרפו את נועה?!

29/09/2013 07:29

אין כזה שם אליעז תחליפי לאליעד כי זה נשמע ממש מכוער ולא קשור. ❤️❤️❤️❤️

29/09/2013 07:29

ברור שאהבנו. תמשיכיייי זה מושלםם

29/09/2013 07:31

מעלףףף אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי

29/09/2013 07:48

A DREAM ADI, לידיד טוב שלי קוראים אליעז וחוץ מזה שיש לו אופי של ערס הוא אחד האנשים הכי מדהימים שאני מכירה, ובואו נתעלם מהעובדה שהוא חתיך רצח O_O

אז אם תהיה התנגדות של עוד בנות לשם 'אליעז' אני אחליף אותו לשם 'אלירז'

29/09/2013 08:01

אליעז אחלה של שם…
ממש אהבתי :)

29/09/2013 08:10

אליעז זה שם יפה לא צריך להחליף יוואוו תמשיכי מהר !!

29/09/2013 08:12

A DREAM ADI בטח שיש שם כזה אליעז אני גם אוהבת את השם הזה

29/09/2013 09:56

מתי לעזאזל את ממשיכה?!
אני במתח!!! >< ואליעז זה שם ממש יפה :)

29/09/2013 11:43

מתי לעזאזל את ממשיכה?!
אני במתח!!! >< ואליעז זה שם ממש יפה :)

29/09/2013 12:36
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך