_love_
איך הפרק??

"בואי ילדה קטנה…" – פרק 18

_love_ 08/10/2013 2517 צפיות 10 תגובות
איך הפרק??

פרקתי את תיק הרחצה, שמתי את המגבת על המטלה כדי שבינתיים תתייבש, סידרתי מערכת בתיק בית ספר שלי למחר, כיביתי את האור ונכנסתי למיטתי לישון למרות שעכשיו השעה רק 21:40.
פרק 18:
בשעה 03:30 לפנות בוקר התעוררתי מזיעה עם דמעות בעיניים וסימן אדום קטן של סריטה על הבטן, התיישבתי על מיטתי ולקחתי נשימות עמוקות,
לשאוף – לנשוף
לשאוף – לנשוף
לשאוף – לנשוף
כך עשיתי פעמים רבות על שנרגעתי ונשימתי הסתדרה, הלכתי אל פינת האיפור שלי, לקחתי חתיכת צמר גפן, שפכתי עליה קצת אלכוהול 70% לחיטוי, חיטטתי את השריטה וחזרתי לישון כאילו דבר מזה לא קרה

http://www.youtube.com/watch?v=vAxie0hEEB0
התעוררתי מהשעון מעורר שלי שמכוון על השעה 06:00 בשיר 'בואי בואי' של חן אהרוני, לא כיביתי את השיר, השארתי אותו שיתנגן בזמן שאני התארגן.
לבשתי שורט ג'ינס ורוד מרקר כי נתנאל לא נמצא פה עכשיו למנוע ממני ללבוש שורטים, חולצת וי לבנה עם סמל שחור של המוסד, הלכתי למקלחות ואחרי רבע שעה שחיכיתי נכנסתי למקלחת כדי לצחצח שיניים, חזרתי לחדרי, הרכבתי את עדשות המגע שלי שאני לא יכולה בעדיהן, שמתי דאודורנט של פליי-בוי, מייקאפ כי חייבים, צללית לבנה עם נצנצים, מסקרה, בושם של 'כריסטינה אגילרה' red sin, ענדתי עגילי חישוק מוזהבים גדולים, שרשרת מגן דוד מזהב, נעלתי סנדלים שטוחות שחורות, לקחתי את התיק בית ספר שלי ויצאתי מהחדר.
בדיוק כאשר יצאתי מחדרי ראיתי את אליעז יוצא מחדרו ואמרתי לו בחיוך "בוקר טוב"
הוא אמרת לי תוך כדי שהסתובב אלי "בוקר…" העביר בי מבט ואמר לי "מזה המכנס הקצר לכי תחליפי"
אמרתי לו עם מבט מתחנן "מה? אבל עד שנפטרתי מהאיסור של נתנאל ללבוש שורטים, פליז תיתן לי להישאר ככה"
אליעז אמר "יאלה נגמר האיסור של נתנאל והתחיל האיסור שלי, ותחליפי בדרך גם את חולצה הזאת, ה-וי עושה לך מחשוף לציצי"
אמרתי לו "וואי אליעז אתה יותר גרוע מנתנאל"
אליעז אמר לי "יאלה יאלה בלי תלונות, להחליף" תוך כדי שמשך אותי להיכנס חזרה לחדר שלי.
הוא סגר את הדלת של חדרי, פתח את הארון שלי, אמר "יאלה תבחרי בגדים" ונשכב על המיטה שלי
הוצאתי מהארון ג'ינס סקיני ארוך בצבע קרמל, חולצת בית ספר לבנה שהיא לא חולצת וי, הורדתי את הסנדלים שלי, באתי לפתוח את הכפתור של השורט אבל אז נזכרתי שאליעז פה, שאלתי אותו ברמיזה שיצא החוצה "אכפת לך?"
אליעז אמר "לא, תרגישי חופשי"
אמרתי לו עצבנית מצביעה על הדלת "אליעז בן אסולין צא מפה עכשיו!"
אליעז אמר "בסדר בסדר הנה אני לא מסתכל" והוא הסתובב ככה שהוא שוכב על הבטן והפנים שלו פונות את המיטה.
נאנחתי בייאוש, הורדתי את בגדי, לבשתי את הג'ינס הארוך, לקחתי את החולצה, הצצתי אל אליעז וראיתי שהוא מסתכל עלי ואומר לי "השם ישמור איזה גוף"
צעקתי עליו "אליעז!" וזרקתי עליו את הדבר שהיה הכי קרוב אלי, החולצה שלי
אוי פאק החולצה, אני צריכה אותה, אני עדיין לבושה רק בג'ינס וחזייה
צעקתי עליו "אליעז תביא לי את החולצה"
הוא צחק, אמר "למה נראה לך?" והחביא את החולצה שלי ביון הגב שלו למיטה שלי
עליתי על המיטה והתחלנו להלחם על החולצה כאשר אני כל הזמן אומרת לו "תביא לי את כבר" תוך כדי שאני צוחקת והוא רק צוחק עלי ומנצל את זה שהוא יותר חזק ממני
הגענו למצב שאני שוכבת על המיטה על הגב ואליעז מעלי, אליעז החזיק בידו את חולצתי ושאל בהתחכמות "אה, את רוצה את החולצה?"
אמרתי לו "כן אתה יודע, קטע כזה"
אליעז אמר בחיוך "תביאי נשיקה אני מביא לך את החולצה"
אמרתי בחיוך "תביא חולצה אני אביא לך כפאה"
אליעז אמר "לא, לא אהבתי את ההצעה שלך, רוצה חולצה? תביאי נשיקה ואני מבחינתי יכול להישאר בסיטואציה הזאת כל היום"
שאלתי אותו "וואלה?"
אליעז ענה לי "וואלה"
ניסית לדחוף אותו מעלי בהפתעה אבל איזה?! הגורילה הזאת, הטנק הזה לא זז סנטימטר
אליעז צחק עלי ואמר לי "ניסיון נחמד קטנטונת"
נתתי לו נשיקה קטנה על הלחי ואמרתי "עכשיו תביא לי את חולצה שלי"
אליעז אמר לי "פ'חח נראה לך שנשיקה בלחי עוברת?"
הסתכלתי על השעון בחדר שלי וראיתי שהשעה כבר 07:50 זה אומר שיש לנו עוד 10 דקות לארוחת בוקר
נישקתי אותו נשיקה ארוכה בפה, הוא ירד מעלי והביא לי את החולצה
בזמן שלבשתי את החולצה הוא שאל אותי "נו? זה היה כל כך קשה?"
אמרתי לו "כן מאוד" משכתי אותו מהיד ואמרתי "יאלה יש לנו עוד פחות מ10 דקות לארוחת בוקר"
אליעז אמר "מזה?!" תפס בידי והתחיל לרוץ אל חדר האוכל
הגענו לחדר אוכל מתנשפים, העמסנו לצלחת מהר כמה קורסונים ורוגלכים, אליעז לקח גם קערה עם קורנפלקס כריות עם חלב, לקחתי שוקו, אליעז לקח קפה והתיישבנו ליד אחד השולחנות.
בדיוק כשהתיישבנו לאכול היה צלצול בכריזה של סגירת חדר האוכל וכניסה לכיתות
אני ואליעז הסתכלנו אחד על השני
והתחלנו לטחון מהר את כל האוכל ולשתות את השוקו/קפה
תוך דקה סיימנו לאכול ויצאנו עם כולם מחדר האוכל
אליעז ליווה אותי לכיתה שלי, כיתה ט' יש רק כיתה ט' אחת ויש בה 11 תלמידים, אליעז אמר איזה משהו למורה שנראה בסביבות גיל 30, לא שמעתי מה הוא אמר, הוא נשק לי בלחי והלך לכיתה שלו, י"א1 כי לכיתה י"א יש 2 כיתות.
התחלתי ללכת את השולחנות האחוריים של הכיתה אבל המורה אמרה לי "שנאל, קיבלת בקשה מיוחדת לשבת מקדימה, בואי שבי פה" והיא הצביעה על השולחן האמצעי בשורה הראשונה ככה שאני יהיה קרובה קרובה לפרצוף שלה, איזה כיף לי… או שלא.
חייכתי חיוך ציני ואמרתי לה כאשר אני מתיישבת במקום שהיא אמרה לי "אוי תודה, מה הייתי עושה לבדייך?"
המורה החזירה לי באותה נימה "אז איזה מזל יש לנו שאני פה"
עניתי לה בקול צפצפני כמו של פרחה "אומייגאד בי-אף-אף פוראבר!!"
הילדים בכיתה צחקו וגם המורה צחקה ואמרה "אליעז אמר לי שאת ילדה צינית"
המורה "טוב, קצת צחקנו, היה יפה, היה נחמד אבל עכשיו לומדים היסטוריה"

אחרי שעבר כבר חצי שיעור ילדה אחת קמה ממקומה בפתאומית והתחילה להגיד "הם פה, הם הגיעו, אני חייבת לברוח"
המורה ניגשה אליה, ליטפה את שיערה ואמרה "אליה, אף אחד לא בא לפה לפגוע בך, הם לא פה"
הילדה שכנראה קוראים לה אליה העיפה את ידה של המורה באגרסיביות והמורה קיבל מכה ביד מהשולחן
אחד הילדים בכיתה, בעל שיער שטני, עיניים חומות, בגובה 1.75 בערך התקרב לאט ובעדינות אל אליה, הוא אמר לה "תירגעי אליה, קחי נשימות עמוקות ותחשבי שאת נמצאת בשדות באביב" ונגע בעדינות בידה, היא תפסה את ידו וסובבה אותה.
אומייגאד מה הולך פה?! זה מפחיד רצח
ילד אחר הפעיל עליה כוח כדי שתשחרר את היד של הבלונדיני שניסה לעזור לה לפניכן וגרם לאליה ליפול על הרצפה
היא קמה במהירות מהרצפה והיא הייתה נראת כמו השור הזועם, עוד שנייה יצא לה עשן מהאוזניים
היא העבירה במט בכל הכיתה והמבט שלה נעצר עלי, היא התחילה להתקרב אלי על המבט הזה שלה, כבר אמרתי שהיא נראת כמו השור הזועם? היא מלחיצה אותי רצח, מזה ההתקף הזה שלה?!
התחלתי ללכת אחורה תוך כדי שהיא התקרבה ואז היא לקחה אתה הכיסא שהיה לידה וזרקה אותו לכיווני, מהר התכופפתי מתחת והמורה אמרה במכשיר קשר שלה "התקף 5328 עכשיו!"
יצאה לי דמעה מעין ימין, מה אני אמורה לעשות עכשיו? לחכות עד שילדה שאני לא מכירה תהרוג אותי?
היא הרימה עוד כיסא ודפקתי ספריט לצד השני של הכיתה, התחלתי לרוץ על שולחנות וכיסאות בניסיון לברוח מהמשוגעת הזאת
עמדתי על שולחן של מישהו ואמרתי "טליה אה אליה בבקשה תעזבי את הכיסא"
הנער שעמדתי על השולחן שלו תפס את רגלי, משך אותה ונפלתי על התחת על השולחן כאשר פני נמצאים מולו והוא אמר לי "מאיפה את מכירה את טליה?"


תגובות (10)

תמשיכיייייי

08/10/2013 07:36

תמשיכי!!!!!!!

08/10/2013 07:58

תמשיכיייייי

08/10/2013 08:03

תמשייכיי :)

08/10/2013 08:07

שלמותתתתתתת

08/10/2013 08:42

תמשיכי

08/10/2013 09:13

תמשיכיי

08/10/2013 10:04

ממושלם

08/10/2013 10:18

מעלףףףףףףף חולהההההההה על הסיפורקקקק

08/10/2013 10:31

אומייפאקינגהורן!!תמשיכי עכשיו!!

08/10/2013 13:53
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך