_love_
ראיתם מה זה?! 2 פרקים ביום!!!!
שיהיה סופ"ש מעולה לכולן
אני עפתי להתארגן למסיבה ב-WAZE למי שמכירה, זה בתל אביב
ווואו לא הייתי במסיבה כבר יותר מידי זמן, אז רגע לפני תקופת המבחנים הגדולה צריך קצת להתפרק ;)

"בואי ילדה קטנה…" – פרק 21

_love_ 10/10/2013 2434 צפיות 15 תגובות
ראיתם מה זה?! 2 פרקים ביום!!!!
שיהיה סופ"ש מעולה לכולן
אני עפתי להתארגן למסיבה ב-WAZE למי שמכירה, זה בתל אביב
ווואו לא הייתי במסיבה כבר יותר מידי זמן, אז רגע לפני תקופת המבחנים הגדולה צריך קצת להתפרק ;)

עיניי נפתחו לרווחה ושאלתי אותו "מה נראה לך שאתה מעיר אותי?"
אליעז אמר לי "את הערת אותי עם הצרחות שלך וברגע שהם הישמעו שאת צועקת מתוך שינה הם יבואו לך כדורים ואלוהים יודע איזה חומרים יש בכדורים האלו, כבר ראיתי מה זה עושה לאנשים ואני לא התפלא שזה סמים"
פרק 21:
הכחשתי ואמרתי "אני לא צרחתי"
אליעז אמר "לכי תעבדי על מישהו אחר, אני התעוררתי מזה ותראי אותך, את כולך מזיעה ויש לך דמעות בעיניים"
נאנחתי בייאוש ואמרתי "בסדר אז אולי כן צרחתי"
אליעז שאל בהרמת גבה "אולי?"
אמרתי לו "צרחתי, מרוצה?"
אליעז אמר בחיוך "כן, מאוד. עכשיו זוזי קצת" ונשכב במיטה שלי עם הגב אלי
הייתי מעייפה אותו אבל אין לי כוח ואני רוצה לנצל את שעות השינה שלי, הפינתי את גבי לגבו ונרדמתי.

"לקום! לקום! לקום! יאלה כולם להתעורר!" שמעתי מהמסדרון את הקול הצווחני של המדריכות עושות השקמה, הן דפקו על סירים ומחבתות, דפקו על כל הדלתות והעירו את כולם.
פתחתי את עיניי ורק עכשיו שמתי לב שאני ישנה על החזה של אליעז, אליעז פתח עיניים ומלמל "כוסאמאמא שלהן מי מעיר ככה בנאדם"
קמתי מאליעז והתיישבתי על המיטה מפהקת, אליעז קם מהמיטה, בהיתי בגוף המושלם שלו, הוא פתח את הדלת וצעק עליהן "יא בנות זונה אתן לא יודעות איך להעיר אנשים כמו בנאדם?! מה נסגר עם אחותכן הנכה?!"
הן השתתקו ופתאום אחת מהן אמרה "מה אתה עושה פה לבוש רק בבוקסר? זה החדר של שנאל ורוסו"
אוי, שיט, פאק, נדפקתי, שמתי את ידי על פני ואליעז גמגם לה "אמ… אה… ביי" ומהר נכנס לחדר וסגר את הדלת
הסתכלתי על אליעז מבט נוקב והוא אמר לי "אופס(?)"
אמרתי עצבנית "כן אליעז, זה בהחלט אופס" קמתי מהמיטה, הלכתי אל השידה שלי והרכבתי את המשקפיים שלי
אליעז נשכב על המיטה שלי ושאל "ממתי יש ל משקפיים?"
עניתי לו בזמן שפתחתי את הארון וחיפשתי בגדים להיום "מכיתה ב'"
אליעז שאל "וואלה?"
עניתי לו "וואלה" בזמן שהוצאתי ג'ינס סקיני ארוך בצבע כתום בהיר זוהר עם שפשופים וקרעים, חולצה שחורה של בית ספר וסנדלים שטוחות שחורות, את הנעליים שמתי על הרצפה ליד המיטה ואת הבגדים זרקתי על המיטה.
לא היה לי כוח להתחיל לחכות בתור כדי לצחצח שיניים אז צחצחתי שיניים דרך החלון עם בקבוק מים, הרכבתי את עדשות המגע שלי, הסתרקתי, שמתי מייקפ, רימל, דאודורנט שלי פליי-בוי, בושם של 'כריסטינה אגילרה' red sin, שמתי עגילי יהלום קטנים ושרשרת זהב לבן עם תליון לב.
אמרתי לאליעז לפני שהתלבשתי "אכפת לך?" רומזת לו שזה הזמן שלו ללכת
אליעז שם את ראשו על ידיו כאשר הוא שוכב עם בוקסר בלבד במיטתי, חייך ואמר "לא תרגישי חופשי"
אוף נו אני לא רוצה להתחיל לריב איתו עכשיו, ילד מעצבן, אמרתי לו "נו יאלה אליעז קום אתה מנודה מהחדר שלי"
הוא צחק ושאל "מנודה?"
אמרתי לו כאשר אני מצביעה על הדלת "מנודה, מגורש, יאלה הלך, קישטה, ברה העיקר תלך"
אליעז קם מהמיטה שלי, אמר "בסדר בסדר גם ככה אני צריך ללכת להתארגן" ויצא מהחדר שלי.
לבשתי את הג'ינס וחולצת הבית ספר שהוצאתי לפני כן, לקחתי את התיק בית ספר שלי מפינת החדר, יצאתי מחדרי, נעלתי אותו ונכנסתי לחדרו של אליעז.
שמעתי איזה שהוא שיר שבקע ממחשבו הנייד המונח על המכתבייה ומריץ את רשימת השירים של הרדיוס100, נכנסתי בשקט שלא ישמע אותי לחדרו, ראיתי שהוא לבוש רק בג'ינס צמוד כזה של בנים כהה וחיפש חולצה בארון שלו כאשר בינתיים כל פלג גופו העליון השרירי חשוף, הנחתי בעדינות את התיק בית ספר שלי על הרצפה וקפצתי על המיטה שלו.
הוא נבהל ומתוך אינסטינקט הוציא סכין-אולר מהכיס הימיני האחורי של הג'ינס שלו
ישר נרתעתי והתרחקתי אחורה
אליעז ראה שזאת אני, נרגע, הכניס את האולר חזרה לכיס ואמר לי "את לא יכולה להבהיל אות, זה לא הולך ככה"
שאלתי אותו נשענת לאחור על מרפקי שעל מיטתו "וואלה? אז איך זה הולך?"
הוא אמר עם חיוך תחמני על פניו "ככה" התקריב אלי, נישק אותי ותוך כדי שהתנשקנו הוא הזיז אותי למרכז המיטה ונשכב מעלי, אני אוהבת את המגע שלו, אני אוהבת את האישיות שלו, אני אוהבת המראה החיצוני שלי, אני אוהבת אותו.
רגע מה? לא! אני לא אוהבת אותו! קדימה שנאל,
אני לא אוהבת את אליעז
אני לא אוהבת את אליעז
אני לא אוהבת את אליעז
אני לא אוהבת את אליעז
אוף אפילו אני לא מאמינה לעצמי, אני כן אוהבת אותו
פתאום מישהו התפרץ לחדר ואמר "אליעז יא זין אתה יודע מתי הבגרות במתמטיקה?"
הוא ראה אותי ואמר לי "בוקר טוב"
אמרתי לו בחזרה לא בטוחה "בוקר טוב(?)" אליעז עוד לא קם ממני ואמרתי לו "טוב קום ממני"
הנער אמר לאליעז "פשיי, איזה מבטא יש לחברה שלך עולה חדשה?"
אליעז קם ממני ושאל את הנער השרירי, נראה גובה 1.80 בערך, בעל עיניים חומות, שיער שחור קוצים ובאופן כללי נראה עבריין "היא עולה מצרפת, אז מה אסי? ממתי אכפת לך מבגרויות?"
הנער העונה לשם אסי אמר עצבני "ממתי שלא בא לי שהעתיד שלי יהיה כנהג של משאית זבל, אז אתה יודע או לא?"
אליעז ענה לו רגוע "רגע יא נקבה אני בודק" פתח את השידה שלו, הוציא דף,הוא עיין מספר שניות בדף וענה "3 יחידות מתמטיקה שזה אנחנו, יום חמישי הבגרות , יעני עוד שלושה ימים"
אסי אמר "אחלה, תודה גבר ודרך אגב כדי לכם לצאת כבר לחדר אוכל" ויצא מהחדר.
שאלתי את אליעז "יש לך בגרות במתמטיקה עוד שלושה ימים?"
אליעז ענה לי רגוע "אכן כן" פאק איך הוא יכול להיות כזה רגוע? זה פאקינג בגרות!
שאלתי אותו "אתה כבר מוכן אליה לגמרי?"
אליעז ענה לי תוך כדי ששם את חולצת הבית ספר הירוקה שלו "אין לי מושג אפילו מה החומר"
צעקתי עליו "תגיד מה אתה מפגר?! היום אתה מבקש לבטל את הפגישה שלך עם הקצין מבחן שלך, אני מבטלת את הפגישות שלי עם הפסיכולוגים ואנחנו חורשים את האמאמא של הבגרות הזאת מובן?!"
הוא שאל מגחך "ונראה לך שאת יכולה ללמד אותי מתמטיקה כשאני מזכיר לך שאני בכיתה י"א ואת כיתה ט'?"
אמרתי לו בגאווה וקצת שחצנות "אני עוד מעט מסיימת כבר ללמוד את כל החומר של הבגרות של 4 יחידות ואני עושה את הבגרות של 5 יחידות של כיתה י"א באמצע כיתה י' "
הוא אמר "אה נכון שחכתי שאת חננת על"
שאלתי אותו בקול מאיים "מה אמרתה עכשיו?!"
אליעז ענה "כלום, יאלה בואי לאכול"
יצאנו מחדרו, הלכנו אל כיוון החדר אוכל ובדרך ראינו את…


תגובות (15)

מושלםםם תמשיכיי

10/10/2013 11:56

קראתי עכשיו ברצף את שלושת הפרקים האחרונים פשוט מושלם!

10/10/2013 11:58

תהני ותמשיכי

10/10/2013 11:59

תהיני כפרות ותמשיכי תשלמות הזאת עכשיו

10/10/2013 12:51

מעלףףףףףףףףףף
פרקים נהיים מעלפים מפעם לפעם
ובת כמה את שאת הולכת לוויז ?
אליענה

10/10/2013 13:01

מושלם

10/10/2013 13:26

אליענה אני בת 15 וקצת
אבל לכל הדברים כמו כניסה למקומות מסוימים, קניית שתייה חריפה וכל הדברים של גיל 18+ מישהו סידר לי בשביל זה תעודת זהות של גיל 18 וחצי
אבל אני הולכת למקומות כאלו רק כשיש כמה אנשים שאני סומכת עליהם בעיניים עצומות שלא ינטשו אותי לבד, לא יתנו לבחורים יותר מידי להיצמד, יעזרו לי אם אני ישתכר וכ'ו…

10/10/2013 14:18

תמשיכי מהר !!

10/10/2013 14:24

המשך

10/10/2013 22:07

יפה שלי תקשיבי אל תנסי להיכנס לעולם הזה כל כך.
אני בכיתה יא' עם ניסיון חיים רחב בזה חחח… וכמה שזה כיף כל המסיבות, לשתות, לשכוח מהכללל לקום בבוקר עם האנגאובר מטורף מאילת עד לניו יורק
להיפגש לצאת
להרגיש גדולה..
אני הייתי כזאת, ואני כזאת חחח.. זה האופי שלי, משהו בוגר.. להרגיש משהו שלא חוויתי, האנדרנלין בגוף..
חבר שלי, לשעבר.. עזב אותי בגלל זה. הוא אמר לי 'את יוצאת למסיבות, חיה במסיבות, שם הכרתי אותך, לא בא לי שיכירו אותך כמו שאני'
והוא צודק…. אבל אני שקועה שם..
וזה מקומות מאוד מסוכנים, לשניה עוזבים אותך וזה יכול להיגמר אחרת..

11/10/2013 04:26

ולא באתי לחנך.. רק להגיד לך..
אבל כל עוד את שומרת על עצמך אז הכל טוב אחותי

11/10/2013 04:28

מושלםם תמשיכי!!
ומזה ללכת למסיבת וויז בגיל כזה?!?
סתם…תהני!
בלי שטויות אבל! חחח

11/10/2013 05:10

אני יודעת שיש בזה סכנה אבל האנשים שאני מסתובבת איתם במקומות האלו לא נותנים לי לזוז מטר מהם וגם כשאנחנו משתכרים או משהו תמיד יש 2 או 3 אנשים שלא שותים בכלל כדי לשמור על האחרים שלא יעשו שטיויות
וגם בכללי אני יודעת לשמור על עצמי אז זה סבבה

11/10/2013 05:13

ששש…זה סוד,
אל תדאגי אני לא עושה שטויות, אני לא מאלו שהולכות חשוף מידי למועדונים ועושות דברים מטרידים בשירותים… o.O

11/10/2013 05:17

חחחחח

11/10/2013 05:25
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך