_love_
וואו אני ממש שמחה לקרוא את התגובות שלכן, אני קוראת אותן שוב ושוב והחיוך עולה על פני D:
אז ערב טוב ושבוע מעולה אחיות שלי ♥♥♥

"בואי ילדה קטנה…" – פרק 23

_love_ 13/10/2013 2452 צפיות 12 תגובות
וואו אני ממש שמחה לקרוא את התגובות שלכן, אני קוראת אותן שוב ושוב והחיוך עולה על פני D:
אז ערב טוב ושבוע מעולה אחיות שלי ♥♥♥

אליעז אמר לי "האחת של חיי איך הייתי שורד אם לא היית פה, אה?!" ונישק אותי
התנתקתי ממנו, אמרתי "סביר להניח שלא הייתה שורד"
הוא ענה לי "סתמי" והמשיך לנשק אותי
פרק 23:
לאחר שסיימנו לאכול הלכנו לכיתה ח' ששם אנחנו עושים את הבגרות, כולם כבר תפסו מקומות בכיתה מחכים כבר שהמבחן יתחיל, הבוחן נכנס לכיתה, חילק את המבחנים והתחלתי לפתור את המבחן.
בסיום המבחן שאלתי את אליעז "איך היה לך?"
אליעז ענה שמח "וואלק הלך לי אחלה, באמת ממש טוב, מה איתך?"
עניתי לו "הלך טוב"
שמענו בכריזה את המנהל אומר "כל מי שעשה היום את הבגרות אנחנו לוקחים אותכם לערב כיף, יש להראות נוכחות בשעה 21:30 בכניסה הראשית"

-21:30, בכניסה הראשית-
ההייתי לבושה בג'ינס סקיני ארוך אדום-בורדו מהבוקר, חולצה לבנה יפה עם גב פתוח, סנדלי עקב של 10 ס"מ והוספתי לאיפור מהבוקר איליינר.
עמדנו בכניסה הראשית למוסד, היינו שם 12 ילדים, אחת המדריכות בא אלינו ושאלה בהתלהבות "מוכנים לחגוג?!"
כולם צעקו לה בהתלהבות "כן!"
היא בקשה "תופים בבקשה" כולם תופפו על הרגליים כדי ליצור מתח ואז המדריכה צעקה "אתם הולכים לבלות הלילה במועדון הכי חם בתל אביב!" כולם עשו גל עם הידיים ואמרנו "אולה!"
עלינו לאוטובוס, דיברתי עם כמה בנות ממש חמודות, אליעז דיבר עם חברים שלו וכך היה עד שהגענו למועדון.
בכניסה למועדון היה תור עצום אך אליעז אמר "בואו לכניסה האחורית, עלי יכניסו אותנו תוך פחות מדקה"
הלכנו 12 ילדים אל הכניסה האחרית, אליעז דפק על הדלת 4 דפיקות רצופות, עשה הפסקה של שנייה, דפק פעמיים, הפסקה של שנייה, דפק 5 דפיקות רצופות ואז דפיקה אחת חזקה.
איזה מאבטח רוסי גדול פתח את הדלת, אליעז חיבק אותו חיבוק גברי כזה ושאל אותו "מה קורה בוריס?"
בוריס ענה לו "כרגיל, הרבה זמן לא ראינו אותך פה, שמעתי הסתבכת"
אליעז ענה לו "כן הקצין מבחן שלי בן של זונה"
בוריס אמר "יאלה לכו לחגוג קצת" ופתח לנו את הדלת
נכנסנו אל המועדון הצפוף, מוזיקה מחרישת אוזניים שררה בכל המקום, אורות, עשן, אנשים מזיעים קופצים.
אליעז החזיק את ידי והוביל אותי אל מרכז הרחבה, אני ואליעז רקדנו צמוד והוצאנו את כל האנרגיות שלנו.
אחרי שעבר איזה שעה וחצי הרגליים שלי כאבו לי עד שהרגשתי דופק בכפות רגליים, אליעז צעק לי באוזן כאשר הוא מנסה לגבור על המוזיקה "בואי קצת לבר"
הלכנו אל הבר, ברמן בעל עיניים כחולות, שיער קוצים שחור, שלבש חולצת וי שחורה צמודה שהבליטה לו את השרירים ויש לו קעקוע שרוול על היד הימנית ניגש אלינו, אליעז חיבק את הברמן חיבוק גברי כזה ושאל אותו "יא בן זונה מה קורה?"
הברמן שאל אותו "הכל טוב יא זין מה נעלמת?"
לא הבנתי מה הקטע שהם מקללים אחד את השני אב מה שעושה להם טוב…
אליעז אמר לברמן "הסתבכתי עם המשטרה אחושרמוטה, אני במוסד לעבריינים"
הברמן שאל אותו לא מבין ואמר מאיים "אז מה אתה עושה פה? אם אתה ברחת אני מעיף אותך לשם בחזרה על רקטה"
אליעז הרגיע אותו ואמר "תרגיע גבר הם נתנו לנו את היום בערב להתפרק קצת, הם הביאו אותנו לפה"
הברמן "וואלה? אחי תכבד את זה למה כשאני הייתי בגילך במוסד לעבריינים זה היה יותר גרוע מבית כלא"
שאלתי אותו "בן כמה אתה?"
הברמן נשען על ידיים כאשר הוא מתקרב אלי "23 למה את מעוניינת ללכת איתי לשירותים?" וקרץ לי
וואט דה פאק?! הזזתי אותו ממי עם ידי ואמרתי "איכס"
הברמן ואליעז צחקו והברמן אמר "חבל הפסד שלך"
אליעז אמר "היא לא מפסידה כלום, היא איתי"
הברמן אמר "פשיי יפה לך" והלך להביא שתייה מבלי לשאול אותנו אפילו מה אנחנו רוצים לשתות
הוא חזר עם 2 כוסיות קטנות, בקבוק ליטר של פינלנדיה ואמר "בבקשה, על חשבון הבית, תהינו"
אליעז פתח את הבקבוק, מזג לעצמו ושתה בבאת אחת את כל הכוס, הגשתי לו את הכוס שלי בכוונה שימזוג גם לי והוא שאל
"נראה לך שאני נותן לך לשתות?"
עניתי לו "כן"
הוא אמר לי עם פרצוף רציני "לא"
רציתי לעשות לו דווקא אז חטפתי מהר את הבקבוק, רצתי בין כל האנשים, ראיתי את אליעז הולך אחרי מנסה למצוא אותו במבטו, עליתי אל עמדת הדיג'י ושתיתי את כל הבקבוק מול עיניו של אליעז, שתיתי את המשקה החריף שצרב לי בגרון כמו מים, כאשר כבר כמעט סיימתי את כולו התחלתי להרגיש קצת סחרחורת, הנחתי את הבקבוק על הרצפה, ירדתי בחזרה לרחבה בדיוק כשאליעז הגיע אלי והוא צעק לי באוזן כאשר הוא מנסה לגבור על המוזיקה "מה לעזאזל נראה לך שאת עושה?!"
עניתי לו "כל מה שבא לי" משכתי אותו למרכז הרחבה והתחלתי לרקוד
אליעז אמר לי באוזן "אני הולך לשתות קצת, תוך 10 דקות אני חוזר ובבקשה ממך אל תעשי עוד שטויות"
בינתיים המשכתי לרקוד, הרגשתי את השחרור, האנרגיה המתפרצת ממני, האדרנלין בוער בגופי, קצת סחרחורות אבל זה נסבל.
הלכתי את השירותים כדי להתפנות, שמתי לב שאני הולכת בזיגזג, אני לא יודעת למה אבל זה מצחיק אותי, לא נורא העולם מצחיק אז צוחקים
נכנסתי לשירותים ושמעתי מהתאים גניחות ואחד התאים עוד היה פתוח, הלכתי כאשר אני כמעט מועדת ונופלת על הרצפה אך הצבתי את עצמי, וצעקתי כאשר אני מנסה לגבור על המוזיקה הרועשת במועדון על הזוג שהיו בתא "אין לכם בית לעשות את זה? יש לי פיפי"
בדיוק זוג אחר יצאה מתא ליד ואמרתי להם "עזבו לא משנה מצאתי מקום אחר להשתין בו"
נכנסתי לתא, סגרתי אותו אך לא נעלתי כי הסתבכתי עם המנעול, איזה מצחיק זה, השתנתי לי בכיף שלי, כאשר סיימתי שטפתי ידיים ויצאי מהשירותים.
הלכתי חסרת שיווי משקל אל הרחבת ריקודים והתחלתי לרקוד, לקפוץ, להשתולל.
איזה מישהו ניצמד מאחורי והכניס את ידו אל מתחת לחולצתי
פלאשבקים רצו במהירות שיא במוחי, פלאשבקים מהמחנה סחר בסמים וזנות, ממש ראיתי את זה רץ לי מול העיניים ואני מנסה לעקוב אחרי התמונות מספר שניות כאשר אותו הנער מכניס את ידו עמוק יותר מתחת לחולצתי
פתאום חטפתי כאב ראש חזק ונוראי שמרגיש כאילו מישהו הכניס לי סכין לראש והתחיל לסובב אותה.
באתי לצרוח בכל כוחי מהכאב העצום שיש בראשי אך זה שהיה צמוד אלי הצמיד את ידו על פי וגרר אותי אל מחוץ למועדון, ניסיתי להתנגד, בעטתי באוויר מנסה לבחור בכל הכוח, לא שוב, בבקשה אלוהים, מה עשיתי רע שזה מגיע לי? למה אני צריכה לעבור את זה? שוב?
פרצתי בבכי, הגענו לפינה חשוכה מאחורי שיחים והנער אמר "סעמק ערס מה יש לך את בוכה?"
אמרתי לו מגמגמת כאשר הדמעות שוטפות את פני "ת..תן.. לי.. לל..כת"
הוא נאנח ואמר "יודעת מה? לכי"
עיניי נפתחו בתדהמה, הוא אמר כרגע שאני יכולה ללכת? דפקתי משם את הספריט של החיים שלי לפני שהוא התחרט ותוך כדי שרצתי נפלתי מספר פעמים כי אני לא ממש במיטבי עכשיו.
עצרתי מתנשפת כאשר הגעתי לאזור לא מוכר, ניסיתי למצוא באופק את המועדון אך לא ראיתי אותו, תחושת בחילה עלתה בגרוני, הלכתי אל איזה עמוד שהיה קרוב אלי, תפסתי בו, יצרתי משערי פקעת על ראשי והתחלתי להקיא כמו שלא הקאתי מעולם.
ראיתי שיש כמה מטרים ממני פארק עם אנשים אז הלכתי לכיוונם, הם העבירו כל גופי מבט חודר שגרם לי להרגיש לא בנוח ושאלתי אותם "אתם יודעים איך מגיעים למועדון 'המוסד'?"


תגובות (12)

מושלםםם תמשיכייי

13/10/2013 12:05

מהמם(: תמשיכי

13/10/2013 12:07

אעאעאעאעא תמשיכי תשלמות הזאת עכשיו בבקשה!

13/10/2013 12:13

תמשיכיייי

13/10/2013 12:27

מושלםםםםםםםםםםםםםםם

13/10/2013 12:35

לא שוב !!
תמשיכי מהר !!

13/10/2013 12:36

תמשיכי דחוף

13/10/2013 12:52

מושלם

13/10/2013 13:02

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע נשימה אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע
תמשיכיייי!!!:))))3>>>>>>
מאוהבת בתחת של הסיפור הזהה!!

13/10/2013 15:32

תמשיייייכייייי

14/10/2013 01:43

המשךךךך

14/10/2013 01:54

המשך דחוף

14/10/2013 09:15
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך