_love_
סורי שלא כתבתי אתמול פרק, היו לי רק השבוע שני מבחנים ויש לי מחר עוד מבחן בסייבר מחשבים...
אני שונאת תקופת מבחנים!! -_-

לפחות אהבתם את הפרק?!
(כל מי שחשבה שהולכים לאנוס את שנאל או משהו כזה, רציני?! נראה לכם שאני יעביר אותה כל כך הרבה טראומות?)

"בואי ילדה קטנה…" – פרק 24

_love_ 15/10/2013 1961 צפיות 18 תגובות
סורי שלא כתבתי אתמול פרק, היו לי רק השבוע שני מבחנים ויש לי מחר עוד מבחן בסייבר מחשבים...
אני שונאת תקופת מבחנים!! -_-

לפחות אהבתם את הפרק?!
(כל מי שחשבה שהולכים לאנוס את שנאל או משהו כזה, רציני?! נראה לכם שאני יעביר אותה כל כך הרבה טראומות?)

ראיתי שיש כמה מטרים ממני פארק עם אנשים אז הלכתי לכיוונם, הם העבירו כל גופי מבט חודר שגרם לי להרגיש לא בנוח ושאלתי אותם "אתם יודעים איך מגיעים למועדון 'המוסד'?"
פרק 24:
איזה אירוני זה שקוראים למועדון הזה 'המוסד' ואנחנו באנו מהמוסד לחולי נפש ועבריינים.
אחד מהם הוציא לכיווני את העשן מהשאיפה הקודמת שלקח מהסיגריה שלו, השתעלתי קצת והוא אמר לי צוחק מזה שאני משתעלת "כן זה 10 דקות רבע שעה הליכה מפה, תגידי מזה המבטא הזה את עולה חדשה?"
עניתי לו ושאלתי אותו "כן אני עליתי לא מזמן מצרפת, אז איך אני מגיעה לשם?"
הוא לקח עוד שחטה אחת מהסיגריה, הפיל אותה על הרצפה, דרך עלייה, קם ואמר לי "בואי אני אלווה אותך"
הילדה בעלת הבגדים המועטים שנמרחה עליו עד עכשיו אמרה לו בקול צפצפני "אסי אל תלך"
אז כנראה קוראים לו אסי, אסי אמר "אני מלווה אותה וחוזר" והתחלנו ללכת לכיוון המועדון.
אסי אמר לי "אני אסי"
אמרתי לו את שמי "שנאל" וניסיתי לייצב את עצמי כמה שאני יכולה כי הכל מסתובב לי, וממש מצחיק לי אבל אני נושכת את שפתי התחתונה מנסה שלא לצחוק, אסי הסתכל עלי ונראה לי הוא קלט את זה שאני לא ממש במיטבי.
הרגשתי את הקיא עולה בגרוני, אסי מהר אסף את שיערי בידו כמין קוקו, שם את ידו על בטני תומך בי כאשר אני מתכופפת ומקיאה עד שיוצאת לי הנשמה.
אסי שאל אותי "זהו?"
עניתי לו "כן וסליחה"
אסי אמר "זה בסדר אני כבר רגיל לזה" והלך לכיוון הפיצוצייה, אחרי 2 דקות הוא יצא מהפיצוצייה, חזר עם בקבוק מים ואמר לי "קחי שתי"
אמרתי לו "תודה" גרגרתי קצת מים בפה להוציא את הטעם המר של הקיא ואת השאר שתיתי.
אני לא אוהבת שמשלמים עלי ואז נזכרתי שיש לי בצד של הסנדל העקב שלי שני שטרות של 50 שקל, התכופפתי, הוצאתי שטר אחד של 50, התרוממתי והגשתי לאסי את הכסף
הוא צחק ואמר "אני לא יודע איך זה בצרפת אבל פה המים עולים 5 שקלים, לא 50 שקלים"
גיחכתי ואמרתי "אני יודעת אבל עדיין, קח"
אסי אמר "לא, זה בסדר" והמשיך ללכת לכיוון המועדון

הגענו אל המועדון, אמרתי לו "תודה", חיבקתי אותו והשחלתי את השטר של ה50 שקל לכיסו.
נכנסתי למועדון וראיתי את עמית מהכיתה של אליעז באה אלי ושואלת אותי "איפה היית? כולם מחפשים אותך כבר חצי!"
אמרתי לה עם פרצוף מצטער "סורי(?)"
היא גלגלה עיניים, אמרה "בואי לאוטובוס נודיע לכולם שמצאנו אותך בינתיים אני יתקשר לאליעז, הוא מחפש אותך כמו מטורף"
אוי שיט! אליעז בטח לחוץ רצח כי אני הייתי שיכורה רצח כשעזבתי את המועדון, עכשיו אני הרבה יותר צלולה.
הגענו לאוטובוס, כולם היו כבר על האוטובוס חוץ מאליעז שהלך מצד לצד בעצבים, גבו היה מופנה אלי ואמרתי לו כאשר עמדתי מאחוריו "היי(?)"
אליעז הסתובב אלי, בהה בהלם שתי שניות וחיבק אותי חיבוק מוחץ
הוא שאל אותי אחרי שהרגיע את עצמו "תגידי את משוגעת? איפה היית?"
עניתי לו בחצי אמת בלי לפרט יותר מידי "הרגשתי לא טוב אז יצאתי והסתובבתי קצת"
אליעז שאל אותי "ולא יכולת להודיע שאת הולכת?"
עניתי לו "ראית באיזה מצב הייתי, זה לא בדיוק הדבר הראשון שחשבתי עליו"
אליעז חיבק אותי שוב ואמר "העיקר שעכשיו את בסדר ודרך אגב את נראת הרבה יותר טוב מלפניכן, הקאת?"
עניתי לו "כן"
אליעז אמר "יופי לפחות הוצאת קצת מהרעל הזה מהגוף שלך" ונישק קלות את שפתי.
עלינו לאוטובוס, ישבתי במושב הפנימי כאשר אליעז ישב לידי, הנחתי את ראשי על ברכיו ונרדמתי במהירות.

"קומי אושר שלי" שמעתי את קולו המוכר של אליעז והרגשתי את שפתיו מנשקות נשיקות קטנות ומדגדגות על פני.
פתחתי את עיניי עם חיוך קטן, שמתי לב שאני בחדר שלי בין זרועותיו של אליעז, פיהקתי, אליעז הוריד אותי, הורדתי את עדשות המגע שלי כי הן כבר ממש הציקו לי בעיניים, הסרתי את האיפור מפני, לקחתי תיק רחצה עם שמפו, מרכך, ספון גוף, סבון פני, משחת שיניים ומברשת שיניים, בידי החזקתי מגבת, תחתונים, חזייה ופיג'מה קצרה והלכתי למקלחות.
למזלי לא היה אף אחד במקלחות אז זה היה מהיר…

חזרתי לחדרי נקייה, לבושה בפיג'מה ומוכנה לשינה.
נכנסתי לחדרי, שמתי את המגבת על המטלה שתתייבש, פירקתי את תיק הרחצה שלי, הנחתי את משקפי על השידה, באתי להיכנס למיטתי ופתאום ראיתי את אליעז יש במיטתי כאשר הוא לובש מכנס טרנינג בלבד ופלג גופו העליון חשוף.
נשכבתי לידו כאשר גבי מופנה אליו, אליעז אמר "בואי הנה" סובב אותי אליו ונישק אותי, אוקיי אז הוא לא ישן…
המשכנו להתנשק זמן רב, עליתי מעליו, ידי היו על חזהו, ידיו היו על גבי ולאט לאט ירדו אל הישבן שלי וכאשר הן הגיעו לשם החזרתי את ידיו לגבי
אליעז פלט צחקוק תוך כדי שאנחנו מתנשקים, הוא הניח את ידיו ישירות על ישבני ומחץ אותו במעט.
התנתקתי משפתיו, נתתי לו מכה בחזה השרירי שלא והוא שאל צוחק "מה?"
צחקתי גם אני ועניתי לו "מה? אתה חצוף זה מה"
הוא הפך אותנו כך שאני שוכבת על גבי על המיטה והוא מעלי, הוא נצמד אלי עד שלא היה אפשר להכניס בינינו גפרור ושאל בהתגרות "מה אמרת שאני?"
עניתי לו בחיוך כמו שמסבירים מילים חדשות לילדים קטנים "ח-צוף, ח-צוף, אתה חצוף"
הוא גיחך והתנפל עלי בנשיקה סוערת.
לאחר שכבר נגמר לי האוויר אמרתי לאליעז "יאלה צריך לישון"
אליעז קם ממני, נשכב לידי והניח את ראשו על החזה שלי, בואנה הוא עובר היום את כל הגבולות, שאלתי אותו "הלו מזה נראה לך פה?"
אליעז ענה לי בלי בושה "כרית גדולה ונוחה"
נתתי לו מכה בגב ואמרתי לו עצבנית "סבתא ש'ך גדולה, קום קום ממני"
הוא הרים את ראשו, אמר לי "ציצי גדול זה דבר טוב חיים שלי" נתן לי נשיקה קטנה בפה והחזיר את ראשו אל החזה שלו ועצם את עיניו.
גלגלתי עיניים ומלמלתי "מפגר"
אליעז אמר לי "אני יודע שגלגלת עיניים"
הכחשתי "מה? לא גלגלתי עיניים"
אליעז אמר לי "מה שתגידי, לילה טוב אהובתי"
אמרתי "לילה טוב בובי" עצמתי את עיניי ונרדמתי.

-07:00 בבוקר-
התעוררתי מצעקות חזקות של גבר מבוגר במסדרון הצועק "אליעז! אליעז! אליעז בן אסולין!"
הערתי את אליעז "קום מאמי" ונישקתי את מצחו
אליעז פקח את עיניו, שפשף בעזרת ידו את עינו הימנית ואמר לי "בוקר טוב"
עניתי לו "בוקר אור" והוספתי "נראה לי שיש מישהו בחוץ שמחפש אותך
אליעז נתן לי נשיקה חטופה על השפתיים, קם מן המיטה, פתח את הדלת, יצא וסגר אחריו את הדלת.


תגובות (18)

תמשיכיייי

15/10/2013 11:47

אני פשוט מאוהבת בכתיבה שלך ובסיפור הזה !!

תמשיכיייי

15/10/2013 11:51

מושלםםם תמשיכייי
בהצלחה המיבחן:))

15/10/2013 11:52

לא תודה ואני ממש אוהבת את אסי אז שהוא יהפוך לדמות קבועה הוא ממש נסיך ותמשיכי ובהצלחה במבחן ובמה יש לך? (יש הרבה ו )

15/10/2013 11:57

אוהבת ליקרוא, תודה ♥
סוואגית סלינטור, המבחן שלי הוא בסייבר מחשבים, אני לומדת את החומר של מגמת מחשבים 5 יחידות של כיתה י"א למרות שאני רק בכיתה ט' כי אני בכיתת מחוננים (תיקון, כיתת חננות…)

15/10/2013 12:05

יאווו הוא כזה מושלם :*
תמשייכייי

ובהצלחה במבחנים ^.^

15/10/2013 12:10

אני אוהבת את סגנון הכתיבה שלך.
את כותבת ממש יפה ואני כבר מחייכת בלי סיבה ואמא שלי אומרת רשמית שאני השתגעתי חחח תמשיכי

15/10/2013 12:27

תמשיכייי מדהים

15/10/2013 13:06

החברה שלי גם בכיתת מחוננים והיא בכלל לא חנאג'ה (חננה) את פשוט חכמה רצח הלוואי אליי אני ההפך מזה

15/10/2013 13:23

יואוו תמשיכי כבר

15/10/2013 13:39

תמשיכי!!3>>>>:)))
כמה חיכיתי לזה!!

15/10/2013 14:59

מושלם

16/10/2013 04:39

תמשייייכייייי

16/10/2013 07:48

המשך

16/10/2013 10:51

נוווו תמשיכי :/

18/10/2013 05:19

משייכיי מושלםםם

18/10/2013 07:06

נוווו כבר למה את לא ממשיכה? תמשיכי!

22/10/2013 14:49

נוווו כבר למה את לא ממשיכה? תמשיכי!

22/10/2013 14:50
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך