_love_
בנות יש לי הודעה קטנה: כל הבנות שחשבו שזה הולך להיות עוד סיפור צפוי על ילדה טובה וערס שהם מתאהבים והכל טוב ויפה... טעיתם!!
אולי זה נראה לכם ככה עכשיו אבל זאת רק ההתחלה...

שבת שלום אהובות ♥

"בואי ילדה קטנה…" – פרק 5

_love_ 20/09/2013 1665 צפיות 7 תגובות
בנות יש לי הודעה קטנה: כל הבנות שחשבו שזה הולך להיות עוד סיפור צפוי על ילדה טובה וערס שהם מתאהבים והכל טוב ויפה... טעיתם!!
אולי זה נראה לכם ככה עכשיו אבל זאת רק ההתחלה...

שבת שלום אהובות ♥

פרק 5:
עשיתי עוד סיבוב ריצה אחד ואז מתיחות כי בזבזתי את כל השיעור שלי על נתנאל והחבורת מוגבלים שלו.
במשך שאר היום למדתי, דיברתי עוד עם טל וצליל, הן ממש חמודות וממש התחברתי אליהן..

חזרתי הביתה ברגל, פתחתי את הדלת וישר ריחות של בישולים הגיעו אלי, הלכתי אל המטבח וראיתי 2 סירים על הכיריים, משהוא בתנור ואת אמא שלי חותכת סלט.
שמתי את התיק שלי בצד ושאלתי את אימי "מה הכנת לאכול?"
היא הצביעה על הסיר הקטן ואמרה "אורז", הצביעה על הסיר הגדול ואמרה "פלפלים ממולאים" והצביעה על התנור ואמרה "עוף ותפוחי אדמה"
שאלתי אותה "מזה, למה כל כך הרבה אוכל?"
היא ענתה לי "כי חברים של נתנאל באים לאכול פה"
מלמלתי לעצמי "את מתכוונת לעדר של נתנאל"
היא שאלה אותי "מה אמרת?"
אני "כלום"
מזגתי לעצמי מים ואמא שאלה אותי "אז היה לך מעניין היום בבית ספר? הכרת חברות?"
ישבתי על השיש ועניתי "סתם היה שמעמם.. למדתי והכרתי 2 בנות חמודות"
אמא "אה יפה"
אני "כן".
לקחתי כף, צלחת ובאתי לקחת פלפל ממולא וברגע שפתחתי את הסיר אמא אמרה לי "חכי לכולם, נאכל ביחד"
אמרתי "אוףף", סגרתי את הסיר והתיישבתי ליד אימי שבדיוק סיימה לחתוך את הסלט, לקחתי מהסלט חתיכת חסה ואמרתי לה "חסר אלף איים"
היא הוסיפה עוד קצת אלף איים, הלכה לחדרה ובדיוק ראיתי את נתנאל, אליעז ועוד 4 חברים של נתנאל נכנסים לבית ברעש והמולה. הם ישר הלכו לכיוון המטבח, שמנים -_-
נתנאל נתן לי נשיקה בלחי והלך לבדוק מה יש בסירים ו5 החברים שלו התפזרו בבית, 2 לקחו בירה מהמקרר והתיישבו בסלון מול הטלוויזיה, אחד בדק מה יש לאכול במקרר, אחד הלך להטעין את אייפון שלו והאחרון שזה אליעז התיישב לידי עם ביד בירה של Heineken ואמר לי "הופה.. אז את מי רואים פה?"
אוחח איזה ילד פוזה שאני ימות. גלגלתי עיניים והלכתי לקחת לעצמי פלפל ממולא מהסיר.
נתנאל עבר לידי, אמר "תתנהגי יפה" והלך לשבת בסלון
אליעז לקח לגימה מהבירה ואמר "תביאי לי גם"
נתתי לו מבט של 'מה אומרים?'
הוא שאל לא מבין "מה?"
עזרתי לו ואמרתי "תביאי לי גם ב…"
הוא שאל "בבקשה? באמת?!"
עניתי עם חיוך מרוצה "כן" ושמתי בצלחת אחת פלפל ממולא קטן לי ובצלחת שנייה פלפל ממלוא גדול בשבילו בזמן שהוא מלמל "שתהיי בריאה"
בזמן שאכלנו בנייתם כולם גם באו למטבח לאכול.
כשסיימתי לאכול פיניתי את הצלחת שלי, הלכתי לחדרי והרגשתי מגעיל עם עצמי מהלכלוך של הבית ספר והזעה של שיעור ספורט אז לקחתי 2 מגבות (אחת גדולה לגוף ואחת קטנה לשיער), שמתי על המיטה כדי שיהיה לי מוכן חזייה, תחתונים, ג'ינס סקיני ארוך שחור (נתנאל מרשה לי רק פעם במיליון שנה ללבוש שורט), גופייה אדומה ונכנסתי למקלחת.
-נקודת מבט של נתנאל-
ישבתי במרפסת עם אסי, לירון, מאור, אליאור ואליעז על בירות, פיצוחים וסיגריות על משחק כדורגל שהקרנו כל הקיר.
פתאום היה גול לא צפוי של ספרד לגרמניה ואסי המפגר הזה שפך על עצמו את הבירה וצעק "סעעמק!!" ואנחנו צחקנו.
אסי "נתנאל יא זין תביא לי מגבת קפאו לי הביצים"
עניתי לו תוך כדי שאני נקרע עליו מצחוק "תרגע יא הומו אני הולך להביא לך מגבת" וקמתי להביא לו מבת מהמקלחת, וואלק הבירות באמת היו כבר קפואות מהמקרר. באסה לו.
ראיתי שהאור במקלחת דולק אז דפקתי על הדלת ושאלתי "יש פה משהו?"
שנאל ענתה לי "כן אני מתקלחת"
אמרתי לה "שנאל תביאי לי מגבת זה דחוף"
שנאל "אבל אני צריכה אותה"
זאתי אף פעם לא מסתפקת במגבת אחת אז שאלתי אותה "כמה מגבות יש לך?"
שנאל "שתיים"
אני "נוו אז בחייאת תביאי לי אחת"
שנאל "בסדר בסדר קח" והיא פתחה חריץ קטן בדלת שדרכו היא העבירה לי את המגבת
אמרתי לה "תודה חיים שלי" והלכתי חזרה אל כולם.
-נקודת מבט של שנאל-
נתנאל האיץ בי להביא לו מגבת אחת אז בסוף ויתרתי לו, הבאתי לו את המגבת וחזרתי להתקלח.
כאשר סיימתי להתקלח באתי לקחת את המגבת שלי ורק אז קלטתי שזו המגבת הקטנה והבאתי את המגבת הגדול לנתנאל O.o
שיטט! שמתי עלי את המגבת הקטנה בניסיון כשול לראות אם אני יכולה לצאת ככה מהמקלחת והיא כיסתה אותי בדיוק מתחילת החזה עד סוף הישבן.
זה היה נראה כמו השמלת של הפרחות הכבדות. זה קטסטרופה.
החלטתי שאני אחזיק את המגבת והלך מהר לחדר שלי וכך עשיתי.
כבר הייתי קרובה לחדר שלי עד שאליעז אמר לי "שנאל חכי שנייה"
הסתובבתי אליו ואמרתי לו "אני אתלבש ואז תגיד לי משאתה רוצה" ואז ראיתי אותו בוחן בשוק את הגוף שלי, גאד ילד מפגר ונכנסתי מהר לחדר שלי.
התלבשתי, הורדתי את העדשות מגע ושמתי את המשקפיים שלי מרובעות עם מסגרת פלסטיק שחורה של פרדה, הסתרקתי, שמתי קרם גוף בריח וניל, שמתי דאודורנט של פליי-בוי ופתחתי את הדלת כדי לצאת.
ברגע שפתחתי את הדלת ראיתי מולי את אליעז נשען על המשקוף ובגלל שבדיוק באתי לצאת היינו קרובים אחד אל השני, מאוד קרובים..


תגובות (7)

תמשיכיייי

20/09/2013 13:28

מה אני חולה על סיפורים עם ערסים

20/09/2013 14:26

יש פה ויהיה פה ערסים אבל זה לא מהסיפורים האלו שלכולם יש את אותה העלילה בין הילדה הטובה לבין הערס הסטוציונר..

20/09/2013 14:32

תמשיכי ואוף למה לא ?? בא לי שהם ייתאהבו .

20/09/2013 14:33

מעלףףףףףףף

20/09/2013 15:06

כאילו מה?! את פאקינג נורמלית?!
תמשייכייי או שאני קוראת אל אליעז והוא יגיד ( יצעק ) לך ( עלייך ) להמשיך!!!!

20/09/2013 17:16

תמשיכייי מושלםםם

21/09/2013 10:25
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך