תגיבוו :)

בובה על חוטים- פרק 12

11/07/2013 922 צפיות 4 תגובות
תגיבוו :)

בסוף היום הלכתי עם אור לכיוון האוטובוס וראיתי את שני מתקדמת לעבר האוטובוס אז החלטתי ללכת אליה ופתאום היא החליקה. מי אם לא אחר תפס אותה ?
זה היה שון !! הוא החזיק אותה והיא חייכה אליו וחיבקה אותו והם עלו לאוטובוס ביחד.
באותו רגע רציתי למות , הוא אוהב אותה?

נקודת מבט שני :
ממש החלקתי ופתאום מישהו תפס אותי מאחור קיוותי שזה ליאור והסתובבתי עם חיוך ומה אני מגלה? זה שון ! שון ? שאלתי והחיוך ירד מפניי.
"מה החיוך שירד ממך פתאום" הוא התרגז
"לא פשוט חשבתי שייקרה לי משהו" איזה פדיחה דווקא הוא?
קלטתי מרחוק את ליאור צופה בנו וממש התביישתי, נראלי שהוא מקנא זה טוב !
"תיזהרי שאת הולכת מצחיקולה" צחקנו והמשכנו ללכת לאוטובוס. נכנסו והתיישבנו ואז קלטתי שליאור נכנס עם אור לאוטובוס והם מתיישבים מקדימה והוא לא טרח להגיד לי שלום, מה יש לו ? נראלי הוא ממש מקנא אני חייבת לדבר איתו על זה חשבתי לעצמי.
בזמן הנסיעה אור ירד, הוא גר קצת אחרי בית ספר ואז קלטתי שהוא משחק בפלאפון, קיוותי שהוא שולח לי הודעה ונכנסתי ראיתי מקליד/ה… ואז לא ושוב פעם ואז לא.
הבנתי באותו רגע שהוא מדבר איתי המון, הוא מקנא בגלל ששון מחבב אותי בטוח ורוצה לכתוב לי ואז לי, פתאום הפיוז אמר לי הוא מחבב אותך ! חייכתי כמו מפגרת סתם ככה פתאום באוטובוס.
"מזה החיוך הזה, את קורנת היום או מה?" הוא צחק.
"סתם נזכרתי בבדיחה שטמיר סיפר לי " התחמקתי
"מה איתו באמת ? "
" הוא חוזר !! נראה לי שהוא בבית כבר, התגעגעתי אליו מלא "
"כן אני זוכרת איך חפרת לי שאת מתה עליו ושהוא האח היחידי שממש מקשיב לך "
"כן… אנחנו יוצאים לכבוד זה לארוחה במסעדה"
"יפה לכם, תהני" הוא חייך
"תודה שון " חייכתי בחזרה
"תגידי…. את רוצה להיפגש השבוע הוא שאל שוב "
"אין לי בעיה, אבל גם ככה עוד כמה ימים אנחנו נוסעים כולנו" הבנתי שהוא רוצה שייקרה משהו בנינו אז התחמקתי.
"נכון…" הוא התבאס
"נראה כבר מתי אני יכולה " נראלי שממש ביאסתי אותו, הוא מתוק וידיד שלי אבל עדיין יש לי את הסיבות שלי. ( ליאור , שיעול שיעול )

אחרי איזה 5 דקות הוא ירד מהאוטובוס וסימסתי לליאור :
"בוא לשבת לידי מאחורה, שון ירד :) "
"אוקי אני בא "
הוא התקדם אליי וישב לידי
"אז מה קורה ? " הוא הסתכל עליי בעיניי הדבש שלו והחיוך המקסים שלו, עוד שנייה נמסתי
"הכל מעולה, מבאס לגור רחוק מהבית ספר , לפחות אני לא היחידה " צחקנו
"נכון ולפחות את גרה ליד סתיו ונועם אני ואור לא הכי קרובים אבל לפחות עוד כמה חברים קרובים אליי"
"לא נורא, תשמח שאתה קרוב לידי " צחקתי
"אז היום הגדול שלך בערב אה? "
"מה ? "
" אח שלך מגיע, שכחת ? "
"שאני אשכח את טמיר !?, פשוט לא הבנתי מה רצית , זכרת יפה לך ! "
"ברור אני לא שוכח מה שאומרים לי ואני לא שוכחת שהבטחת להיפגש "
"נכון רוצה בשבת בריכה ? אני נועם וסתיו ודניאל חבר שלה הולכים, בוא תביא חברים גם "
"אוקיי, אני אראה " הוא התאכזב כזה, אולי הוא רצה שנהיה רק שנינו.

אחרי עוד איזה כמה דקות של נסיעה הוא ירד ונשק לי בלחי, הרגשתי בחלום בלתי נגמר ומאושר עד שהבנתי שפספסתי את התחנה שלי וכמו מפגרת התלהבתי כמו ילדה בת 5 שמקבלת מדבקה מהרופא.
ירדתי מהתחנה ודיברתי בפלאפון עם נועם שהייתה פנויה לעומת סתיו שהייתה עם דניאל.
דיברנו ודיברנו והיא אמרה שהוא חייב להזמין אותי לדייט שבוע הבא, אני מקווה.
אחרי כמה דקות של שיחה באתי הביתה ופתחתי את הדלת
"טמיר !! " צרחתי לו ורצתי לחבק אותו
"שניני " הוא חיבק אותי אחרי שקפצתי עליו כמו מפגרת
"התגעגעתי אח גדול "
"גם אני אחות קטנה, גדלת פשוט מדהים בחודש"
"חנפן" אמרתי לו ונקרענו מצחוק
"עוד מעט יש ארוחת צהריים, נחכה רק לטום שיחזור ואז נאכל בנתיים לכו תתעדכנו" אמא הודיעה בחיוך
הלכנו לחדר שלו וכמו ההרגל שלנו תמיד כל אחד נשכב על המיטה על הגב ומדברים.
"אז מה אחות קטנה איך הבית ספר, הכרת חברות חדשות , אולי חבר? "
"כמה שאלות מפגר" נתתי לו מכה קטנה בצחוק
"נו ספרי אבל אני מסתקרן"
"אחרי שנסעת כמה ימים הלכתי לבריכה עם כולם וראיתי 2 בנות שישבו בבריכה וראו שדי הייתי לבד בבריכה, הן נגשו אליי ושאלו אם אני חדשה, משם השיחה המשיכה והכרנו וצחקנו ומאותו רגע הפכנו לשלישייה כזאת, הן ממש מתוקות ושהגענו לבית ספר הן הכירו לי עוד המון המון אנשים חדשים, כולם שונים פה , לא כמו אז שכל אחד יורד על השני "
"אני שמח.. אבל מה עם חבר "
"אוויש נו טמיר, ישר חבר ? "
"את חושבת שאני לא רואה שאת מסמיקה, שפכי וספרי " הוא צחק
"הכרתי ילד בשם ליאור, הוא הבן של המנהל בבית ספר נפגשנו שהתנגשנו ודי צעקתי עליו ואז פתאום כמה דקות אחרי הוא נכנס לשיעור שלי והבנתי שהוא לומד איתי ואז דיברנו וביקשנו סליחה ומשם המשכנו לדבר ולדבר ולדבר "
"אוווווווווו " הוא עשה נשיקות באוויר
"עזוב אותי מה איתך ? איך בצבא? אין חברה ? "
"הכל מעולה אצלי , אין חברה יש מישהי בדרך אבל אל דאגה אחותי "

המשכנו לדבר ולדבר וצחקנו, עד ששמענו את אמא מתחילה לבכות.
ירדנו מהר מהחדר וראינו את אבא מחפש בעצבים את המפתחות של האוטו.
"מה קרה? " שאלתי
" זה היה חבר של טום , הוא עבר תאונה "
"הוא מה !? " טמיר אמר בקול רם
"כן, הוא נסע עם הרכב בירוק ומישהו בא באדום ופגע בו, הוא נפגע בינוני, הוא בדרך לבית חולים אנחנו נוסעים לשם "

מה !? היום נהרס ! טום בבית חולים וזה קורה דווקא שטמיר חזר !
מה ייקרה עוד היום מה ..?


תגובות (4)

מושלםם

11/07/2013 10:07

מהמםם תמשיכייי

11/07/2013 11:07

תמשיכייייייייי

11/07/2013 14:16

וואי ששני וליאור יהיו ביחד כבררר תמשכייייייייייי

11/07/2013 15:31
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך