תגיבו :)

בובה על חוטים- פרק 13

13/07/2013 870 צפיות 5 תגובות
תגיבו :)

מה !? היום נהרס ! טום בבית חולים וזה קורה דווקא שטמיר חזר !
מה ייקרה עוד היום מה ..?

תוך 5 דקות מצאנו את עצמנו באוטו אני אמא,אבא,טמיר ושרון.
באוטו שרר שקט מופתי כזה,אמא כל הדרך שתקה והייתה בלחץ,אבא נהג מהר,שרון ישבה מול החלון,טמיר באמצע בפלאפון שלו ואני מול החלון עם המוזיקה. פתאום השמיים לא היו כל כך בהירים וזה היה מוזר כי זה ספטמבר! . הרגשתי שהיום נהרס, אין מסעדה, אין כיף, אני מקווה שטום לא באמת נפגע קשה.
אחרי רבע שעה של שקט באוטו חנינו בחניה ואמא ישר יצאה בריצה לכיוון הבית חולים.אני וטמיר הלכנו מהר ואבא נשאר עם שרון שהלכו לאט. בדלפק הראו לאמא את המחלקת טיפול נמרץ והלכנו איתה ונכנסנו. ראינו את טום שהיד והרגל שלו בגבס והפנים חלקן מלאות בדם. אמא התפרצה בבכי וחיבקה את טום. טמיר אמר לו שלום שמלווה בכאב שככה רואים את אח שלו אחרי חודש ואני ? אני הייתי המומה מהמראה של טום ועמדתי בצד.
אבא נכנס עם שרון והרופא והוא התחיל להגיד :" אני מבין שאתם ההורים, אז טום הגיע אלינו לאחר תאונה עם שטף דם במוח,שבר ביד וברגל וחשש למכה בעמוד השדרה.הפסקנו את השטף דם,טיפלנו בשברים עם גבס ועכשיו נותר לחכות ולראות אם קרה משהו לעמוד השדרה."
אמא פרצה בבכי ונשקה את טום ואבא שאל :"ידוע איך התאונה קרתה, הוא היה חגור? "
"הודיעו לנו שהוא היה חגור אבל לגבי התאונה רק המשטרה יודעת או עדים, הם יגיעו לפה עוד מעט."
"הוא יהיה בסדר? " שרון שאלה בתמימות יתר.
"אני בטוח שהוא יהיה" הרופא אמר וחייך לכיוון שרון.
"בנתיים הוא במנוחה, הוא צריך להישאר לבד שחלק ייצאו ואני מקווה שאם אין כל כך משהו רציני תוך 3 ימים הוא משתחרר מהבית חולים."
"להביא למישהו קפה? מים ?" שאלתי
"כן תקני קפה לי ולאמא ותרדי עם שרון וטמיר תקנו משהו"
"אני לא רוצה לשתות כלום " אמא צעקה
"בטח שאת צריכה, תורידי לחץ שמעת מה הרופא אמר " אבא ניסה להרגיע ומהר נתן לנו כסף שנרד.
טמיר הלך לחדר להביא את הקפה ונשארנו אני ושרון לבד.
"הוא יהיה בסדר נכון ? " שרון שאלה בפנים כמעט בוכיות.
"ברור שהוא יהיה, זה טום הוא חזק וגיבור" חיבקתי אותה חזק והתפללתי שבאמת לא ייקרה לו כלום.

ישבנו אני ושרון חצי שעה וישר כתבתי בקבוצה שלי של סתיו ונועם בוואטסאפ :
אני :" אני לא הולכת למסעדה היום… "
נועם :" אוי למה ? "
סתיו :" חטפת מחלת האהבה או שמה ? "
אני :"טום עשה תאונה ואנחנו בבית חולים :( "
נועם :" מה ?! יאא מבאס, שנצ'י שלי יהיה טוב תעדכנו אותנו ! "
סתיו :" דיי ! איך זה קרה? והוא נפצע קל או יותר קשה? "
אני :" השוטרים אמרו שהוא עבר בירוק ורכב נסע במהירות שהיה אדום והעיף את טום עם הרכב מטרים ספורים והאוטו התהפך. טמיר שלח לי לפני 3 דקות ככה שהשוטרים אצלנו והם יאתרו את מי שהתנגש בו מהמצלמות אבטחה. הוא עכשיו נח יש לו שברים וחשש בעמוד השדרה, מקווים שיהיה טוב אני עם שרון למטה."
סתיו :" אויי שניצי שלי, אני בטוחה שיהיה בסדר, אם את רוצה היום לישון אצלי או משהו בכיף, הבית שלי פתוח לרשותך "
נועם :" כן סתיו צודקת, תרגעי יהיה מעולה בסוף, אני פשוט היום נוסעת לישון אצל סבא וסבתא שלי אם בא לך מחר בכיף שנבוא איתך לבית חולים או משהו אנחנו פה :) "
סתיו :" כן ברור ! "
אני :" תודה :) , אני מקווה שנוכל ללכת שבוע הבא לכלא למור, אני חייבת לסיים את העניין הזה כבר.
סתיו :" עזבי את מור המפגר, אח שלך בבית חולים, לכי תשטפי פנים ותעלו לחדר, תעדכני אותנו"
נועם :" כן אני אדבר איתכן, יהיה טוב שנצ'י שלי לכי לטום. "
אני :" צודקות, נדבר כבר מקווה לטוב ביי בנות… "

עליתי עם שרון לחדר היינו איזה שעה ואז אבא לקח אותנו הביתה ורק אמא נשארה.
טמיר הודיע שהוא צריך הארכת חופש כי אח שלו בבית חולים אז הוא נשאר לעוד שבוע ככה.
שרון הלכה להתקלח ואני ישבתי בחדר. פתאום הבנתי כמה שזה מפחיד שאח שלך בבית חולים למרות שהוא מעצבן הוא חשוב ואם ייקרה לו משהו אני לא יודעת מה אני אעשה.
פתאום קיבלתי הודעה :"גברת שני אם עוד לא יצאת למסעדה אשמח לשעשוע " זה היה מליאור.
"אני לא נוסעת למסעדה בסוף , טום עבר תאונה והוא בבית חולים "
הוא התקשר אליי ודיברנו והוא עודד אותי וניסה להרגיע אותי. הוא כזה מתוק !

אחרי שעה ככה אבא ואמא התקשרו לבשר לנו את הבשורות לגבי העמוד שדרה של טום.
הרופא אמר ש…


תגובות (5)

תמשיכייייי עכשיווו!!!!

13/07/2013 09:31

מהממממממם תמשיכיייי דחוףףףף!!!!!!!!!!!!!

13/07/2013 10:03

תמשיכי :)

13/07/2013 13:16

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

13/07/2013 15:38

תמשיכייי

13/07/2013 17:24
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך