תגייבו :)

בובה על חוטים- פרק 16

19/07/2013 1062 צפיות 4 תגובות
תגייבו :)

הוא ליווה אותי הביתה ונשק לי בלחי ואמר לי : " נתראה מחר כן ? "
"בטח" חיבקתי אותו ונכנסתי לבית.
זה היה היום הכי מדהים שיש.

"גברת שני עכשיו 9 וחצי את מוכנה להסביר לי איפה היית כל כך הרבה שעות ?! " אבא צעק עליי.
"אמרתי לך אצל נועם !! " החזרתי בצעקה.
"אז מתקשרים ואומרים אבא אני חוזרת מאוחר, לא שאני מתקשר ומתקשר ודואג"
"נו ראינו סרט לא ראיתי, פעם הבאה אני אחזור בזמן ואענה " ניסיתי להתחמק.
"טוב, אני מקווה שאכלת אצלה ארוחת ערב בכל זאת 9 וחצי "
אופס… אמרתי לעצמי .
"כן בטח…"
"טוב אז תעלי להתקלח ולהתארגן יש מחר בית ספר" הוא ציווה עליי.
אני ממש חזרתי רעבה, למה אמרתי שהלכתי לחברה? אני אתגנב למטבח שאבא יישן זה יהיה ב-10 וחצי ככה אולי לפני בתקווה.

נכנסתי למקלחת,התנקיתי מכל המחשבות של היום, מקווה שבאמת הוא לא ייספר לאף אחד,אני בשוק שהתנשקנו !
יצאתי מהמקלחת לבושה בפיג'מה,מסדרת את החדר והמערכת למחר ויש נכנסת וכותבת בקבוצה לנועם וסתיו :
אני :" אתן לא מבינות איזה אחר הצהריים היה לי !,ליאור כתב לי שהוא יודע על האונס, הייתי בשוק לא הבנתי מאיפה הוא יודע, איך ולמה ואז נזכרתי בגלל ההודעה בטעות הוא בירר על זה וגילה שזה נכון. רציתי למות והוא כתב לי שהוא מחבב אותי והכל ! תוך שעה היינו במצור, ישבנו וסיפרתי לו הכל, הוא היה הכי נחמד אליי והבטיח שהכל בסדר ואז…"
סתיו :" דייייייייי ! אומייגד נוו ומה קרה?"
נועם :" נו נו הפופקורן אוזל לי ! "
אני :" ואז בכיתי כי זה היה קשה, הוא חיבק אותי ומעך לי את הצלעות והבטיח שלא יספר בתנאי אחד, ממש פחדתי מהתנאי. הוא אמר בתנאי שאני אאפשר לו להתנשק איתי ! לא ידעתי מה לעשות זה פשוט קרה, הוא התקרב אליי ואני אליו והתנשקנו !! והוא אמר לי שהוא מחבב אותי ואני אמרתי שאני אותו אבל פשוט מוקדם לי חבר עכשיו ואני לא מכירה אותו מספיק.
הוא אמר לי שאני אכיר אותו ושבוע הבא דייט בקולנוע. המשכנו לדבר על החיים והכרנו עוד. חזרתי הביתה בהרגשה הכי מדהימה בעולם 1!
נועם :" יווווווווווווווווווווווווו אני בשוק, איזה מתוקים כבר חשבתי תהפכו לחברים. צודקת זה מוקדם תכירו עוד ועוד ואז יהיה לך חבר :) ! "
סתיו :" דיי איזה מאמי הוא ! הוא לא כזה סנוב כמו שחושבים, עשה בחירה נכונה :) "
אני :" כןן ! חחחחח ואני רעבה עכשיו, בכל זאת תירצתי לאבא שלי שהייתי אצלך נועם והוא חשב שאכלתי אצלך ארוחת ערב :( "
נועם :" גאון ! חחחח אם היית אצלי היית אוכלת גורמה הפעם, תתגנבי למטבח ותאכלי"
סתיון :"לכי למטבח שאבא שלך יישן"
אני :" אני כבר בדרך.. ואל תספרו על ליאור עוד "
סתיו :" נו ברור !"
נועם :" בטח שעוד לא ! "

ירדתי למטבח, היה כבר חשוך. אבא שכב במיטה וכמעט נרדם ושרון כבר הייתה בחלום החמישי לפחות ונראלי שטמיר בחדר במחשב.
התקדמתי בצעדי ענק בשקט למטבח, פתחתי אותו וראיתי פנקייקים. חיממתי ושמתי שוקולד והתחלתי לאכול.
"שני ? " מישהו אמר לי מהמדרגות.
"מה ? " קפצתי מהמקום.
זה היה טמיר הוא ירד, נשמתי לרווחה.
"לא אמרת שאכלת אצל נועם ? "
"גם קינוח אסור ? "
"שני…"
"לא הייתי אצל נועם טוב ? "
"ידעתי ! ספרי ספרי "
סיפרתי לו הכל והוא גם היה בשוק אבל עזר לי ודיבר איתי עד 11 וחצי ככה.
זה היה זמן איכות כיפי עם טמיר !
הלכתי לישון ולא שכחתי לפני זה לדבר עם ליאור .

בבוקר התעוררתי, התארגנתי, החלטתי שבא לי ללבוש חצאית אז לבשתי חצאית שחורה יפה עם חולצה צהובה ונעלי בובה שחורות. שמתי קרם בשיער והמשכתי להתארגן.
ירדתי לכיוון הסלון וראיתי את טמיר והתיק צבא שלו שם עם הבגדים. הוא חוזר לצבא ?
רק אתמול דיברנו ודיברנו וכבר היום ? אח שלו בבית חולים.
ישר צעקתי לטמיר וביקשתי לדעת למה הוא חוזר לצבא!
אז בוקר ברגל שמאל ?


תגובות (4)

יפההה,תמשיכיי

19/07/2013 03:14

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

19/07/2013 07:08

תמשיכיייי

19/07/2013 08:46

תמשיכיי

21/07/2013 12:00
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך