תגיבוו :)

בובה על חוטים- פרק 18

26/07/2013 829 צפיות 2 תגובות
תגיבוו :)

אחרי 5 דקות בערך הגיע הצלצול הגואל. התקדמתי לאט לאט לספסל מאחורי הבניין וחיכיתי לליאור.
הוא הגיע מאחוריי והתיישב.
הרגשתי פעימות,משהו לא רגיל אצלי.
קיוותי לטוב, חייכתי אליו והתחלתי לדבר, בהצלחה ליי !

"היי " מלמלתי והוצאתי חיוך קטן.
"היי" הוא השיב. הייתה הרגשה אפלולית,מסתורית ומוזרה.
"רציתי לדבר איתך…"
"אני יודע, אני מקשיב "
"תקשיב, אני לא יודעת באמת מה קרה לך,אני מרגישה פשוט שהתעלמת ממני כל היום אבל ממש,התחמקת בבוקר,בשיעור ספורט, אפילו בהודעות שאתה מייבש . למה ? עשיתי משהו ? "
"באמת שזו לא את זה אני. אני פשוט עדיין אחרי שסיפרת לי לא הכי מעכל, אני יודע שזה מוזר אבל אני מאוהב במישהי שאין לה חיים פשוטים מאז אותו מקרה . זה מפחיד אותי שנתקרב ממש ופתאום לא תבטחי בי , שאם אני אגע בך פתאום שנתנשק תתחילי להיזכר ביום הזה ופתאום תרתעי מזה, אני פוחד שאני אפגע בך עכשיו"
"למה לא אמרת לי ופשוט התחמקת ? אתה יודע מה זה עשה לי ? כל היום חשבתי על זה, כן אני יודעת שאתה מפחד וזה בטוח ולא קל לעכל שהילדה שאתה אוהב עברה טראומה ושעכשיו יש לה פחדים מחבר וכן אני מרגישה אלייך משהו שונה, שאתה לא הסנוב שהכרתי שנתקלנו במסדרון,אתה הילד הכי מדהים שמקשיב לי, עוזר לי ותומך בי ולמרות הכל אני סומכת עלייך ובוטחת בך,סיפרתי לך משהו שאני לא סיפרתי כמעט לאף אחד(חוץ מנועם,סתיו )"
"מה " הוא שאל
"כלום כלום… בקיצור אני רוצה להגיד לך ( החזקתי לו את היד פתאום והתקרבתי ) שאני אוהבת אותך וכן זה אולי מוקדם כי אנחנו מכירים רק שבוע אבל כן אני מרגישה שאתה לא איזה זבל, ושבחיים לא תעשה משהו כמו מור, אתה לא שותה ולא מעשן וילד חכם,אוהב,יודע להקשיב ומור שתה,עישן ומה לא? וזה הדליק אותי כנראה זה מה שקורה שעושים טעות, אבל אתה .." הרגשתי פרפרים בבטן,פתאום הלב פעם ופעם ופעם מהר כאילו רצתי קילומטרים.
"ששששש…." הוא עשה לי עם היד על הפה ופתאום נישק אותי !!!
הרגשתי פתאום שונה, בעולם אחר, כאילו שהכל מתחיל מחדש ואני מרגישה כמו ילדה קטנה.
"אני אוהב אותך " הוא אמר בביטחון מולי וחייך.
"גם אני אוהבת אותך " אמרתי לו.
"אני רוצה שנקדם את הידידות שלנו, נכון אנחנו מכירים שבוע אבל אנחנו נכיר עוד ועוד עכשיו ואני לא יכול לחכות לשישי עם הרגשות האלה"
"גם אני כבר לא יכולה רק יום ראשון ויש לי רצון לנשק אותך כל רגע ורגע, אני רוצה לקדם גם את הידידות"
"אז זה אומר שהסרט בשישי יהיה דייט כבר שאנחנו זוג נכון?" הוא חייך וצחק.
"וזה אומר שאפשר לשנות בפייסבוק למערכת יחסים ? " צחקנו והמשכתי לדבר.
זהו אנחנו חברים !!!

עברו הימים והימים עד שהגיע יום שישי, אני הכנתי טבלת ייאוש להגיע ליום הזה !!
מרוב זה שכחתי לכתוב ביומן שלי, כן אני בת 16 עם יומן אישי.
"יומני היקר,
השבוע הזה היה עמוס ומבולבל ומרוב זה שכחתי לכתוב לך, אני מתנצלת :).
זה התחיל שבראשון באתי בחיוך וליאור התחמק ממני, הוא הסביר שזה האונס שהפחיד אותו, אבל בסופו של דבר גרמתי לו לא להתייחס לזה והתנשקנו בבצפר והפכנו לחברים !!
חיכיתי לרגע הזה כל הזמן ! רצתי לספר לנועם וסתיו ושון, שון היה מתוסכל דווקא כאילו שזה הציק לו.
אבל בהתחלה לא התייחסתי לזה, הגעתי הביתה וטום הגיע הביתה והייתה שמחה בבית,התגעגעתי אליו וגם להצקות שלו למרות הכל. אחר הצהריים בא טמיר ואז באמת הייתה שמחה ונסענו למסעדה.
שם סיפרתי על ליאור ושאנחנו חברים,כולם שמחו והזמינו אותו אלינו לארוחת ערב.
זה היה היום הכי מדהים שיש ובמיוחד שדיברתי עם ליאור.
ביום שני היה בחן פתע באנגלית אבל הצלחתי בו והיה ממש קל ! אני וליאור הלכנו יד ביד בבית ספר וזה היה מוזר,אנשים בהו בנו וחלק היו קנאים וחלק פירגנו. חוץ מזה לא היה משהו מעניין.
יום שלישי שון דיבר איתי ורבנו, הוא אמר לי שהוא אוהב אותי גם מאז כיתה ח' ובכיתה ט' זה עבר לו וחזר אחרי מה שקרה לי, הוא דיבר איתי ודיבר והסברתי לו שאני לא אוהבת אותו והוא נפגע ועכשיו לא מדבר איתי. אני באמת מבינה אותו לאהוב מישהו שלא מחזיר בחזרה אהבה זה נורא ובמיוחד שאני מרגישה אשמה כל כך ובכיתי כל הזמן בבית על זה,הוא לא ענה לי בSMS או בפלאפון וגם שאר השבוע התעלם ממני ! לא ידעתי מה לעשות,הוא איתי בכיתה ולומד איתי מתמטיקה וקשה לא לדבר איתו,הוא הידיד הכי טוב שלי בנתיים.
יום רביעי כבר ירדו הסערות של שלישי והיה יום פעילות בבית ספר וגם זמן איכות עם נועם וסתיו בפיקניק אצל סתיו בבריכה ותיכננו את המסיבת בריכה שלה בשבת,מוזמנים מה נאכל וכו'.
בערב ליאור בא אליי הביתה לארוחת ערב כפי שההורים שלי רצו, הוא באמת קנה פרחים והביא לאמא שלי ! איזה חנפן קטן,אבל שלי ! הוא היה כל כך מדהים ההורים שלי התאהבו בו פשוט, ישר חתונה אמא אמרה וכולנו צחקנו .
יום חמישי היה דווקא יום נורמטיבי. היה מבחן בתנ"ך שהיה די קל,הלכתי למיכל חברה שלי מהכיתה, זאת שהייתה איתי במשחק מחניים ונשארנו ושנינו. היה ממש מצחיק,היא ממש מתוקה ומצחיקה,היא סיפרה לי על המורות ופדיחות שלהם. למשל שהמורה להיסטוריה פעם אחת ישבה על הכיסא ואז קמה ללוח והחליקה, כולם צחקו ! :)
היום הגורלי,יום שישי כמובן הגיע ועוד שעה הדייט שלי בא לקחת אותי,ברגל כמובן כי הקולנוע קרוב והוא רצה שנלך ביחד לבד. כל היום הייתי לחוצה,לא הייתי מרוכזת כמעט שכחתי שיש מחר מסיבה לסתיו ושכחתי כבר שרבתי עם שון שבאתי אליו בבוקר וחיבקתי אותו והוא הסתכל עליי בלמה? ואז קלטתי שאנחנו לא מדברים והוא הלך ממני…
אופ ! שון מעצבן,אני מקווה שלא יהרוס ומחר במסיבה אם הוא יבוא ולא יהיה ילדותי אני אדבר איתו !
טוב יומן יפה שלי אני צריכה לסיים להתכונן,נספר על הדייט אל תדאג.
ביי בייי :) "

על השעון הופיע השעה 8 ופתאום צלצול בבית, שרון פתחה את הדלת ועשתה פדיחות. יא אתה החבר של אחותי ועוד משפטים מפדחים.
היא אמרה לו שאני מסיימת להתארגן ושיעלה לחדר,מזל שסידרתי את החדר ושהוא לא ראה את כמות הבגדים שהיו זרוקים בכל החדר. זה בלי להחשיב את הנעליים שהיו זרוקות.
לבשתי שמלה בצבע ורוד בייבי יפה וגופייה שעלייה צווארון עם פנינים ונעלי עקב לבנות.
הרגשתי כאילו אני הולכת לאירוע,זה רק דייט ראשון אבל הרגשתי שאני חייבת להשקיע.
בגלל שיש לי אוזניים קטנות ולא בולטות ושהטבע היה לטובתי הרגשתי לעצמי לעשות קוקו גבוה מתוח יפה והרגשתי פתאום פרינססה מאוהבת.
הסתכלתי מול המראה וראיתי מישהו שונה, שני אחרת. מאוהבת ומשקיעה.
פתאום הייתה דפיקה בדלת.
"פתוח" אמרתי ובדיוק שמתי את האודם הורוד שלי.
"וואו את מדהימה "הוא אמר והיה בשוק שפתח את הדלת.
"אז תסגור את הפה ותבוא לנשק אותי " צחקתי
הוא נישק אותי וגרם לעצמו שהאודם נמרח לו על השפתיים .
"את כל כך יפה "
"מדבר החתיך" חייכתי והסמקתי.
הוא לבש גינס שחור עם חולצה כחולה יפה ונעליים שחורות והיה הכי חתיך בעולם.
ישבנו כמה דקות בחדר ודיברנו.
"שנלך?" הוא אמר .
"בטח " חייכתי אליו.

יצאנו מהבית שלי והתחלנו להתקדם לעבר הקולנוע,והשמחה כמעט חנקה אותי מרוב שהחיוך לא ירד לי מהפנים !


תגובות (2)

תמשיכייייייייי

26/07/2013 13:49

תמשיכי

27/07/2013 01:15
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך