בובה על חוטים- פרק 7

03/07/2013 958 צפיות 4 תגובות

מרוב התלהבות שלחתי הודעה לשון ורשמתי :" אני כבר רוצה לראות איך הבנאדם שאנס אותי סובל ייסורים איומים ומקווה שהמכתב אמיתי "
בום שלחתי.. וקיבלתי הודעה :" אנס אותך ? מה ? מי ..?" שלחתי בטעות לליאור !

מה אני עושה !? מה לשלוח ????

נקודת מבט ליאור :
הכנתי מערכת למחר,סידרתי את החדר,חשבתי על שני ובאתי לישון. פתאום קיבלתי הודעה וקיוותי שזה משני.. צדקתי. פתאום היה רשום : " אני כבר רוצה לראות איך הבנאדם שאנס אותי סובל ייסורים איומים ומקווה שהמכתב אמיתי"
מה ?! חשבתי לעצמי… שני נאנסה? היא צוחקת עליי ? מה קורה פה ?
ישר שלחתי לה :" אנס אותך? מה ? מי..? "
זרקתי את האייפון בצד וירדתי למטה לאבא שלי : " אבא, אני רוצה לברר פרטים על מישהי,אני יכול "
"אתה יודע שתיקים אישיים זה תיקים אישיים, למה ? "
"כי… שני שלחה לי הודעה מפחידה ואני רוצה לדעת אם זה נכון "
"מה היא שלחה? " הוא הסתקרן
"סתם…" מלמלתי
"אני לא יכול מצטער ליאור, לא מחטטים בתיק אישי"
עליתי מאוכזב לחדר וראיתי שהיא לא ענתה, זה מראה שיש מצב שזה לא בצחוק.
חיפשתי ישר באינטרנט שני יהלומי ומצאתי פתאום כתבה מלפני שנה ! היה רשום :" ילדה כבת 14 וחצי נאנסה ע"י חברה מור כהן ונמצאה יום לאחר מכן במקום נטוש באמצע היער. הילדה שני יהלומי הלכה לטיול עם מור כהן,החבר שלה ובסוף הערב מצאה את עצמה נאנסת באמצע יער שההורים לא מוצאים אותה ודואגים לה. "
את שאר הכתבה לא יכלתי לקרוא יותר. הייתי בשוק ! לא ידעתי מה לעשות פתאום, לרחם עלייה? לעשות כאילו אני לא יודע? להוציא ממנה מידע? פתאום קיבלתי ממנה הודעה :" מה ? אופס זה בדיחה רשמתי לידיד שלי"
הבנתי שהיא מנסה להתחמק ובצדק, עכשיו הבנתי למה היא עברה דירה , לא רצתה שירחמו עלייה שהיא מסכנה.

זרמתי איתה וצחקנו ודיברנו קצת ואז אמרתי שאני חייב לישון. לא באמת נרדמתי כל הלילה, חשבתי עלייה.. על שני. התחלתי לחבב אותה ביום אחד, היא לא מתחנפת אליי כמו כולן, היא שונה, לא אכפת לה מאחרים אבל זו מסכה בטוח. מאחורה היא פגועה,שבורה ומה לא ?
הרגשתי פתאום רגשות מוצפים אליה, אני מעדיף שזה יבוא ממנה הסיפור, אני אוציא את זה ממנה, אני בטוח.

נקודת מבט שני :
רק שייקנה מה שרשמתי בבקשה. יש ! הוא האמין.
אני לא רוצה שהוא יידע על זה, רק לא הוא.
הרגשתי שאני חייבת לדבר על זה ולספר אחת ולתמיד על האונס לסתיו נועם אז שלחתי להן הודעה :
"בננות שלי סורי על השעה, ישלי משהו חשוב לספר לכן וזה ממש חשוב, אני לא יכולה לשמור בבטן"
סתיו :" אז תלכי לשירותים ותוציאי מהבטן זה עוזר חחחחח "
נועם :" חחחחחח סתיו ! בטח שנצ'י שלייי מתי מחר ?"
שני:" יופי סתיו… זה באמת חשוב מחר אחרי בית ספר, אני רוצה לספר לכן משהו ושתבואו איתי לשם, זה עד הערב "
סתיו :" אל תלחיצי אותי וברור מצידי עד הלילה !"
נועם :" ברור ! ניפגש מחר לילה טוב יפות "
סתיו :" לילט קופות חיי "
שני :" לילה טוב מדהימות"

הלכתי לישון במחשבות, התהפכתי כל הלילה, חשבתי על שון, מור, ליאור, סתיו, נועם על הכל !
אני מקווה שזה ייחבר אותנו עוד יותר..

יום למחרת הגענו לבית ספר והכל היה רגיל, לימודים,ליאור ואני מדברים כרגיל,צחקנו,הכרתי עוד אנשים,לא רציתי להגיע לרגע שאני מספרת לנועם וסתיו שאנסו אותי , לא ידעתי איך להתחיל לספר להן.
בצלצול הביתה הלכנו אני נועם סתיו ושון למצור, המקום ששם יכלנו להיות לבד וזה נמצא ממש קרוב לבית ספר.
"אז ככה בננות.. אני ושון מכירים המון זמן מאז החטיבה, זה לא כל כך קשור אבל תכף תבינו הכל.."
סתיו :" פשש, אבל ספרי כבר קרציה , אני במתח ! " היא צעקה וחייכה
נועם : " נו ספרי.."

"אז ככה…….. אני לא באמת שני שאתן מכירות , החייכנית, המצחיקה, זאת שנהנית והחיים שלה מושלמים.. אני בעצם ילדה עם מסכה שמתחת שאני שבורה, פגועה עם צלקת גדולה.
נועם :" את מפחידה אותי מה קרה שנצ'י?"
" אני… נאנסתי שנה שעברה"

" מה ?!" סתיו ונועם צעקו ביחד והסתכלו עליי בהלם !


תגובות (4)

מושלםםםםםם

03/07/2013 16:55

תמשיכייי

04/07/2013 00:48

תמשיכי

04/07/2013 06:37

תמשיכייייייייייייייי

04/07/2013 06:57
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך