בובות – פרק 1

time machine123 03/09/2017 636 צפיות אין תגובות

אביטל לא ידעה מה יש לה ומה הקשר לכל הבחילות הללו לפרידה שלה ושל ספיר.
גבריאל גילה שהיא לא באמת חולה כפי שחשב בתחילה.
אלא ישנה סיבה לכך שהיא מרגישה לא טוב. הוא חייב לדעת מה עובר עליה.
היא לא דמיינה שספיר יעזוב אחרי מה שהיה בין שניהם באי.
ספיר באמת לא אהב אותה, כי כבר מתוך משחק הוא גרם לה לחשוב שזה אמיתי.
גבריאל היה בסופר וקנה ללא ידיעתה של אחותו ערכת בדיקת היריון.
הוא לא חשב הרבה וחזר מיד הביתה. אביטל הייתה המומה לדעת מה מסתתר בתוך הקופסה מסתורית הזאת.
" תיכנסי לשם מיד!" פקד עליה , היא נכנסה לתוך השירותים וסגרה את הדלת בטריקה.
כשאביטל ראתה בעיניה את שלושת הקווים הישרים. לא היה לה ספק שיש סיבה לכל הבחילות הללו.
היא הייתה מבוהלת וגם מחד מופתעת מהגילוי שהשאיר אותה בפה פעור לכמה רגעים.
אחר כך היא נפלה על ברכיה והתחילה לבכות בבכי תמרורים.
הוא פתח את הדלת לרווחה והביט בפניה החיוורות של אחותו. " מה קרה?" שאל אותה בעדינות כי הוא חשש בעיקר מה תהיה התגובה שלה לכך.
" אני.. אני בהיריון. יש שלושה קווים ישרים מה שמאשר את מה שפחדתי שעלול לקרות לי." קראה אביטל בבכי וגבריאל ניסה לנחם אותה.
" יש! ידעתי והרגשתי שזה מה שקורה לך, לא סתם הקאת והרגשת לא טוב כל הזמן הזה ולא עליתי על זה שאת בהיריון." אמר לה וחייך כי זה משמח אותו שסוף סוף יהיו לו אחיינים.
" אני רואה שזה מצחיק אותך. כי אותי זה ממש לא. " קראה בהתפרצות זעם.
גבריאל תמך בה והיא חזרה לשכב במיטה לא מפני שהיא הייתה חולה או לא הרגישה טוב.
היא נזכרה שוב בפרידתם הקצרה ושספיר אמר שהוא העדיף שהקשר יסתיים כאן ושהגיע העת לתום הקשר הזוגי ביניהם.
" את בסדר?" שאל אותה גבריאל בדאגה כי הוא נתקף פחד שהיא עלולה לעשות משהו לעובר שנמצא בתוכה.
" כן , אל תדאג. אני לא אעשה שום הפלה. את הילד הזה אני אגדל בעצמי ואהיה אימא חד הורית. מה הבעיה? אמשיך עם קריירת הדוגמנות שלי." הוסיפה אביטל בהשלמה והתנגדה לכך שספיר יחזיק בזכות בכלל להיות אבא של הילד הזה שעתיד להיוולד בעוד כמה חודשים.
" אין שום בעיה. אבל את שוכחת את העובדה שהוא האבא של הילד שלך ושאין לך שום זכות לקחת ממנו אותו ובטח שלא לגדל אותו בעצמך. " נזף בה גבריאל .
אביטל הביטה בו במבט מבויש. אחרי שספיר זרק אותה כדבריה . אין לו שום זכות שהוא יכיר בעובדה שזה הילד שנוצר מפרי אהבתם ועל שניהם לגדל אותו ביחד.
" ספיר סיים מהר את הקשר שלנו ונתן לי להבין לבד שהוא לא אהב אותי באמת כמו שחשבתי. לכן זו הסיבה שלא מגיע לו לדעת שזה הילד שלו." קראה אביטל בציניות פגועה.
ספיר בילה את הלילה האחרון עם קשת , דוגמנית על מתחילה בצעדיה הראשונים לעבר עולם הדוגמנות.
הוא היה שיכור כלוט וידע כי הוא עלול לבגוד באביטל.
הוא שכב אותה על אף הידיעה שאביטל כבר לא איתו, ושהיא בטח כבר שכחה אותו . הוא לא ידע ולא תיאר לעצמו שאביטל הייתה בהיריון ממנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך