בובות – פרק 11

time machine123 10/09/2017 556 צפיות 2 תגובות

ספיר התחיל לחשוב איך הוא יספר לקשת שאימא שלו מוציאה אותה מהקמפיין בגלל שהיא לא מתאימה ושהתמונות גרועות. כך הוא ישבור את הלב שלה ואת החלום היחיד שיש לה : להיות דוגמנית.
באותו הרגע , כאילו הנבואה התגשמה והיא דפקה על הדלת.
מה להגיד לה? הוא הביט במראה ואז חייך חיוך לעצמו.
היא הדביקה לו נשיקה על השפתיים.
" נו , התמונות הגיעו?" שאלה בלי קול .
ספיר הנהן והביט בה במבט חסר הבעה.
" אתה נראה יותר קפוא מאיש הקרח. התמונות הגיעו או לא?" שאלה שוב והמתינה לתשובתו.
" כן , " אמר בלי קול , הוא התחיל לספור את הדקות מפאת הלחץ.
" קשת ,התעוררה בעיה לגבי התמונות שצילמת לקמפיין, אימא שלי אמרה לי שההחלטה שלהם הייתה שאת לא מתאימה לפרויקט שצולמת אליו , הם כבר בחיפושים לגבי מציאת דוגמנית חדשה. אני מצטער שככה זה יצא , אבל אימא שלי לא רוצה לייצג אותך עוד." אמר ספיר את גזר הדין של קשת
קשת נראתה כמי שעומדת להתעלף. איך זה יכול להיות שהחלום היחיד שהיה לה מתמוסס לנגד עיניה.
" אתה לא רציני!" קראה קשת בכעס. עיניה ירקו ברקים.
" אתה מוכן להסביר מה הביא אותה להחליט שאני אהיה בחוץ? כי אני לא מבינה! אני באמת לא מבינה איך היא מעיפה אותי משם!" אמרה קשת וכיססה את ציפורניה בעצבנות.
היא רתחה מזעם.
" אני לא יודע , טוב? היא אמרה שהיא עשתה כמיטב יכולתה! אין לי מושג מה הביא אותה להחליט כך. תפנימי , קשת אין לך מקום ב" אלמוג דוגמנות." אמר לה וניסה להרגיע אותה.
אבל קשת כבר כעסה כהוגן. היא הרגישה ששכחו אותה.
" תסדר את זה , בבקשה. עד מחר אני רוצה לשמוע שאמא שלך הכניסה אותי בחזרה לרשימה כדי שאדגמן." ביקשה ממנו, אך כבר היה מאוחר מדי לתקן את מה שנעשה.
" אני מצטער , קשת אבל בשבילך כבר מאוחר מדיי." ספיר ניפץ לה את התקווה האחרונה שהייתה לה לגבי הקמפיין שהיה אמור להיות שלה.
" אז אני ואתה סיימנו כבר. אין לנו על מה לדבר." הוסיפה קשת בעצבנות , והוא יצא בעקבותיה.
" נו , את לא צריכה לקחת הכול ללב , זה רק קמפיין בחייך. אין מה לעשות." הוא צעק לעברה אבל היא פשוט התרחקה משם מהר ככל האפשר.
ספיר נשאר עצוב ובודד , בגלל שעכשיו הוא לא ידע איך לתקן את מה שנעשה והיא תפסיק לכעוס.
קשת נכנסה כמו רוח סערה לתוך המשרד של אלמוג בשעה שהיא ניסתה לסדר את מחשבותיה לשווא.
" אפשר לדעת למה אני תמיד אחרונה לדעת את כל זה??" אמרה קשת בפנים אדומות.
אלמוג הייתה המומה. " מה , ספיר סיפר לך על שאת לא מתאימה לקמפיין שלי. אני מצטערת , אבל התמונות שלך יצאו על הפנים!" אמרה לה ורמזה שהיא צריכה לעזוב.


תגובות (2)

תמשיכייי

11/09/2017 13:24

טוב. אני אמשיך

11/09/2017 16:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך