בובות – פרק 14

time machine123 12/09/2017 499 צפיות אין תגובות

דניאל הסתכל סביבו בחוסר ישע. איך הגופה של קשת הגיעה לכאן והכי חשוב למה היא נמצאת במשרד של אלמוג.
באותו הרגע , ספיר התקשר אליו כדי לוודא שקשת נמצאת אצל אימא שלו.
" תשמע , אני נמצא איתה. זאת אומרת קשת. הבחורה כבר לא בין החיים. מישהו פשוט רצח אותה והניח את הגופה שלה כדי להפליל את אמך במותה. קשת שלנו גוססת ברגעים אלו." אמר דניאל כמעט בבכי והפלאפון שספיר אחז בידו נפל לרצפה.
" מה? אני מיד בא! ומה עם אימא שלי?" הוא שאל בדאגה.
" אימא שלך עומדת להיכנס לכלא . מדובר בסיפור מאוד ארוך . כדאי שתבוא במהירות, החברה שלך פשוט שוכבת פה עם עיניים פקוחות. קשת , אל תדאגי. ספיר בדרך לפה. אני לא עוזב אותך עד שהוא יגיע לפה." אמר לה וליטף את שערה.
ספיר יצא מהדירה שלו והוא נכנס לתוך המכונית ונסע משם לכיוון סוכנות הדוגמנות " אלמוג דוגמנות".
כאשר הוא נכנס למשרד. ספיר ניגש אל קשת המתה ולקח אותה לחיקו.
" קשת , קשת! את לא יכולה למות! אמרתי לך שאני אסדר בשבילך את הכול רק כדי שתהיי מאושרת! אלוהים , מה עשו לך? מה הבן אדם הזה עשה לך? אני כאן , אהובה שלי . בבקשה תקומי אנחנו חייבים לדבר עם שונית ואברי כדי שתדגמני אצלם. למה את לא מדברת? תגידי לי שהכול בסדר , קשת.." הוא דיבר אליה אבל היא כבר לא הגיבה . ליבה של קשת גווע.
דניאל הביט בספיר השבור בעצב . " אין מה לעשות , ספיר. קשת מתה. אני אתקשר לאמבולנס." אמר וחייג במהירות כדי להזמין אמבולנס שיבוא לפנות את הגופה מהמשרד.
כשהצוות של מד"א בא לפנות את גופתה של קשת , הם ביקשו מדניאל וספיר לצאת לדקה.
" אבל אני רוצה להישאר לצדה!" קרא ספיר בלב שבור. " תנו לי להיות לידה ברגעים האחרונים של חייה." ביקש בקול בוכים.
" שעת הפטירה של קשת דהן: שש וחצי סיבת המוות : אין לנו מספיק פרטים כרגע אבל שנברר , אנחנו נהיה איתכם בקשר." הוסיף הנער שפינה את קשת והניח אותה על האלונקה.
ספיר מלמל משהו לא ברור , וברגע הזה הוא רצה להיות הכי קרוב לקשת. לחבק אותה ולנחם אותה היו הדברים הכי אהובים עליו.
עכשיו עוד בן אדם שהוא אהב כל כך , הלך לו ככה מבלי שהוא שם לב.
" עכשיו ספר לי מה קורה עם אימא שלי!" ביקש ספיר ללא קול כי הוא היה שבור ממותה של קשת.
" בא לפה פקח משטרה וביקש מאימא שלך להתלוות איתו לתחנת המשטרה. אני לא יודע בדיוק את הפרטים המדויקים לכך. אבל נברר למה היא נמצאת ומי התלונן עליה. נראה לי האשימו אותה בגין סחיטה ואיומים לא הבנתי על מי מדובר , אבל הבנתי כנראה שמישהו ביקש ממנה לחשוף את העבר שלה אם היא לא תיגש למשטרה ותספר בעצמה על אודות עברה. אז הוא יחשוף אותה בעצמו." הוא הסביר באריכות.
" מי שונא כל כך את אימא שלי שהוא רוצה לראות אותה מאחורי מנעול ובריח?" תהה ספיר בקול והביט על דניאל בחוסר הבנה.
" אני באמת לא יודע, אני בטוח רק בדבר אחד: שאני לא אתן לה להתמודד לבדה מולם." קרא דניאל בנחישות.
אלמוג התיישבה אל מול החוקרים ולא ידעה במה להתחיל. לא היה לה ברור מי רוצה לראות אותה שבורה לרסיסים.
" תראה , אין לי מושג למה הבאתם אותי לפה." אמרה בבכי.
"את זה תגידי לשופט!" קרא בהחלטיות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך