בובות – פרק 14

time machine123 24/08/2017 532 צפיות אין תגובות

דניאל חשף את השרטוטים של השמלות בלון שעיצב. העיצובים שלו היו יוצאים מן הכלל.
" כל הרעיון בתצוגות האופנה הבאות שנעשה, שהמאפר יאפר את הדוגמנויות שלנו כמו בובות , עם הרבה סומק והרבה צבע. וגם אני רוצה שכל אחת מהן תלבש את השמלה שעיצבתי. אני אמשיך לעמוד לצידך כי את באמת זקוקה למישהו שירים אותך מכל הכאב הראש הזה שנקרא " אלמוג דוגמנות." קרא דניאל בחום ואלמוג חייכה אליו ממקומה.
" תודה לך , דני יקירי. אני לא יודעת מה הייתי עושה אילולא לא היית פה." הוסיפה ברגשות תודה.
" בלעדיי לא היית קיימת , והסוכנות שלך הייתה נסגרת מזמן. מה קרה לך , אלמוג!" שאל בקול מלא דאגה.
דמעות הופיעו בקצה עינה והיא התחילה לבכות.
" מישהו מאיים עליי שהוא יחשוף את העבר שלי ויגרום לכך שהסוכנות תיסגר לעד. זה כל כך מפחיד. כולל ההעלמות של ליאל , עד שנודע לה האמת על כך שאני האימא הביולוגית האמיתית שלה. מישהו דאג כנראה לחפור לי בור מאוד עמוק." אמרה אלמוג בקול שבור.
פתאום הטלפון צלצל , ובשנייה שאלמוג קפצה לענות.
" אלמוג, מצאנו את ליאל גואטה המכונה " המלאך" וכנראה נשמעה לפתע ירייה ובה נפגעה האויבת מס' אחת של ליאל , מיטל מי שרצתה לקבל את הפרויקט ואז שהיא שמעה שליאל היא הבחורה המאושרת שזכתה בצילום קטלוג ביחד עם פייר , החליטה לנקום בה ולחטוף אותה." אמר האיש שמצא את ליאל.
אלמוג לא ידעה את נפשה מרוב שמחה.
" איזו בשורה טובה. אני שמחה לשמוע שמצאתם אותה. אין מאושרת ממני בעולם. הבת שלי תחזור למקום שהיא הכי תהיה בטוחה בו." הוסיפה אלמוג בנימה עניינית.
" טוב , גברת אלמוג לוי , אני אאחל לך לילה טוב והמשך שבוע נעים." אמר האיש וסגר את השיחה עוד לפני שאלמוג הספיקה להשחיל עוד מילה.
" דניאל , מצאו את ליאל שלנו, אתה לא מאושר. לא רצית למצוא אותה, לא?" הוסיפה אלמוג בשמחה.
דניאל היה המום אך עם זאת הוא הרגיש מאושר שסוף סוף מצאו את ליאל אחותו. הוא נאנח מתוך הקלה כי עברו עליו ימים לא פשוטים.
" וואו , אני לא מאמין. מצאו את ליאלי. אני מקווה שהיא תהיה בסדר." אמר דניאל כלא מאמין והביט באלמוג הנרגשת.
הוא קם לעברה ורצה רק לחבק אותה אך היא סימנה לו שהכול יהיה בסדר.
" אז איפה היינו?" שאלה אלמוג בבלבול.
" דיברנו על האיפור של הדוגמניות שלנו ועל כך שהן יהיו לבושות בשמלות המעוצבות על ידי. ועל כך שהן צריכות להידמות לבובות . כולל השבריריות והעדינות נפש שלהן." הוסיף דניאל וחייך .
מיכאל עבר על כל ההודעות הקוליות בפלאפון שלו , והיה כתוב 5 שיחות שלא נענו , והשם של אביטל הופיע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך