בובות – פרק 16

time machine123 27/08/2017 577 צפיות אין תגובות

כשליאל הגיעה לסוכנות " אלמוג דוגמנות". כולם נכנסו לכנס דחוף בחדר הישיבות.
ליאל לא אהבה את כל תשומת הלב המיותרת הזאת. אם היא הייתה יודעת שעורכים כזאת מסיבה לחזרתה אז ייתכן שהיא הייתה לוקחת את רגליה ובורחת משם.
היא רצתה להגיד " עזבו אותי עכשיו אני רוצה להיכנס לישון במיטה . תודה על כוונתכם לערוך לי מסיבה אבל אני לא אוהבת למשוך הרבה תשומת לב." אבל היות והיא הייתה שרויה בהלם. היא שתקה ולא הוסיפה דבר.
בסוף המסיבה , גבריאל הגיע כדי לראות את ליאל . הוא שמח מאוד שהיא חזרה בריאה ושלמה.
כי כשהוא ראה אותה , חזרה לו התקווה שהם יוכלו להיות ביחד.
גם אביטל הגיעה למסיבה לכבודה , גם מיכאל הגיע אבל עם מישהי אחרת.
מבטיהם הצטלבו , מיכאל עדיין אהב את אביטל אבל מכיוון שהיא בגדה בו, הוא לא רצה לסלוח לה על כך.
אביטל שראתה שמיכאל התבונן בה כל הזמן בשעה שהוא רקד עם מישהי אחרת , הזמינה את דניאל כדי שירקוד איתה.
אביטל התנתקה מדניאל במהירות , היא רצתה רק ללכת מכאן ולא לראות את מיכאל עם מישהי אחרת.
מיכאל שראה שהיא ברחה , הלך בעקבותיה כדי לנסות לעצור אותה.
הוא רדף אחריה עד שהיא נכנסה לתוך המכונית.
"לא הספיק לך כשגירשת אותי מהבית?" קראה אביטל בציניות פגועה.
מיכאל הוציא אותה משם והתבונן בה ממושכות.
אביטל לא הבינה למה הוא הביט בה ככה.
היא הייתה נבוכה מדיי.
" היית יפה כל כך עד שהתחשק לי לטרוף את הפה שלך בנשיקות!" החמיא לה ואביטל נעשתה נבוכה עוד יותר.
סומק רב על בלחייה , היא התחילה להרגיש שפניה מאדימות שוב.
מיכאל הצמיד אותה אליו, והחל ללטף את שערה ואביטל קצת הרגישה לא בנוח.
" מיכאל , אני.." היא ניסתה לומר אבל הוא קטע אותה וטרף לה את הפה בנשיקה .
דניאל יצא משם כדי לחפש את אביטל , ואז הוא ראה שהם מתנשקים. הוא כמעט צרח משמחה ומאושר, אבל זכר שאביטל ומיכאל עלולים לשמוע אותו.
ידעתי שמתישהו שני אלה יחזרו להיות ביחד. הוא התעודד ובמחשבות השמחות האלה הוא חזר אל המסיבה שבדיוק הסתיימה לפני כמה דקות ספורות.
הוא שמח שהעניינים הסתדרו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך