בובות – פרק 17

time machine123 26/09/2017 561 צפיות אין תגובות

ספיר ולונה ניתקו והביטו אחד על השנייה. לונה התבוננה בספיר והרגישה חשמל בכל גופה אך היא לא הייתה מסוגלת להודות בכך שהוא מצא חן בעינייה.
" לא ! מה אנחנו עושים?! למה נישקת אותי בלי לבקש רשות?" שאלה לונה והביטה בו בבהלה.
" תירגעי , זו הייתה נשיקה מדהימה. אני נהנה לנשק אותך כי השפתיים שלך רכות . איך שאת יודעת לנשק." אמר ספיר בחיוך מאוהב והוא ליטף את שערה קלות.
"אני לא יודעת מה לומר.." אמרה לונה ורמזה שהיא צריכה לבדוק מה עם סבסטיאן ולהרגיע אותו שלא קרה כלום עם ספיר.
" אה , הגעת? מה קרה , לא מתאים לך להיות איתי אז עברת לצד השני? אני בסך הכול קנאי. מה , אסור?" הטיח בפניה .
לונה התבוננה בו ברוך . " זה נכון שכעסתי עלייך , אבל גם מה שאמרתי שאיכזבת אותי לא טעיתי בזה , כי אני באמת מאוכזבת ממך. אבל אני רוצה שנמשיך כזוג." אמרה אחז בה.
" אני רואה שסוף סוף חזר לך השכל למקומו . פעלת בהיגיון. לא סתם את מצאת חן בעיניי. את קסם מהלך ואני רוצה להגיד לך שגם טעיתי.." אמר סבסטיאן בחיוך מקסים .
" מה הבנת?" שאלה לונה בטון סקרני.
" שאותך אני הכי אוהב ." הוא אמר והוא השתיק אותה בנשיקה.
ספיר שעבר במסדרון באותם הרגעים , הסתכל עליהם ועצב נשקף מעיניו.
אז היה משהו שתפס את מבטו , האיש המוזר ההוא עם תחפושת ליצן. הוא התנהג מוזר כאילו הוא מסתיר משהו אפל.
ספיר עקב אחריו במבטו , הוא היה נחוש לגלות מה הוא הסתיר.
" עכשיו אף אחד לא ידע את האמת על הירצחה של קשת." אמר ברשעות וצחק לעצמו , הוא לא הבחין שספיר עקב אחריו.
ספיר המשיך בדרכו כדי לגלות אם אותו האיש היה הרוצח של קשת והוא ידאג לכך שהאמת תצא לאור , במוקדם או במאוחר.
כאשר התחפושת הורדה , והסיר את האיפור. הוא חזר להיות האיש שרצח את קשת.
" עכשיו אני אהרוג אותך , לונה!" דיבר האיש אל ההשתקפות של המראה.
כשספיר שמע שהוא התכוון להרוג את לונה , לא היה לו ספק שהוא מצא את הרוצח האמיתי של קשת.
" רוצח! רצחת את קשת ועכשיו אתה רוצה גם לפגוע בלונה? אני לא אתן לך לגעת בשערות ראשה." אמר ספיר והיה מאושר שתפס אותו סוף סוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך