בובות – פרק 18

time machine123 27/09/2017 582 צפיות אין תגובות

" זה אתה שרצחת את קשת , עלוב נפש ופחדן. רצית לטשטש את הראיות שמוכיחות שאתה הרוצח האמיתי של קשת ולהפליל את אימא שלי , אז יש לי חדשות בשבילך. לא הצליח לך." הטיח בפניו האשמות ואז הוא מצא משהו חשוד אצלו שעוד יותר הבעיר את כעסו , הוא מצא מברשת איפור ותכשירי איפור יוקרתיים. מאיפה האיש ההוא השיג את כל האיפור? התחוור לו שהוא בעצם איפר את קשת באיפור לייצני בשביל להגיד שזה לא הוא.
" זה לא אני שרצחתי את קשת , זאת אימא שלך ." הטיל האיש את האשמה על אלמוג כי רצה להעלים את הראיות.
" אה , בטח אני ממש מאמין לך . לך להמציא למישהו אחר שאתה לא אשם. כל הראיות מראות ומוכיחות את האמת, למה אתה משקר בלי אפילו להתבייש? תסתכל לי בעיניים ותגיד לי את האמת!" הוסיף ספיר בעצבנות.
האיש התקרב אל ספיר והצמיד אותו לקיר " תקשיב למסר טוב טוב כי אני לא אגיד אותו עוד הפעם , תשמור היטב על לונה. מה דעתך שתשגיח עליה שלא תפחד בימים האחרונים של חייה?" איים על ספיר בכך שהוא ירצח את לונה.
מה הוא יעשה עכשיו ? עליו להישאר רחוק ממנה רק שלא יקרה לה כלום.
הוא ניסה להסדיר את נשימותיו. עליו להזהיר את לונה לפני שיהיה מאוחר מדיי.
" אתה חולה נפש! לא אתן לך בשום הון שבעולם לפגוע בלונה! שמעת?" ענה בכעס ואחז בשולי חולצתו. אלמוג יצאה במטרה לחפש את ספיר כי היא התפלאה לאן הוא היה יכול להיעלם.
לונה וסבסטיאן הגיעו למקום המחבוא הפרטי שלהם. סבסטיאן אחז את פניה בשתי ידיו ונישק אותה באריכות.
הוא הפשיט ממנה את הכותונת המשי הלבנה . בזמן שהוא לחש באוזנה " את מטריפה אותי!" קרא והמשיך לנשק את כל גופה.
" אתה מבטיח שתשמור עליי מכל משמר?" שאלה לונה בחשש . סבסטיאן חייך אליה וליטף את לחייה ברכות. הוא המשיך לנשק אותה .
" בטח שאני אשמור עלייך , יקרה שלי!" לחש באוזניה . " אני אוהב אותך מכאן עד הירח ובחזרה." אמר בחיוך מאוהב.
זה היה הלילה שבו הם עשו אהבה לאור נרות .
" אני מבטיח לך שהקנאה לא תהיה חלק ממני , כי אני רוצה שאת תהיי בחיי. אני בוחר בך , אהובתי." אמר לה והיא חייכה במבוכה.
לונה החלה לבכות בשקט , סבסטיאן הפסיק לנשק אותה והדליק את מנורת הלילה.
" מה קרה ?" שאל בדאגה.
" מדאיג אותי שאני לא אדע מי הרוצח האמיתי של קשת. זה מטריף אותי לדעת שהוא מסתובב חופשי כאילו כלום. זה יכול להיות מסוכן אם בטעות הוא ירה במישהו." אמרה לונה בקול שבור.
" אל תדאגי , אהובתי. אני אדאג אישית שלא הוא יתקרב אלייך. אנחנו נמצא את הרוצח של קשת ונמצה איתו את הדין שמגיע לו." אמר לה בחיוך ונישק אותה .
אלמוג הבחינה בספיר שהחזיק באיש שהתחפש לליצן והיא חשבה בהתחלה שהוא מתנכל אליו סתם.
" תעזוב אותו , ספיר . למה אתה מתנכל אליו?" ניסתה אלמוג להפריד את ספיר מלחנוק את האיש ההוא.
" אימא , הוא מסוכן לנו. האיש הזה רימה את כולנו כשבעצם הוא התחפש לליצן שרוצה לתת פיצה לכל באי ההלוויה , אבל אותי לא מסדרים בקלות." הצהיר בפני אלמוג את האמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך