בובות – פרק 18

time machine123 28/08/2017 536 צפיות אין תגובות

אביטל הייתה עצובה כששמעה שספיר אמר שהוא ארז את כל תכולת תיקו כדי לחזור לארץ בהקדם האפשרי.
גם כי האי הוא האי הכי יפה שהיא ראתה בחייה. האי היחיד שנשא חן בעיניה גם בעיקר בשל העובדה שהיא הייתה עם ספיר וחוותה איתו רגעים בלתי נשכחים.
אביטל התמלאה עצבות , כזאת שלא יוצאת מהלב לעולם.
ספיר פירק את האוהל שהוא הביא אותו למסע פה באי בפעם השנייה שהוא היה פה והוא תמיד היה קופץ על ההזדמנות לבוא לאי האוסטרלי כל פעם מחדש. לא יזיק לאביטל לבקר פעם נוספת באי הזה.
\" אני אתגעגע מאוד למקום הזה,\" אמרה אביטל בתחושת געגועים לאי האוסטרלי שרק לפני כמה שבועות שנאה את הרגע שבו חלקה אותו עם ספיר.
תוך פחות משעה הם היו בשדה התעופה.
\" אל תדאגי , אני אטוס איתך עוד הפעם ושוב נצלול לתוך מי הים הצלולים. זוכרת שהכרחתי אותך להיכנס לים בכוח.\" הוסיף ספיר וצחק.
\" זה לא מצחיק.\" הרצינה אביטל לפתע כששמעה את קול ההכרזה על המטוס הראשון שיוצא בדרכו אל ארץ ישראל.
מרגע שהתחיל המטוס את דרכו השמיימה , אביטל סגרה את הפה שלה ולא דיברה יותר .
ליאל וגבריאל אכלו ביחד ארוחת ערב לאור הנרות.
זה היה הערב שבו גבריאל החליט שהוא יהיה עם ליאל , לא משנה מה יקרה.
הוא התקרב אליה עוד יותר והיא נרתעה כאשר היא הבחינה במגע שלו בידה.
ליאל רק צעקה \" תפסיק!\" כי היא לא יכלה להיזכר בכל פעם שפייר הדוחה הזה נגע בה בכל מקום ללא רשותה.
ליאל קמה בפתאומיות וקטעה את הרגע היפה הזה שכמעט קרה ביניהם. איך שהוא מפספס את הנשיקה הזאת בכל הזדמנות?
הוא נאנח מתוך אכזבה קלה , וקם ממקומו כדי לארגן את הדירה לקראת בואה של אחותו חזרה לארץ.
בדרכו אל המכונית , הוא עצר מודהם מכך מי חזרה לארץ. זאת הייתה זוהר. אוי לא , הוא צריך לברוח מכאן מהר ככל יכולתו.
הוא נכנס לתוך המכונית ונסע משם לדירה כל עוד נפשו בו.
האם זאת הייתה היא? הוא ידע שהוא היה צריך להבהיר לה את העניינים אחרת היא תנקום בו ובליאל.
עודו המום מן המחשבה שהוא לא רצה בשום אופן להיתקל בה מחדש.
לא בה ולא באחותה. לא עם מי אף אחד מהמשפחה ההזויה של זוהר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך