בובות – פרק 20

time machine123 03/10/2017 696 צפיות אין תגובות

ספיר לא פצה פה . לונה רק חייכה אליו והתיישבה לידו. איך הוא יגיד לה שנגזר עליו הדבר הקשה ביותר שאפשר לעשות , להתרחק ממנה כדי שהיא לא תיפגע כמו שאחותה נפגעה.
הוא הולך לפגוע בה ממש דווקא ברגע שהוא התאהב בה.
מה עוד צריך בשביל לומר שתתרחק ממנו כי יש מישהו מאיים על חייה?
ספיר המשיך בשתיקתו עוד כמה רגעים. לונה חיבקה אותו ואמרה לו : " לא תגיד לי מה עובר עלייך?" אמרה ואז ספיר היה הראשון ששבר את השתיקה.
" לונה , אני מבקש ממך שאת תתרחקי ממני . לא כדאי לך להיות איתי. זה מאוד מסוכן. זה יכול להיות להיגמר מאוד רע אם אנחנו נהיה ביחד, את מבינה למה שאני מתכוון?" קרא ספיר בעדינות.
החיוך נמחק מהר ללונה מהפנים. " מה זאת אומרת אנחנו לא יכולים להיות ביחד?" שאלה כשדמעות של צער הופיעו בעיניה.
" מה ששמעת , חייך בסכנה ממשית ואת צריכה להתרחק ממני . לא חשוב מה ולא משנה למה. העיקר שאת תהיי בסדר." אמר ספיר בזמן שלונה התפרצה בבכי תמרורים , בכי שמעולם לא הכירה ושרק עכשיו היא תפסה שהיא מאבדת את ספיר.
" מי אמר לך להתרחק ממני?" שאלה לונה , אחוזת פאניקה ובדיוק אז הופיע סבסטיאן.
" אני רואה שאת לא מפסיקה להתעניין בו, קורה ביניכם משהו? ספרי לי את האמת!" התעניין סבסטיאן.
" לא , שום דבר לא קורה בינינו , אתה יכול להיות רגוע." הוסיפה לונה ויצאה עם סבסטיאן ואפילו לא אמרה שלום לספיר.
כשלונה וסבסטיאן עזבו את חדר ההלבשה , ספיר התחיל לפרוץ בבכי תמרורים.
אילולא היא הייתה יודעת כמה שהוא אהב אותה כל כך.
טלפון הנייד שלו צלצל, זו הייתה המשטרה. הוא לא הבין בהתחלה על מה מדובר.
" תראה , אנחנו מתקשרים אלייך שנודע לנו שקשת הייתה בשלבים הראשונים של היריון , וכנראה זה היה צריך להיות הילד שלך . לצערנו , הילד גם מת בדיוק שקשת נרצחה בדם קר." אמר הפקיד המשטרה וספיר רצה לצעוק עד השמיים מרוב כאב.
" מה? באמת קשת הייתה בשלבים הראשוניים של ההיריון? אני והיא עשינו אהבה רק פעם אחת . איך יכול להיות?" הוסיף ספיר בצער.
פקד המשטרה סגר את הטלפון עוד לפני שספיר רצה להשחיל איזושהי מילה או חוט , השיחה נותקה בדיוק כשהמילים עמדו על קצה הלשון.
ספיר היה המום מהידיעה שקשת הייתה בהיריון ממנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך