בובות- פרק 4

time machine123 05/09/2017 665 צפיות אין תגובות

אביטל לקחה נשימה קלה ואז אמרה: " נו , תספר לי מה עם ליאל! בבקשה?" קראה אביטל בחוסר סבלנות.
" טוב , אז כשאת לא היית , אז אותו פייר שהיה צריך לצלם פרויקט של תמונות אז הוא ניצל את זה כדי לפגוע בליאל, זאת אומרת שהוא אנס אותה. אין דרך להגיד את זה אבל ליאל עברה חוויה מאוד קשה." סיפר גבריאל בזהירות , כשהוא ראה שפניה של אביטל החווירו , הוא נבהל.
" מה??" אמרה אביטל בקול שבור ואז היא התחילה לפרוץ בבכי מר.
" את בסדר?" שאל אותה כשלפתע אביטל חשה ברע כי היא הרגישה את הבעיטות של העובר. היא התמלאה התרגשות ושמחה.
אבל גם היה בתוכה הרבה עצב.
" כן, למה לא סיפרת לי לפני כן?" שאלה אביטל בבכי וגבריאל ניגש אליה כדי לנחם אותה.
" לא היית פה. לא רציתי להרוס לך את החופשה עם ספיר. איך בכלל נפגשתם שם?" שאל בסקרנות.
" אלמוג שלחה אותי כדי שאנוח שם ובמקרה נפגשנו. בהתחלה לא סבלנו זה את זו. לא האמנתי שאתאהב ברודף שמלות כמוהו. האמת , שעכשיו הבנתי שאני רק משחק בשבילו." אמרה אביטל בעצב ואז נזכרה שהיא צריכה ללכת לבדיקת אולטרסאונד.
הוא קם ממקומו והביא את המפתחות של המכונית מהארון למעלה.
לבסוף , שהם יצאו לכיוון בית החולים , ספיר בסיום ארוחת הערב עם קשת ועם אימו התייצב בבית החולים ורצה להתעמת עם אביטל.
אביטל נכנסה בפחד לתוך רופאת הנשים והביטה בה בפליאה.
היא שכבה על המיטה בחוסר נוחות , רופאת שמה קצת ג'ל במכשיר , וכאשר היא הניחה את המכשיר האולטרסאונד , היא יכלה לראות במסך של מחשב את העובר שמתפתח בתוך תוכה.
"הנה את יכולה לראות אותם בברירות, יש לך תאומים בבטן , אבל עדיין לא ברור אם זה זהים או לא זהים. מזל טוב . " הכריזה רופאת הנשים בחגיגיות.
" יהיו לי תאומים?" שאלה את עצמה ועדיין לא האמינה ששני אלה הם הילדים של ספיר.
דמעה אחת בודדה , הופיעה בקצה עינה.
אביטל רצתה לבכות מרוב התרגשות.
" אני יכול להיכנס?" שאל גבריאל בנימוס וכאשר הוא ראה שאביטל התרגשה , הוא גם התרגש מעט.
רופאת הנשים הנהנה לאות חיוב , גבריאל נכנס בביישנות והתיישב ליד אביטל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך