בובות – פרק 6

time machine123 02/07/2017 642 צפיות אין תגובות

ספיר ואביטל יצאו יחד לאכול בחדר האוכל. הם החזיקו יד ביד ועודם צועדים לכיוון חדר האוכל.
ספיר תפס במבטו מישהי מוכרת שהוא פגש אותה בעבר. אך מאיפה היא הייתה מוכרת לו כל כך?
ואז הוא נזכר באירועי הלילה המוזר כשהוא לקח את בתוליה.
אלוהים , זאת לא בר ההיא שניצלה אותו כדי שהיא תוכל לעבוד ב" אלמוג דוגמנות"?
איך היא הגיעה לכאן בכלל ומי זה הבחור הזה שלידה?
בר ניגשה אליהם וברכה אותם בברכת שלום.
היא ניגשה לאביטל ונישקה את שתי לחיה כנהוג.
" שלום ספיר ,אתה נהיה חתיך מיום ליום!" אמרה לו בחיוך מפתה . הוא לא הרים אליה את מבטו.
" שלום?" קרא ספיר בחיוך משועשע ופנה לנשק את אביטל בנוכחותה.
" מה , ספיר? מה אתה עושה בימים אלו?" התעניינה בר והביטה בעיניים סקרניות לעבר אביטל.
אביטל גילגלה את עינייה.
" אני בחופשה כאן ומדי יום אני יוצא מן האוהל לצלול בים עם האלמוגים והשוניות. באמת שנחמד פה. " אמר ספיר בחיוך.
" מי זאת הבחורה הג'ינג'ית שלצידך?" שאלה בר בחיוך זחוח שהיה מרוח על כל פניה.
" זאת אביטל , דוגמנית שעובדת ב" אלמוג דוגמנות" ספיר הציג אותה בפני בר כאילו היא הייתה בובה . אביטל התעצבנה טיפה על איך שספיר הציג אותה.
אביטל רתחה.
" תגיד , מה קורה עם ההבטחה שנתת לי באשר ל" אלמוג דוגמנות". אתה לא זוכר שבתמורה לכך ששכבנו אתה תכניס אותי לתוך הסוכנות?" שאלה בר ושלחה אליו מבט מפתה .
ספיר היה בהלם.
" בר , תקשיבי. לא הבטחתי שום דבר ובנוגע להסכם בינינו הכול בטל ומבוטל. את לא יכולה להיות דוגמנית!" קבע ספיר באחת.
" למה? כי אני לא מספיק יפה?" שאלה אותו בסקרנות.
" את תמימה מדי. זה לא שאת מספיק יפה! ודי כבר , תודי כבר שבאותו הלילה את נצלת אותי וגרמת לי לזה שאת תאבדי את ביתוליך !" הטיח ספיר בפניה.
" אתה לא רוצה להגיד לג'ינג'ית הזאת ששכבנו? , כן מה את עושה כזה פרצוף! אני וספיר שכבנו. את יודעת מה זה לעשות עם מישהו אהבה? " אמרה בר בחיוך מתגרה.
אביטל העבירה מבט נוקב על ספיר וספיר הביט על בר במבט מלא שנאה.
" זה נכון?" שאלה אביטל בלי קול , ספיר הבחין שדמעות עמדו בעיניה .
" תענה לי , זה נכון? מה שהיא אומרת , באמת שכבת איתה?" שאלה אביטל בקול שבור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך