בובות – פרק 6

time machine123 06/09/2017 599 צפיות אין תגובות

הוא חזר אל קשת חברתו ושפך את ליבו בפניה על כך שהוא רצה לשכוח את אביטל ואינו יודע איך לעשות את זה.
כי על אף שהוא התאמץ לעשות את עצמו ולהעמיד פנים שהוא " חזק". הוא לא היה יכול להסתיר את פגיעתו מאביטל.
קשת ניסתה לנחם אותו וספיר ביקש ממנה להיפרד לכמה זמן כי הוא לגמרי מרגיש בדיכאון.
הוא לא ידע איך לספר לה על כך שאביטל נכנסה להיריון ולמרות שהוא נפגע ממנה כל כך חזק , הוא רצה לחזור אליה.
כי עדיין בתוך תוכו, הוא הרגיש כשהוא ראה אותה , הוא הבין שהוא אהב רק אותה.
" אבל למה?" קשת שאלה והוא הבין שהיא נפגעה ממנו. " בגלל שבאיזשהו מקום אתה מרגיש שאתה מחויב לג'ינג'ית הקטנה שלך?" אמרה בקול שבור וברז הדמעות איים להתפרץ שוב.
" אני לא יודע , אני חושב שאני מבולבל." הטיח בפניה בעצבים .
" אתה לא מבולבל , אתה רק מרגיש בדיכאון בגלל שעדיין אכפת לך מהדוגמנית ההיא! אבל אני לא מקבלת את הפרידה הזו , כי אני יודע שעמוק בתוכך אתה אוהב אותי כמו שאני אוהבת אותך." רתחה קשת מזעם , היא נתנה לו נשיקה רטובה על שפתיו והלכה משם.
הוא עצר אותה . " למה את הולכת ? עוד לא גמרנו לדבר!" צעק לעברה אבל היא שתקה ולא הוסיפה דבר.
" אני רוצה לבקש ממך שתחשוב על מה שדיברנו , כי בשבילי הקשר הזה חשוב וצריך לדעת איך לשמר אותו. אני לא רוצה שתחשוב שאני יכולה לקדם את עצמי לבד." הוסיפה קשת בכנות ואז היא פתחה את הדלת וסגרה אותה בקול.
הוא הרגיש הרבה יותר מבולבל מקודם.
איך הוא המשיך לשקר לקשת בקשר לאהבה שלו כלפיה? אם כן , הוא גם עכשיו משחק .
הוא היה חייב לעשות את זה ולהיות כן איתה אחרת הוא יכול " במקרה" לפגוע בה גם כן.
הוא היה הסוכן שלה , היא הייתה דוגמנית בתחילת דרכה.
ספיר לא יכול לחשוב על עצמו , כי בסופו של דבר הוא פוגע באנשים שהוא הכי אוהב.
אביטל הוציאה מתיקה את תצלום העובר שלה והביטה בו בהתרגשות. יהיו לה תאומים. זה גם משמח ובו זמנית גם מלחיץ.
מה שאמר לה ספיר באותו הערב הדהד כל הזמן בראשה והיא לא הייתה יכולה להפסיק לחשוב על זה.
היא לא הייתה מסוגלת לסלוח לו על הנטישה שלו כשהם חזרו לארץ ישראל. הוא אמר שהוא זוכר המון רגעים בלתי נשכחים שהם עברו ביחד כשהיו באי האוסטרלי.
התחשק לה להתקשר אליו ולומר לו " אני סולחת לך , ספיר. אז מה טעית . כולנו יכולים לטעות בכל מצב." אבל זה יהיה כאילו תתן לו תחושה שהיא סולחת מהר ולא נוטרת טינה.
לפתע היא הרגישה דקירה מכיוון הבטן והיא התקשתה להתמודד עם הכאב.
לקח כמה דקות עד שהכאב יעבור. היא התיישבה והתחילה לדמיין באיזה בגדים היא תלביש את התאומים שיוולדו בעוד כמה חודשים.
בעוד שהיא ניסתה לסדר את מחשבותיה באופן ברור, אז היא שמעה צלצול בפעמון הדלת.
היא הפסיקה לחשוב וקמה כדי לפתוח את הדלת.
היא הייתה המומה , זה היה ספיר.
" למה את לא אומרת כלום? אביטל , היום נפרדתי מקשת , החברה שלי ואמרתי שמבחינתי שניפרד. אני רוצה להבהיר לך משהו : אני כמעט בטוח שאלה הילדים שלי ואני האבא שלהם." הוסיף כמעט בביטחון.
" מה?? לך מכאן כי אני לא מעוניינת במה שיש לך להגיד." אמרה לו אביטל בחוסר אמון.
אביטל שתקה . איך תגיד לו שהוא האבא הביולוגי של הילדים שהיא נושאת בתוכה.
" תגידי שכן, אני לא אצא מכאן עד שתגידי שזה נכון. כל כך מהר הוצאת אותי מחייך רק בגלל שיש לי חברה חדשה!" קרא ספיר בסערת רגשות שאי אפשר היה להסביר אותה.
אביטל הביטה בו במבט נוקב. לא מגיע לו שאהיה הסמרטוט רצפה שהוא מנקה את רגליו.
למה שאני אסלח לו, חשבה אביטל במהירות. אבל אז מחשבותיה התהפכו.
" טוב , אם אתה כל כך רוצה לדעת , אז כן , אתה האבא שלהם. אל תחשוב שאני אסלח לך כל כך מהר. כי זה לא עומד לקרות, אתה פגעת בי עמוק מדיי . אני מבקשת שתלך." קראה אביטל בעצבנות.
ספיר קפא במקומו. כל מילה שיגיד תיחשב כמיותרת. הוא לקח את רגליו . הוא התקרב אליה בעדינות ונתן לה נשיקה על הלחי.
אל תסמיקי ככה לידו, אסור לך להראות שאת אוהבת אותו עדיין נזפה אביטל בעצמה.
בעוד שהיא סגרה את הדלת וספיר המשיך בדרכו , היא נמסה לגמרי ושכחה מהכעס לרגע.
קשת הייתה בעיצומו של סדרת צילומים חדשה לקולקציית סתיו חורף 2018 , ספיר בא לבקר אותה בסט הצילומים . כי הוא רצה להסדיר את העניינים , לומר לה שהוא רצה להמשיך בקשר איתה למרות שבתוך ליבו הוא עדיין אהב את אביטל בכל מאודו.
" באת!" קראה קשת באושר וניגשה אליו כדי לחבק אותו.
" החלטתי שאני רוצה שאנחנו נמשיך להיות ביחד , אני אומר לך שוב שלא אכפת לי מהג'ינג'ית הקטנה שלי כפי שאמרת. אני רוצה לתת לקשר הזה הזדמנות." אמר לה והוא הרגיש תחושה של תסכול.
היא חייכה אליו , הוא שלח לה חיוך חמים.
" יופי . אני רואה שבאמת חשבת ברצינות על מה שדיברנו. אז זה אומר שחזרנו?" שאלה קשת והביטה בו בעיניים מקוות.
" כן ," אמר לה והיא בתגובה נישקה אותו באריכות.
" ראית היכן מצלמים אותי? תראה באיזה מקום אני נמצאת!" אמרה קשת בהתלהבות וניסתה להלהיב את ספיר לשווא.
" כן , זה אכן מקום יפהפה!" אמר ספיר ביובש. קשת הביטה בו מאוכזבת.
" הכול בסדר?" שאלה קשת שוב, " אתה נראה מהורהר." הוסיפה בחשדנות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך