בובות -פרק 7

time machine123 07/09/2017 539 צפיות אין תגובות

גבריאל ערך את השולחן והניח את המטעמים עליו, הוא גם שם בצד כמה סלטים.
" תגידי לי , סיפרת לו שאת בהיריון?" שאל בסקרנות.
" כן , סיפרתי לו. " אישרה אביטל ומרחה את חצי הכריך בגבינה.
" נו , ומה הוא אמר?" הוסיף וקירב את הכוס אליו ומזג לעצמו דיאט קולה.
" רוצה גם?" שאל אותה בנימוס והיא בתגובה לשאלתו , הנידה בראשה לאות שלילה.
"מה הוא יכול לומר? הוא רצה שנחזור להיות ביחד. ומה אתה חושב שהתשובה הייתה? עניתי לא. כי לא הייתי מוכנה שהוא ישחק בי כמו שהוא שיחק איתי כשהיינו באי באוסטרליה." ענתה אביטל במבוכה , היא חייכה בילדותיות הטבעית שלה.
" מה תעשי עכשיו?" יצר הסקרנות שהייתה טבועה בתוכו , לפתע התעוררה. " אחרי שסיפרת לו , את תחזרי אליו או משהו?" הוסיף.
" לא , אני לא מתכוונת לחזור אליו , כי הוא פגע בי ואין שום סיבה שאסלח לו. בטח לא לאור העובדה שהוא נטש אותי לטובת קשת הזאת." הוסיפה בזעם ולאחר מכן שתתה באחת את המיים שבכוס.
" את מקנאה או שנדמה לי?" שאל אותה גבריאל בחיוך שובב.
"ממש לא. עוד מעט הנדמה לי הזה יתפוצץ לך בפנים. ." הוסיפה בעצבנות.
גבריאל ראה שהיא מתעצבנת , ובחר שלא להגיב .
" טוב . מישהי פה עצבנית." ענה בזריזות כי הוא פחד שאביטל תעצבן עליו.
קשת צולמה לפנים החדשות של העיתון " לאישה.". אלמוג ודניאל החליטו שמי שתייצג אותם מטעם " אלמוג דוגמנות" היא אחת ולא אחרת מאשר קשת.
ספיר ישב על הכיסא והביט על קשת בגאווה. סוף סוף מצאנו דוגמנית יפהפייה .
היא תהיה מעומדת ראויה לתחרות דוגמנית השנה שתקבע מי הסוכנויות הדוגמנויות תקבל את הפסלון , אם לוקחים את האפשרות שהסוכנות הדוגמנות של אימו , אלמוג תזכה .
לא היה מאושר ממנו לא בגלל שהוא מקבל ייחוס מאוד גבוה רק משום הקרבה לאימא שלו והעובדה שהיא בעלת סוכנות שהדגל שלה הוא מצוינות. יכולה לקרב אותם מאוד לניצחון.
לאחר הצילומים , ספיר ניצל את זמנה החופשי של אימא שלו כדי לספר לה שאביטל בהיריון.
" שמעי , אימא. נכון שבימים האחרונים אביטל פחות באה לפה, זה בגלל משהו מאוד מיוחד שקרה לה." הוסיף בערמומיות.
" מה היה יכול לקרות לה?" התפלאה אלמוג על שאלתו.
" מה שהיה יכול לקרות לה שהיא בהיריון ממני ולאביטל היקרה שלנו יש תאומים!" אמר באושר , דמעה אחת נפלה על לחיו.
אלמוג לא האמינה למשמע אוזניה. איך זה יכול להיות שאביטל נכנסה להיריון מספיר.
" מה , באמת? תרשה לברך אותך , בן שלי. זכית במפעל הפייס. או יותר נכון זכית באישה הכי יפהפייה והמדהימה שהכרתי." הוסיפה אלמוג באושר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך