בובות – פרק 8

time machine123 04/07/2017 615 צפיות אין תגובות

ליאל רמזה שאין היא מעוניינת בשום קשר זוגי עכשיו. ליבי רק אמר " בהצלחה , מתוקה!" , נתן לה נשיקה על הלחי ויצא לדרכו.
" אני מקווה שתהיי מאושרת גם כשאני לא כאן, מלאך שלי!" אמר לה אך ליאל השפילה את מבטה. מה קורה לה בימים האחרונים , היא התנהגה כאילו חולה או חס חלילה עברה איזשהו משבר כלשהו בקריירת הדוגמנות שלה.
חייבת להיות סיבה כלשהי למה מאז שהיא חזרה היא לא אותה ליאל שהכיר ובה התאהב.
הוא ידע מה לעשות . הוא פנה לשוחח עם אלמוג , מי שהיכרה את ליאל והייתה איתה בקשר מקצועי. אולי היא תוכל להגיד לו מה קורה עם ליאל.
" תראי , אלמוג. אני מודאג מאז שליאל חזרה היא כבר לא מחייכת ולא שמחה כמו פעם , זאת לא אותה ליאל שאותה הכרתי ובה התאהבתי. קרה משהו בימים האחרונים שלא הייתי כאן? יש משהו שליאל לא מעוניינת שאני אדע ? בבקשה אלמוג, את מוכרחה להגיד לי מה עובר עליה כי רק ככה אני אוכל לעזור לה." אמר ליבי בדאגה. עיניו הביעו עצב ובלבול.
" ליבי , ליאל לא במצב שהיא יכולה לדבר עם כולם , היא אחרי חוויה מאוד קשה. היא מאוד קשה ואני חוששת שאתה לא תוכל לעזור לה , כי מדובר באונס, כן אני גם חשבתי שהפייר המגעיל הזה לא יגע בה כמו שלא חשבתי שהוא אנס אותה. ואני כבר אומרת שאנחנו נוציא נגדו צו הרחקה ולא נעבוד איתו עם אף אחת מהדוגמניות שלנו. אני ארחיק את הנבל הזה מהמדינה ואולי אפילו שלא יעבוד יותר עם " אלמוג דוגמנות"." הצהירה אלמוג בפני ליבי.
פניו האדימו עוד יותר, הוא היה חיוור. כשהוא ימצא את אותו הפייר , הוא יקרע אותו לגזרים.
" אני לא יודע מה להגיד , אלמוג.. רגע , אז הפרויקט הזה שהוא היה אמור לעשות עם ליאל בסוף הוא ניצל את זה בשביל שהוא יוכל לאנוס אותה.. הוא לא יודע מה מצפה לו.. כשאני אמצא אותו , לא אכפת לי אם הוא חי או מת, אני אפוצץ אותו במכות." קרא ליבי בזעם. הוא היה רותח. עכשיו הוא ידע מה עבר על ליאל שלו. אז הבן זונה הזה אנס אותה? אין בעיה, הוא יהרוג אותו על כך שניצל את אהובתו.
" לא , ליבי. אתה לא יכול לעשות כלום בעניין פייר. תן לי למצות איתו את הדין. אם למדתי משהו , שאת הידיים המלוכלכות והמוזהמות שלו הוא מוכרח לשמור לעצמו." הוסיפה אלמוג בקול עצוב.
" טוב , אני חייב לעוף . תבטיחי לי שבימים האלה שאהיה בחו"ל, תשמרי על ליאל היטב ואל תתני לאף אחד להתקרב אליה אפילו אם היא רוצה. אני צריך לדעת שהיא תהיה בסדר ושתדע לשמור על עצמה ועל גופה. כי זה בערך הדבר הכי חשוב." הוסיף ליבי בדאגה.

" אין שום בעיה, אני מבטיחה שאשמור עליה היטב.. עד שתחזור לפחות. אני מאחלת לך נסיעה טובה ושיהיה לך בהצלחה בכל אשר תפנה." אמרה אלמוג בחיוך מבטיח.
" תודה אלמוג. אני חייב לך את חיי . אבל עכשיו זה לא הזמן המתאים לדבר על זה. אני אשוחח אותך כשאחזור ממילאנו. אני נוסע לצלם שם קמפיין עם עוד דוגמנים." הוסיף ליבי בחיוך זחוח שהיה מרוח על כל פניו.
המבט שבעיניו היה רצחני. הוא היה נחוש לפגוע בפייר רק שלא יעז להתקרב אל ליאל.
אם רק הוא יתקרב אליה. אז גזר דינו יהיה למות.
הוא לא יסתובב ברחובות ויתחיל לנצל נשים נוספות שימכרו לו את הגוף שלהן בשביל איזה פרויקט מזדיין.
בינתיים באי האוסטרלי , ספיר ניסה לשכנע את אביטל שלמרות שהיא פחדה ממים , שתבוא ותצלול איתו ותראה יותר מקרוב את השוניות והאלמוגים. הוא לקח אותה בשתי ידיו וביחד הוא רץ היישר לתוך מי הים הזורמים. בינה היא רוצה או לא , זה לא היה אצלו שאלה של רצון אלא שכל אתגר אפשר לצלוח רק אם מנסים.
אביטל צעקה עליו בזמן שהוא אחז בשתי ידיה וצלל איתה יחד לתוך מעמקי הים.
הם אחזו זו לזה ידיים והם שחו לעבר שוניות ואלמוגים כדי לראות אותם מקרוב.
חבל שלא הייתה בידה מצלמה כדי לתעד את כל המחוזות המופלאים האלה.
הם התקרבו עוד יותר ואביטל פחדה שיבוא הרגע וספיר יפוצץ לה את הפה בנשיקה.
" אני צריך אותך אביטל. עם בר זה היה סתם סטוץ. לא משהו רציני. אבל איתך .. אני מרגיש שאנחנו הדבר הנכון ולא הייתי רוצה שיהרס הדבר היפה שנוצר בין שנינו. אז לכן מה שאגיד טיפה יעצבן אותך , האם את תסלחי לי שברגע של טיפשות נתתי לעצמי להתמסר לבחורה שהיא פשוט לא בשבילי?." אמר והביט בה בתשוקה.
" אולי אני עוד סטוץ בשבילך? " שאלה אביטל אותו בפקפוק. היא חששה שאחרי שהוא יצא עם הרבה בנות בעבר , הוא גם בעתיד יזרוק אותה? כי בשביל ספיר , האהבה הייתה רק משחק. דרך להשיג את מבוקשו ואולי הוא מעולם לא היה רציני.
ספיר הביט בה לרגע וישר פוצץ את הפה בנשיקה תשוקתית.
בהתחלה אביטל התנגדה לזה אך לבסוף היא נכנעה והתמוססה לתוך זרועותיו.
אלמוג ישבה במשרדה . היא הייתה עצובה בגלל ליאל.
כל הזמן התרוצצו מחשבות בראשה, היא רצתה שתהיה לליאל שפה משותפת איתה.
זמן ארוך היא כבר ישבה שם ובהתה במסך המחשב.
מישהו מוכר הופיע בפתח המשרד. אלמוג הביטה בו בעיניים מופתעות.
" סוף סוף אנחנו מתראים אחרי הרבה זמן!" אמר האיש בעונג ואלמוג הביטה בו בחשש.
" מה אתה רוצה ממני?" שאלה בלחץ והתחילה לחשוש שמדובר באותו האיש שרצה לחשוף את עברה המלוכלך בטלוויזיה ובעיתונות.
" אני רוצה שאת תיגשי איתי לתחנת המשטרה ותגידי להם על העבר המלוכלך שלך. ואני רוצה שאת תחשפי את זה!" איים עליה ואלמוג לא הביטה בו בחזרה.
" בחיים לא אחשוף את העבר שלי בפני אף אחד , ורק אם אני רוצה באמת זה ייחשף. " אמרה לו אלמוג בקול בוכים.
האיש צחק ברשעות ולא התייחס למבט המתחנן שבעיניה .
" אתה בן אדם זבל, מנוול שרק מעניין אותו להרוס את החיים של האחרים וכל זה כדי לבקש כסף תמורת המאפייה המזדיינת שלו. אתה עוד לא הבנת דבר כזה : אף פעם לא הרגשת בושה על כך שאתה בא לבקש ממני כסף במשרד שלי! איך אתה מעז בכלל?" אמרה אלמוג בהתפרצות זעם.
" אני מעז כי רק אני יודע על העבר המפואר שלך ואני עלול לפלוט משהו בקשר למשהו שעשית בעבר. ואני מסוגל לעשות זאת!" אמר האיש בעצבנות.
אלמוג צרחה באנחת תיסכול.
" תעשה טובה ותעוף עכשיו מהמשרד שלי , אני יכולה להגיד למישהו שיוציא אותך מפה בכוח." אלמוג צרחה עליו.
האיש עדיין נשאר לעמוד במקומו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך