בובות – פרק 9

time machine123 07/09/2017 595 צפיות אין תגובות

אחרי הנשיקה עם גבריאל , אביטל הרגישה מובכת לידו.
" את מתביישת בי?" שאל גבריאל בטון יבש.
" לא , זה פשוט מאוד חדש לי , כל הנשיקה הזאת. יש לי בקשה אלייך , בוא נתקדם לאט כי אני לא בטוחה שאני רוצה להיכנס לקשר חדש. " אמרה בכנות.
גבריאל נשם עמוק , חשב כמה דקות ואז אמר: " זה בסדר. זו התחלה של קשר חדש. זה טבעי שתרגישי קצת בלחץ. אם זה מה שאת רוצה , אז נתקדם עם הקשר הזה לאט. כי אין לנו לאן למהר." אמר גבריאל והשניים שוב התנשקו.
אביטל התנתקה ממנו בעדינות , גבריאל לקחה את ידה שהונחה על ברכיה וחימם אותה בידו.
" אני יודע שאת אחרי פרידה קשה מחבר שלך , הבן של הבוסית שלך. אני מכיר את זה לצערי , כי רק לפני שנתיים איבדתי את אהבת חיי , אלישבע. אני מספר לך לא רק בגלל שאני רוצה להיות איתך כן ואמיתי. פשוט אני לא רוצה שתחשבי שאני מסתיר ממך דברים או סודות שאת לא יודעת עליי בכלל." אמר גבריאל וליטף בו זמנית את בטנה . " בנימה הזאת , אני אומר לך שאני מוכן לקחת אחריות על התאומים כאילו הם הילדים שלי. ולגדל אותם ביחד איתך." אמר לה וחייך אליה.
אביטל לקחה נשימה קלה ואז ענתה לו " אני מצטערת לשמוע. סליחה על השאלה שאני אשאל אבל בנישואים הראשונים אתה ואשתך הבאתם ילדים לעולם?" שאלה אביטל בעדינות.
" לא , היא נפטרה עוד לפני שניסינו להביא ילדים לעולם. אחרי שהיא נפטרה , הרופא המנתח שניתח אותה בניתוח, אמר שהיא לא יכולה להביא ילדים בגלל שהיא עקרה." קרא גבריאל בהרהור.
" אני מבינה. איזה כאב לאשתך שהיא לא הייתה מסוגלת להביא ילדים לעולם. " אמרה אביטל בקול שבור והתחילה לפרוץ בבכי.
" נכון שזה כאב לנו, אבל מה לעשות יש דברים שאנחנו לא מחליטים בעולם הזה. כמו ההחלטה להביא ילדים זה משהו שלא תמיד הצליח." אמר גבריאל והבחין שאביטל בכתה." אה , את בוכה בגללה? אני יודע שזה כואב כרגע , אבל זה יעבור." אמר גבריאל ומחה את דמעותיה בידו האחת.
אחרי שעה גבריאל קיבל הודעת טקסט מפתיעה , הוא היה צריך לחזור לבית החולים.
" טוב , נגמר לנו הזמן . זקוקים לי בבית החולים. אני צריך ללכת. את יודעת ללכת מפה לבד או שאקח אותך בחזרה לדירה של אחיך?" שאל אותה והביט בה בעניין.
" אני יכולה לבקש ממך שתקח אותי בחזרה אל אחי . זו בקשה גדולה מדי , לא?" שאלה אביטל וציפתה לתשובה.
" לא אני אעשה את זה בשמחה. זו לא בקשה גדולה מדיי." הוסיף גבריאל בקלילות ואז היא נכנסה למושב הקדמי והוא למושב הקדמי גם. הוא הניח את רגלו על דוושת הדלק ונסע משם במהירות.
" תודה." אביטל הוסיפה בחיוך ביישני וכאשר גבריאל הביט בה לרגע.
" גבריאל , רציתי להגיד לך שהדייט הראשון שלנו כזוג היה מדהים." ענתה בהתלהבות וחייכה אליו.
גבריאל הסמיק . הוא חייך קלות בזמן שהוא עצר כדי לתת לאביטל לרדת בדירה של גבריאל.
היא נתנה לגבריאל נשיקה רטובה על השפתיים . " הטעם של שפתייך טעימות. אני מת לטרוף לך את הפה בנשיקות. " הצהיר בפניה.
" טוב , זה לא הזמן המתאים לכך. אני אתקשר אלייך מחר." הודיעה לו בחגיגיות.
גבריאל גנב משפתיה עוד נשיקה , מבלי שתשים לב.
היא עלתה עד אשר הגיעה לפתח הדירה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך