סורי שלקח לי כל כך הרבה זמן...
תהנו ;) ותגיבו בבקשה !

בולטת- פרק 2

06/08/2013 1169 צפיות 6 תגובות
סורי שלקח לי כל כך הרבה זמן...
תהנו ;) ותגיבו בבקשה !

״כבר היו לי קשות ממך״ אמר בתגובה הסתובבתי ואז היינו ממש צמודים הוא תפס אותי במותן וקירב אותי אליו ״אולי היו קשות ממני… אבל כמוני?! אין!״ אמרתי והתנתקתי מאחיזתו וירדתי במדרגות. ״בואי קורל…אנחנו נאחר לבית ספר…״
————————————————–

״אני באה!״ היא צרחה בפה מלא, ורצה אלי. בריאן ירד בדרגות, כשפתחתי את הדלת, משב רוח חזק וחם חדר לבית והעיף את שערו השחור שהבליט את העיניים הירוקות שלו. קורל נשכה את השפה התחתונה שלה, ואני צחקתי. יצאנו מהבית ונפרדנו, אני וקורל למכונית שלי -שחורה, גג נפתח ומושבים מעור. ובריאן למכונית שלו-ג׳יפ שחור גדול.
אחרי שבריאן התרחק קורל תפסה בידי בחוזקה ״אני יודעת שאמרנו שהוא מחוץ לתחום, אבל…פאאק!! הוא הורסס!!״ היא צחקה, והדביקה אותי בצחוק מטומטם.
נכנסנו למכונית ונסענו. עצרנו ברמזור לפני בית הספר, כשלפננו עבר על אופניים נער שנראה בגילנו, שער חום מקורזל, שנדבק לו לפרצוף, ועיניים ירוקות יותר מכל העצים שראיתי בחיים. נדמה שהוא חט שם לב אלינו. וגם אני לא אליו, אבל קורל בחנה אותו בעיניים החומות שלה ״חתיך בשעה 12״ היא אמרה לי, ואני צחקתי. ״את חסרת תקנה!!״ החננו את המכונית וראיתי שבריאן כבר הגיע… הוא והמהירות שלו…״רק תקני אותי אם אני טועה…״ אמרה לי קורל, הנהנתי. ״בריאן?! הוא י׳א נכון?!״ שאלה ״חחח כן יא מצחיקה… אם את כל כך רוצה אני מוכנה לשבור את השבועה״ צחקתי ״איככ! נראה לך?! יוצאת רק עם הגיל שלי! וחוץ מזה… הוא דלוק עלייך, גם אם אני אנסה, אין לי סיכוי״ צחקה קורל ״קודם כל…הוא גדול מאיתנו רק בשנה! ובנוגע לחוץ מזה….סתמיי!!״ צרחתי, קורל צחקה. ונכנסנו לבית ספר. נכנסנו לכיתה והתיישבנו. 5 דקות אחרינו נכנס המורה, ישר בחן את הכיתה ותפס בעיניו אותנו. ״אין סיכוי!״ אמר כשראה את שתיינו ״מיס ווינטס! קומי מיד ותעברי לשולחן מקדימה!״ אמר בתוקפנות, קורל קמה בלי חשק ועברה לספסל הראשון, והמורה החיל לברבר….
התחלתי לחזור על צעדי הריקוד שלי בראש, כשבאמצע, נפתחה הדלת, המורה עצר מהדיבור המעיק שלו, ובפתח עמד הנער שאני וקורל ראינו על אופניים.
״הו! מר טמפלין! כבר חשבתי שלא תגיע…״ אמר המורה ונעמד, הנער הלך לכיוונו ״כיתה! תכירו את רוי טמפלין! מר טמפלין מצא לך מקום ושב! אנחנו נמשיך בשיעור״ אמר המורה, רוי התקדם לעבר הכיסא הפנוי לידי בסוף הכיתה הוא חייך אלי ״אפשר?״ שאל הבטתי לעבר קורל, והיא הנהנה במהירות שחיוך מאושר מתפרס על פניה. הבטתי בו שוב העיינים הירוקות והגדולות שלו הביטו בי, הנהנתי , והא התיישב.״נחמד לשבת ליד בחורה יפה על היום הראשון…״ לחש לי ״ככה לימדו אותכם להתחיל עם בנות מהמקום שממנו באתם?!״ שאלתי בגסות. ״המורה אני יוצאת לשירותים״ הכרזתי ״כמו תמיד מיס לורן הפתיחות שלך איננה מפתיעה אותי…״ אמר המורה. הרגשתי את העיינים של רוי מאחורי גבי, כמעט נעלבות, אבל לא היה איכפת לי! אשמתו שהוא החליט לדבר בצורה כל כך פתוחה על השניה הראשונה שלו!


תגובות (6)

נחמד בנתיים..
תמשיכי

06/08/2013 07:28

תמשיכי!
וברוכהה הבאה:)

06/08/2013 07:38

תודה רבה ;)

06/08/2013 08:13

מעניין,
האא.. את חדשה? אם כן ברוכה הבאה! :-)

06/08/2013 09:44

חדשה ;) תודה רבה ;)

06/08/2013 11:40

חדשה ;) תודה רבה ;)

06/08/2013 11:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך