זה לא ממש ארוך, אבל לא ממש קצר...
מקווה שתהנו...:)
LOVE U !
תגובות....:)

בולטת- פרק 3

06/08/2013 872 צפיות 3 תגובות
זה לא ממש ארוך, אבל לא ממש קצר...
מקווה שתהנו...:)
LOVE U !
תגובות....:)

הרגשתי את העיינים של רוי מאחורי גבי, כמעט נעלבות, אבל לא היה איכפת לי! אשמתו שהוא החליט לדבר בצורה כל כך פתוחה על השניה הראשונה שלו!
—————————————————————

יצאתי מהכיתה, וטרקתי את הדלת בחוזקה. יכולתי לשמוע את המורה אומר "מר טמפלין, חבל שבחרת לשבת שם…" ורוי עונה לו "לא היה עוד מקום פנוי, אדוני" איזה מתחנף!!, חשבתי.
נכנסתי לשירותים והסתכלתי במראה "מכוערת!" סיננתי לעבר הדמות שהתעוותה שם בגלל המראה הלא פרופורציונלית. "סליחה…" שמעתי קול וראיתי את רוי נכנס לשירותים. "אתה מודע לזה שאלו שירותי בנות?!" שאלתי מנסה להעפיל על המילה החזקה שהוא אמר…"סליחה גם על זה…" הוא אמר והשפיל את ראשו.
הייתה שתיקה.
הוא נתן לי להרגיש עכשיו ממש רע, אוף! מה עובר עלי היום?!
"תראי" הוא אמר ותפס את היד שלי "לא התכוונתי לומר את זה…אז בכיתה.." הסתכלתי עליו במבט לא מובן. "אני…לא כל כך טוב בלהתחיל שיחות…" הוא אמר, עזב את היד שלי ושוב השפיל את הראש.
"רוי?" הוא הביט בי, והעיינים הירוקות שלו שוב נתפסו בשלי, המבט שלו היה כל כך אומלל…
פתאום גם אינ נזכרתי ביום הראשון שלי כאן…. בבית ספר המפחיד הזה…
אלמלא בריאן וקורל מזמן הייתי עוברת… פתאום הוצפתי חיבה אל רוי, משהו לא מוסבר….
"אני מצטערת… לא הייתי צריכה להגיב ככה אז בכיתה… אתה בסך הכל החמאת לי, ואני שפכתי עלייך את כל השבוע הנורא שהיה לי…" אמרתי וחייכיתי אליו, הוא חייך בחזרה…
"anytime" הוא צחק בין שיניו הלבנות. באותו הרגע היינו ממש קרובים, מחייכים, כמו זוג סתומים…
"איש!! שירותי בנות!" שמעתי את קורל צורחת, אני ורוי צחקנו, הוא נישק אותי בלחי והלך.
"וזה היה?!" שאלה אותי קורל, כשהיא מזיזה את העיינים ביני לבין הדלת שלפני רגע רוי יצא ממנה.
"אל תשאלי אותי" צחקתי נשארתי מחוייכת עם היד על הלחי.
"טוב משוגעת! צאי מזה!" צחקה קורל ומשכה לי ביד, וכשייצאנו היא בדיוק נתקעה בבריאן, שבין רגע קלט את החיוך המפגר שלי. "וזה בגלל?" הוא הסתכל על קורל בעודו מסמן עיגולים קטנים עם האצבע שלו לכיוון הפרצוף שלי. "בטח לא בגללך…" תקעתי בו אגרוף, והפעם זאת הייתי אני שמשכה את קורל, שהסתובבה אל בריאן תוך כדי הליכה וסימנה לו שגם היא לא מבינה כלום…
חזרנו חזרה לכיתה, "נו ספרי" צחקה והתיישבה לידי. "אין מה לספר" אמרתי אדישה.
"אוקי…אני רוצה להבין… חתיך, שראינו בבוקר, מגיע לכיתה, מתיישב לידך, שתי שניות אחר כך את צריכה לשירותים, פתאום הוא צריך לשתות, וכשהצלצול סוף סוף גואל את החברה המסכנה שישבה ואשכרע הקשיבה לבירבורים של המורה שלך! היא מוצאת אותך עם החתיך- בשירותי בנות?!?!?!?!"
"אמרתי לך שאין מה להסביר…" אמרתי הנחתי את הידיים שלי על השולחן ושמתי את ראשי ביינהם…
רוי נכנס לכיתה והביט בקורל, "שניה אחת!" לחשה לו "אני אחקור את זה" לחשה לי "אני בטוחה שתחקרי…" סיננתי בחזרה מיואשת וקורל קמה.


תגובות (3)

חוחו אהבתי ^^
תמשיכי!

06/08/2013 09:13

זה לא ממש ארוך אבל זה ממש קצר* רק תיקנתי אותך חחח
זה קצר,תמשיכיייייייי:)

06/08/2013 09:54

חחחחח סליחה… הייתי צריכה ללכת שמחה שאהבתם ;)

06/08/2013 11:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך