רציתי שתדעו שכשאני כותבת 'אמ' זה קיצור של השם שלה-אמילי
ו-'אממ...' זה צורת חשיבה..:)
תהנו!
תגובות!!

בולטת פרק 8 :)

15/08/2013 893 צפיות 2 תגובות
רציתי שתדעו שכשאני כותבת 'אמ' זה קיצור של השם שלה-אמילי
ו-'אממ...' זה צורת חשיבה..:)
תהנו!
תגובות!!

בדיוק אז נשמע צלצול בפעמון אני וקורל הבטנו אחת בשניה ורצנו מהר לפתוח "הי אמ, הי קורל..תכירו את לוק" בפתח עמדו שני רוי שאחד עונה לשם לוק מחייכים עם 4 מזוודות
"היי" אמרתי כשאני מנסה להבין מי זה מי….
————————————————————————-

"היי אמילי, שמעתי עלייך הרבה!" אמר לוק, הבטתי המומה "הלוואי ויכולתי לומר את אותו הדבר" גימגמתי "בואו תיכנסו…" הם נכנסו. ראיתי שרוי לא מפסיק להעביר מבטים ביני לבין לוק, לא הבנתי מה הקטע שלו…לוק סחב 2 מזוודות והביט בבית. "אז..איפה אנחנו ישנים?" הוא שאל "בואו למעלה…" אמרתי "אמ, אני הולכת הביתה" אמרה קורל "ביי קורי! " צעקתי, ועליתי במדרגות. "ביי לוק, היה נחמד להכיר" היא צרחה והלכה.
רוי ולוק סחבו כל אחד 2 מזוודות, הצעתי לעזור, אבל שניהם סירבו בתוקף..
"רוי, זה החדר שלך…" אמרתי והצבעתי לחדר מימין לחדר שלי, הוא היה עגול וכחול.
כחול כהה בתחתית הקיר, וככל שעולים בכחול מתבהר, כשליד התקרה הצבע כבר תכלת-לבן.
המיטה הייתה עגולה גם. מולה היה שולחן שהוצמד לקיר,כיסא וליד השולחן ארון גדול. "נראה לי שאני אסתדר כאן" אמר רוי וקרץ לי..צחקתי…דווקא הספה שהוא ישן עליה לילה קודם, לא הייתה כ"כ נוראית…
"בוא לוק, אתה ישן שם…" הצבעתי לעבר חדר מרובע מצד שמאל של החדר שלי, החדר היה בצבע אדום- בורדו, באותו סגנון של החדר של רוי, הצבע הלך והתבהר כלפי מעלה…המיטה הייתה מיטה זוגית עם מצעים בצבע אופאייט וכריות בצבע הבורדו של הקירות. גם לו היה שולחן כיסא, ולידו ארון גדול. לוק בחן את החדר וחייך "הוא יפה מאד.." הוא אמר "תודה…" צחקתי "וגם את…" הוא צחק והתקרב טיפה "איך אתם תמיד בוחרים לומר את המשפטים הכי תקועים…לא נורא… כבר עברתי את זה…" צחקתי, בדיוק אז רוי נכנס "אל תעשה את זה אחי…היא תסתגר בשירותים…" הוא צחק "חוצפן!!" התעצבנתי וזרקתי לעברו כרית, הוא התכופף והכרית לא פגעה בו…"טוב אז…בגלל שרוי כבר מכיר את הבית…נראה לי… לוק בוא אני אעשה לך סיור" אמרתי וחייכתי "סבבה, אני הולך להתקלח…" אמר רוי, פנה לאחור, הרים את הכרית וזרק אותה בחזרה אלי, כשעשיתי ללוק פרצוף מעוצבן כי רוי פשוט העיף את הכרית לפנים שלי הוא הסתכל עלי ולחש "אל תסתכלי עלי…אין לי מושג איך הוא עושה את זה…הוא פשוט לא מפספס…" צחקתי…
הראתי ללוק את הבית וירדנו בחזרה למטבח, השעה הייתה רבע ל6…
הפלאפון של לוק צילצל. הוא הביט בי בחיוך שואל, הנהנתי לאישור, והוא ענה, שם על רמקול..
"הי אחי מה קורה?" לוק אמר "סבבה אחי מה איתך?" שמעתי קול שני גברי וקצץ מוכר"סבבה…" לוק החזיר לו.
"שמע, יש היום מסיבה, סביבות 9 אחי…אתה בא?!" הקול שאל "ברור! איפה?!" לוק צחק "פה באיזור במועדון elkon"
"מגניב אחי… אני בא…אני מביא כמה חברים" לוק צחק וקרץ אלי, אני חייכתי אבל הנהנתי עם הראש לשלילה "סגור אחי…ניפגש " השיחה התנתקה. "למה לא אמ?!" הוא שאל אותי "אני לא ממש נערה של מועדונים…" חייכתי "רציני?!" הוא שאל "כן…"רוי ירד עם מגבת מסביב למותניים, "מישו מרגיש בבית" חייכתי אליו "צריך להיות אחרת?!" הוא שאל "אחי, למרות שאמ די אוהבת לראות את הקוביות שלך…אני מציע שתלך להתלבש..הולכים למועדון…" אמר לוק, הסמקתי ורוי צחק "אני בטוח…אמ גם את באה?!" הוא שאל "ברור!!" לוק צעק "לא נראה לי.." עניתי "למה לא ?! יהיה כיף!!" רוי אמר "אני אחשוב על זה…" אמרתי ועליתי לחדר שלי, נזרקתי על המיטה, גם אם אני ארצה לבוא אין לי בגדים…קורל התקשרה, עניתי "קורייי!" "אני יודעת מה אמרת להם, אבל תמיד יש פעם ראשונה….בואייי!!" היא צרחה לתוך הפלאפון "מה?! על מה את מדברת!?"שאלתי
"אל תשחקי אותה מטומטמת…על המועדון!!" היא אמרה "איך את יודעת?!"
"כי זה היה אלק שדיבר עם לוק!!" היא צרחה "אה…הבנתי…." צחקתי "טוב, קיצור את באה!!!" היא צרחה "לא! אין לי מה ללבוש…" אמרתי "בגלל זה, אני מחכה לך בקניון! בואי מהר אני משתעממת!" וקרל ניתקה. איזה סתומה הילדה הזאת!!
לקחתי ארנק ויצאתי מהחדר "בנים!!" צרחתי "אני יוצאת לקניון!" אמרתי ונכנסתי לשירותים,
"אהאהאהאאההאהאהאהאההאהאהאהאהאההאהאהאהאהאהאהאהאהאהאההא"


תגובות (2)

ממ, רק אם אפשר נגיד אחרי זה (שורה שבמקרה אקראית) : "…מועדונים…" חייכתי "רציני?!" הוא שאל "כן…"רוי ירד עם מגבת מסביב…" – הוא שאל. "כן…" -וזהו, פה תרדי שורה. (אם לא ממש הבנת למה אני מתכוונת את מוזמנת להגיד; פשוט ככה נראה לי יותר קל לקרוא …
ותמשיכי =]

15/08/2013 14:48

חחח הבנתי ;) אנסה לעשות את זה יותר ברור ;)
תודה !

16/08/2013 06:41
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך