הלו קיטי
סיפור חדש, לא נראלי משהו אבל העלתי אותו (אין לי מושג איך זה קרה) אני אשמח להערות ולשמוע מה אתן חושבות. ?להמשיך את הסיפור-"אם רק תתני לי להישאר", אהבתן אותו בכלל? להמשיך את הסיפור הזה? אוהבת מלאאא❤❤ ולא נראלי שיעלה פרק עד יום ראשון אני נוסעת לאילת עם חברים וחבר שלי..

"בחיים לא חשבתי שירצה אותך"-פרק ראשון,ניסיון

הלו קיטי 11/06/2015 865 צפיות 3 תגובות
סיפור חדש, לא נראלי משהו אבל העלתי אותו (אין לי מושג איך זה קרה) אני אשמח להערות ולשמוע מה אתן חושבות. ?להמשיך את הסיפור-"אם רק תתני לי להישאר", אהבתן אותו בכלל? להמשיך את הסיפור הזה? אוהבת מלאאא❤❤ ולא נראלי שיעלה פרק עד יום ראשון אני נוסעת לאילת עם חברים וחבר שלי..

"תגידי את מוכרת לי" אמרתי לאחת במועדון, "אני לא חושבת, הייתי זוכרת חתיך כמוך" אמרה וליטפה את רגלי קרוב לזין..
"את בטוחה שלא זיינתי אותך כבר?" שאלתי אותה, היא הייתה לי מוכרת.
"בן זונה", אמרה ונתנה לי סטירה.
"אז את זונה נשמה" צעקתי לה,
"אחח" שיפשפתי את הראש והסתובבתי לאחור
"מה עובר עליך אביתר?" ליאב אמר לי ואני צחקתי,
"אחותך זה מה שעובר עלי" אמרתי לו,
"אחי, בקטנה אתם כל שני וחמישי רבים. אתם תשלימו מחר על הבוקר" ניסה לעודד אותי, מה שלא הלך לו.
שתיתי עוד כוסית, רציתי לשכוח מהריב הזה, רציתי למחוק את כל המחשבות, לקחתי עוד שוט ושתיתי.
"אתה חייב להפסיק לשתות" ליאב אמר וחטף לי את הכוסית מהיד,
"בוא תישן אצלי ומחר בבוקר תלך לדבר עם ליאן" אמר ולקח אותי לבחוץ.
"ליאן לא תסלח לי בחיים" אמרתי בעצב והתנדנדתי מצד לצד,
"היא תסלח לך היא אוהבת אותך יותר מידי בשביל לא לסלוח לך" ליאב אמר וחייכתי, שמחתי לשמוע שהיא אוהבת אותי, המשפט שאני רוצה לשמוע כל החיים ורק מליאן זה 'אני אוהבת אותך'. אבל לא יכול להיות שהרסתי את זה.
"איפה המפתחות.." ליאב אמר וחיפש בכיסיו, "יאללה בוא, אבל תיהיה בשקט ליאן ואמא שלי ישנות" ליאב אמר ואני התקדמתי לכיוון החדר של אישתי.
"לאן אתה הולך?" ליאב אמר ותפס בידי,
"לישון עם ליאן, איפה אתה רוצה שאני ישן?"
"אתה ישן איתי היום, אם ליאן תראה אותך ככה היא לא תסלח לך"
"כוסעמקקק עם הריב המזדיין הזה" צעקתי ובעטתי בכדור של לידור אחיהם הקטן של ליאב וליאן,
"סתום תפה כבר, אני מנסה לעזור לך" ליאב אמר והוא צדק. אני חייב שליאן תחזור אלי, אסור שהיא תראה אותי ככה שיכור.
"אני הולך לישון.." אמרתי לליאב והלכתי לחדר שלו.
נכנסתי למיטה וישר נרדמתי,
^אמצע הלילה^
רציתי לשירותים, והקאתי. "אחחחח" צעקתי ותפסתי את הראש. לא הייתי צריך לשתות ככה, אסור לי להיות כמו אבא שלי, אבל ברגעי משבר אני לא עומד בזה.
"אביתר(?)" ליאן אמרה ושיפשפה את עינייה,
"מה קרה? אתה בסדר?!" שאלה בדאגה,  שיט שכחתי שהשירותים קרובים לליאן,
"כל בסדר אהובה שלי, לכי לישון.." אמרתי ושטפתי את פניי, זה לא עזר ושוב רצתי לאסלה להקיא, ליאן עמדה מעלי וליטפה לי את הראש, הדבר היחיד שמרגיע אותי בעולם.
"אביתר אתה לא בסדר, כמה שתית?" אמרה ושילבה את ידייה בכעס מזוייף.
"כלום, זה סתם וירוס נשבע לך"אמרתי וחיבקתי אותה, הייתי זקוק למגע שלה.
"אביתר כנס להיתקלח, מספיק!" ליאן אמרה והרחיקה אותי ממנה.
"כוסעמק ערססס" צעקתי "המים קריםם" אמרתי לליאן.
"חח, מגיע לךך" אמרה והוציאה לי לשון.
"ישלך אומץ, אה?" אמרתי ודחפתי אותה הייתי למקלחת.
"אהאהאה..המים קרים מפגרר" צעקה ואני צחקתי,
"שקט כולם ישנים מה את צועקת?" אמרתי וצחקתי עליה. יצאנו מהמקלחת וניגבתי את גופי, ליאן רעדה מקור, הלכתי לחבק אותה.
"אביתר דיי, אתה לא יכול לריב איתי, ללכת להשתכר ואז לבוא להתנהג כאילו הכל בסדר" אמרה ועטפה את עצמה עם מגבת.
"ליאן, אני מצטער בבקשה אל תעשי את זה, אל תיפרדי ממני. אני לא יכול להיות רחוק ממך הרבה זמן" כוסעמק כמה אני מוריד מהאגו שלי אבל אני לא רוצה ולא יכול לחיות בלעדיה.
"לילה טוב אביתר נדבר בבוקר" ליאן אמרה ונתנה לי נשיקה על הלחי.
"כוסעמק" אמרתי וקברתי את ראשי בין ידי.
"אביתר(?) הכל בסדר?" ליאב שאל אותי שראה שחזרתי לחדר שלו.
"כן אחי, לך לישון" אמרתי והלכתי למיטה.
לחשוב שאתה בבית עם האהובה שלך ואתה לא בחדר שלה זה אוכל אותך. אני שמח שפגשתי אותה ושיש לי אותה, ולחשוב שרציתי אותה בתור סטוץ.
התייאשתי מכל המחשבות, יצאתי בשקט מהחדר של ליאב והלכתי לחדר של ליאן.
"אביתר מה אתה עושה פה?" ליאן התעוררה בקטנה, שהזזתי את השמיכה.
"שש תשני קטנה שלי אני מצטער" אמרתי והזזתי אותה אלי.
אחח ההשפעה שלה עלי זה משהו מפחיד.


תגובות (3)

משולם אני במתח כבר מחכה להמשך בקוצר רוח :) תמשיכי בהמהירות :)

11/06/2015 11:11

גם לי בא שתמשיכי, זה סיפור ממש יפה(:

11/06/2015 14:01

תמשיכי את שני הסיפורים שניהם יפים

11/06/2015 16:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך